Greșeală , o bulă! Reacționar.

 

Nu m-am trezit bine de dimineață , iar în timp ce răsfoiam , pe WC, online-ul, dau de 3 articole legate de reclama  aia noua la Coca-Cola , la care nu dau nici link , nici embed ,  care scriu că – vezi doamne-  a ieșit ea așa aluziv-vulgară , neintenționat :

1) Ba  pentru că ar fi  coordonata de o femeie ,  și  știți voi , femeile sunt naive,  nu au simțul vulgarului.

Raspuns: Umm, nu bah , femeile realizează la fel de rapid ca barbații,  când o iau in gură voluntar , sau nu , direct sau aluziv. Dacă vor să pară prostuțe , o fac eventual pentru că se bucură de reacția stârnită și de infatuarea masculină. Cele care nu-s retardate , normal.

Și daca accept că se poate să ii scape unei femei o bulă fără să-și dea seama, nu accept că poti sa ajungi sa repeti chestia asta de oricate ori se repeta in cazul unei filmari si sa nu te prinzi. Nu e ca si cum in campania aia de media nu ar fi fost angajat niciun expert in comunicare, zău.  Așa proști suntem?

2) Ba ,că nu i-a păsat nimănui , pentru că leafa merge, noi cu drag muncim si bani să fie .

O’Really ? Ba nu, bah . De fapt ,  a fost gandita de la inceput  fix asa. Aluziv vulgara , uitati-va la fața ălia care o spune, mie așa mi se pare, că se exprima. Gen, vino si bagă-mi-o, dar să fie din greșeală, ca eu Cola am cerut.  Nu putea sa spună pe fața cum că Coca Cola are gust de muie , din doua motive:

1)  Că nu putea sa intre pe TV.

2) Că muia nu are neapărat gust bun pentru o femeie, mai ales daca esti nespalat si nu folosești , eventual , prezervative cu gust de capsuni , sau ceva.

Mai degraba cred  că reclama e facuta sa activeze spiritul gibalău masculin și sa asocieze senzatia de a bea cola cu senzatia de a primi sex oral  de la o femeie submisivă și prostuță ( bă, serios , Coca Cola , nu e chiar atât de bună ).

Sunt curios ce parere au feministele despre asta , gen , astept reclama Pepsi  cu un bărbat care baga limba în pahar și spune ceva gen:

-Pepsi are acel ingredient pe care nu pot sa-l indic, dar imi ridica pe limba o senzatie de exaltare emoțională.

Și-a doua parte de căcat a reclamei e că primești  25 MB de net la Orange  la fiecare 500 ml de Cola.

Radu , a calculat ca daca bei o cola pe zi , până la Craciune  , strângi 1.5GB de net.  La care eu adaug  un bonus de 13800 de kilocalorii  ( daca bei d-ala clasic  rosu ca Rusia) si  ficatul praf daca bei d-ala negru ca moartea , de care mai beau eu , gen.

Am   minim un coleg care lucreaza pentru Pepsi și care se bucura , probabil , că scriu naspa de Coke.

Pepsi are gust mai nașpa. Hai inchideți repede pagina toti care lucrați la Pepsi , că vă dau aștia afară dacă vă prind .

Pentru cei care nu lucrează acolo și mai apucă să citească și sfârșitul:

De fapt , nu ma enerveaza nici macar  reclama – ca si eu tot gibon activat de mizerii d-astea sunt, ci  faptul ca internetul ( aka reprezentantii media implicati in campanie), o țin asa langa , cu teoria măicutei nevinovate care se impiedică si cade in pulă , că, întâmplator, n-avea nici chiloti pe ea.

Că noi am fi toți niște proști. Hai sictir , pentru ideea porno de promovare!

Hai , acu’ la munca , ca am o gramada de treaba pe restul zilei de azi.

 

Poza din “feature” luata de aici

Send to Kindle

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.