9% e indexul superficial al crizei

Daca as mi-ar păsa de interesul public aș zice vreo 3 cuvinte pe teme politice. Dar nu.

Mi-a atras atentia titlul ăsta. Îl găsiți și prin România. Vânzările coca Cola au scăzut 9% anul ăsta.

Coca Cola e ca apa. Vânzările ăstora pot să scadă doar daca cresc la Pepsi, sau dacă scade populația, dar stați liniștiți n-a omorât covidul atâția. Când zic ca apa zic că se consumă la fel și costă comparabil.

Dacă un om bea mai puțină Cola e că îl ține ficatul și se pregătește să dea colțul, i-a interzis doctorul, ăstea.

N-o să auzi pe nimeni – nu mai beau cola că nu mai am bani. Din contră. Când nu mai ai bani să bei nici Cola ești pur și simplu mort de foame.

P-asta am mai zis-o și-o repet, ca proof of concept. Am trăit vreo lună pe bază de țigări și Cola ( energie din cola), timp în care cred că la două zile sau ceva, mai mâncam o tigaie de cartofi prăjiți, sau ceva de genul.

Cum e improbabil ca planeta să se fi îmbogățit brusc așa de tare ca să nu mai bem cola – eu o duc decent acum și nu beau cola doar când uit să comand, na . Dar așa pe trimestru e cam la fel – e mai probabil că unii au ajuns atât de săraci încât nu mai consuma căcatul ăsta.

Un fel de 9% din consumatorii de Coca-Cola au intrat sub pragul minim de sărăcie acceptat în lumea civiliza

tă.

Send to Kindle

4 Replies to “9% e indexul superficial al crizei”

  1. Da, dar e doar titlul alarmist. In articol zic ca au scazut vanzarile cu 1% la coca cola propriu zis si crescut cu 3% la pepsi. Deci de ceva tot murim, covid sau nu. :))

    Au pierdut mult la energizante si cafea, pt ca nu mai cumpara nimeni cafea costa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.