Minecraft Story Mode și statistica deciziei

Nu, nu m-am tâmpit de scriu texte despre jocuri pentru copii de 5-10 ani.

Bănuiesc că știți totuși ce e Minecraft, dacă nu, google it. Pe scurt , un joc în care îți construiești lumea, zici că din piese lego și toți arată patratoși și pixelați. E așa ca să ruleze pe orice , și pe tablete ieftine , și să poți să ai hărți mari, fie-mea zice infinite dar nu cred.

Jocul e simplist, filmul ( e desen animat) la fel, nu ar fi mare lucru de zis.

Singura chestie e faptul că serialul ăsta cu păpușoaie Minecraft e făcut astfel ca privitorul să aleagă cursul acțiunii.

Și m-am uitat la chestia asta. Nu e o noutate, cred că primul film de gen a apărut, la cinema, prin ’93 în State, dacă țin minte bine. Și nu putem spune că a fost ceva ce a prins.

Nu este despre cât de diferită e acțiunea când faci tu alegeri; cred că nici nu sunt mari diferențele.

E despre faptul că întrebările caută, subtil, să afle ce tip de personaj ți-ar plăcea ție și ce tip de dialog.

Adulții e posibil să nu răspundă bine la treaba asta,acar cei de vârsta mea sau mai bătrâni. Dar copiii sunt ok să îi întrebi căcaturi în timpul filmului.

Ceea ce cred că e important e că Nextflix colectează răspunsurile astea. Și, gândește-te că ai fi un regizor sau scenarist și te-ai gândi cam ce plot twisturi și putea face, cum ai clădi un caracter , etc, ca să se vândă , ca să placă lumii.

Eh, acum ai la dispoziție o statistică pe temă. Cu o bază de date în creștere.

E parte din cinematografia doi zero și cred că ajută să nu mai fie nevoie ca un pulifrici să ghicească. Doar se uită pe cifre.

Send to Kindle

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.