Pentru că nici eu nu sunt prea breaz, doar un pic mai – am dat click pe un clip video care imi tot apărea primul, habar n-am cât pula mea a plătit creatorul pentru promovare, că nu le pune youtube așa zgaibă pe prima pagină doar de la algoritm, așa că am zis că să-i ia dracului o dată banii și să mă lase în pace.
Era ceva interview cu Matt Watson, un nene ale cărui clipuri video despre rable le mai urmăresc parțial, că la mașinile la care face review se așează pe toate locurile și pot să văd mai obiectiv un pic spațiul interior. Mă intersează mai ales locurile din spate, sau spatele spatelui.
În cazul ăsta am considerat că nu mă interezează subiectul, are nenea ăsta o carte pe care și-o promovează, să fie sanitar, am pus clipul pe 2x și am zis să-l las un pic și am uitat de el.
Nu știu ce discutau ceva cu ”libilibulibulibiliblibliblublublu”, dar în momentul în care își bagă creatorul ăsta reclama pe gura lui în clip, nici nu știu cine e și cu ce se ocupăexact, ceva cu povești de succes, mondenități plm, am auzit ceva ce mi-a luxat un neuron despre dobânzi la leasinguri, am dat înapoi și am pus pe 1x să mai aud odată, că am crezut că n-am fost eu atent.
Și am extras cu un pix digital pe o foaie digitală câteva idei, care nu știu cât de exacte sunt, dar dacă sunt…
- 9/10 rable sunt cumpărate cu credit. Lumea asta e futută așa cum și merită
- Unii plătesc dobânzi de 13% DAE
- În pitchul lui, în care explică el cum poți economisi pe bune, explică că lui i-au oferit cămătarii ăia cărora le face reclamă o DAE de 7.9% și numește asta ”as low as”, dobândă disponibilă ( minimul presupun ) la clienți selecți și mașini selecte.
- Și poți economisi în felul ăsta sute de lire pe lună și ca să fie clar asta e diferența dintre vechea rată a dobânzii – copie din clip:

și noua rată a dobânzii.

Ăsta e expunerea FUBU – era o companie de haine pentru minorități și analfabeți, a căpătat și prin România popularitate vreo 5 minute, când eram prin liceu, dar și adolescenții din vremea aia s-a prins că mersul în izmene pe stradă nu e chiar fashion.
Eh, reclama ăstuia e de la un cap la altul ”de la proști pentru proști”.
Rabla medie în UK costă undeva în jur de 28,000 de lire. Cu depozit de circa 10%, e vorba de sume finanțate , în medie de 25,000 de lire, de regulă pe 4 ani.
La 13% asta înseamnă că în 4 ani plătești mai mult de 32k lire. Dobânda e undeva la 7000 de lire.
În 4 ani consumi din valoarea mașinii undeva la 40% cu rulaj rezonabil spre mic, gen max 10k mile/ an nu s-o rupi și s-o duci la 100k, sau ceva. Dacă sari de 10k mile pe an te uiți la 50% sau peste.
Imaginează-ți oameni care conduc mașina medie și îi costă undeva la 400 de lire pe lună distracția asta, într-un fel sau altul și consideră că e OK că 400de lire sunt bani puțini și dacă găsesc pe cineva să le scadă căteva sute de lire pe an, zic că e blană.
Și-s OK cu asta. Bă, repet, mașina medie, nu ceva premium, necum luxuri.
Și vine cineva și le oferă, în teorie 7.9% APR ( DAE), în practică 8.9%, dar presupun că nu citește cineva pe site-ul ălora, dacă le-a spus youtubilă altfel și cred că e bine.

Cred că e bine, că le-a spus influencerul că dealerii oficiali își bat pula de ei, efectiv îi rup pe genunchi.
Dealerii oficiali :





Idioții trebuie hrăniți de idioți cu hrană potrivită.
big like for this article