Scurt: Frânare de la 30 la 0

Grade Celsius. Cu o jacheta de toamnă – muie Jack Wolfskin că fac haine scumpe, în țări ieftine, care cică sunt de calitate dar faci frigul și în “polar” și în parka de la ei – călătoream zilele astea să îmi extind amprenta de CO2 și să reîntregesc familia.

Relaxat de la 30 de grade, fără mănuși și cu adidași in picioare.

La 0 grade sunt ok . La 0 grade și ninsoare, am realizat că am uitat lopata la țară și că niște mănuși erau bune. Și o geacă mai groasă. Și bocanci.

Zice tata că nici măcar nu e prima ninsoare de iarna asta. Cât mă distram eu la 30 de grade copiii se bronzau la -5 .

Oh well, cauciucurile rezistă.

Legat de film,  voiam sa iau initial imaginile de pe dash cam , dar se vede aproape nimic. Probabil c-am sa i-o dau lu’ tata , so monteze pe rabla lui, ca si asa el nu prea mai conduce noaptea. Asta-i filmat cu telefonul.

Ma intreaba lumea ca la ce imi trebuie tractor 3.0 Diesel. La asta.

Send to Kindle

4 Replies to “Scurt: Frânare de la 30 la 0”

  1. sa vezi ce frumos o sa racesti zilele urmatoare, ca organismul e dat peste cap si nu mai stie la ce temperatura sa se astepte.
    week-end-ul trecut (vineri-luni, ca mi-am luat si luni liber) am fost in Cipru, ca in tara era prea frig. in cipru am avut 20-22 grade ziua, pe cand in tara aveam undeva la -10 sau -5 grade.
    dupa ce m-am intors inapoi in tara, la 3-4 zile am racit, chiar daca nu am stat prea mult pe afara sau in contact cu persoane racite.

  2. Aia nu e zăpadă. Orice mașina se descurca pe acolo. Trebuie doar sa știi sa mergi cu viteza potrivită.

    Pe timpuri, bătrâna dacie mergea bine mersi pe astfel de mini zapezi. Și nici nu erau cauciucuri de iarna.

    Dar și șoferii erau mai calmi și mai răbdători

  3. Ce nu se vede bine in filmare e panta ascendenta/descendenta.
    Pe timpuri batrana dacie mai dadea si chix si fie nu urca, fie derapa in santuri .
    Am condus batrana dacie de mi s-a luat. Si e ce spui tu dar cu memorie selectiva. Soferii erau calmi si rabdatori o pula. Erau mai putine masini atunci si totusi fiecare drum pe carosabil acoperit cu zapada, polei, gheata era cu peripetii ori la mine ori la altul. Nu zic ca fiecare drum era egal cu un accident, dar daca nu aveai tu vedeai pe altul in iminenta apropiere.

    De putut se poate merge – foarte, foarte incet.
    Altfel, in 2012 eram cu rabla anterioara la munte ( Predeal, cred) si am avut ceva de furca pe drumul de la 1400 si mai sus care era doar putin acoperit cu zapada. Si aveam cauciucuri de iarna. Doar ca fara ESP si tractiune pe fata. Si mergeam incet, ca altfel beleam cariciul. Coboram panta in curba cu fata aproape de axul drumului si spatele intre axul drumului si margine. Drifturi la 15-20km/h, ca un boss.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.