Experiența cu ideall.ro

Credeți că zic de rău, nu-i așa?
Păi ar cam trebui să credeți asta, dacă vedeți ce scrie lumea despre ei. Și pentru că așa e corect,  deși nu am informații de veridicitatea surselor am să le menționez aici:
Trustpilot.com

Blogul lui Claudiu Ionica – nu știu cine e, articolul e din 2012.

Softpedia, informații din 2007-2009

Delaunu.info susține,  ca Ideall cumpără recenzii pozitive pe price.ro -2014.

Lookfor.ro – zice “nu, nu și iarăși nu.” în 2011

Eu, de obicei, citesc așa ceva înainte să cumpăr de la un magazin de la care nu am mai cumpărat.

De data asta am mers scurt pe mâna unei colege care a cumpărat fix ce aveam eu de gând să iau tot de la ei. Și a zis ca și-a luat toate electrocasnicele de la ei. În mod normal vreau un vânzător credibil și cu renume bun, pentru servicii de garanție,  v-am spus cum e cu plăcile de bază.   Cu electrocasnicele treaba stă un pic altfel, că ai garanția de la producător.

Așa că am comandat de la ăștia și tot ce pot spune e că am fost foarte “inteligent”  și am plătit cu cardul în avans,  că așa se face când comanzi de la unii de care nu ai auzit.

După care am citit în linkurile de mai sus și ma simțeam ca unchii mei cu banii la caritas.
Că de asta nu îmi vine mie să plătesc înainte “ca la curve”, ca suntem toți o națiune de hoți și de țigani,  indiferent ce zice culoarea pielii și când ne vedem cu sacii în căruță parcă ne-apuca brusc durerea în pulă.

E bine că avem “social media”,  “social marketing”.  Problema e ca plecând de la datele de mai sus dezvolți fără doar și poate prejudecăți și nici nu aș putea să spun că e rău, doar ca ajungi ca în bancul cu iepurele care voia sa facă clătite și merge sa ii ceara ursului tigaie.

Eh și ce spun eu:
Am făcut comanda și nu știu ce nu a mers în aplicația lor pușcata de la Banca Transilvania dar comanda s-a înregistrat . M-au sunat ca nu a mers plata, au anulat-o am făcut alta imediat și de data asta a mers plata și au zis ca livrează miercuri sau joi. Era luni. Am zis ca bine. Pe site produsul apărea ca disponibil în 1-5 zile cu livrare gratis în București. Am primit mail ca ma contactează ei în ziua livrării. 
Pana joi la prânz,  nimic.
Atunci s-au activat în mine toate chestiile citite în linkurile de mai sus:  ca întârzie cu săptămânile, ca aduc produse zgâriate,  strâmbe,  sau DOA și ca nu le mai primesc înapoi că e unul bulangiu la ei la depozit care nu semnează returul, etc.

Am sunat am stat niște minute la telefon și au zis ca ma sună ei înapoi cu un status. Aham. Nu i-am crezut. După o ora le-am trimis mail formal, voiam sa mai aștept o zi și sa renunț la cumpărare. După care am sunat din nou și mi s-a spus ca vor livra vineri seara.  Nu data și ora erau importante cât încrederea.  Gen, nu am cerut sa le primesc instant, doar am întrebat când și ma aștept să se întâmple atunci.
Cu morcovul în cur am zis ok ( am înregistrat toate convorbirile telefonice,  etc) . Am fost sunat încă o data sa mi se confirme livrarea vineri seara. Vineri dimineață am primit și update pe mail că voi primi marfa seara sau sâmbătă.
Zic, nu e bine.

Vineri seara m-au sunat ca vin.
Când au ajuns m-au sunat sa vin sa văd că e pachetul sigilat în caz ca aveau nevoie sa îl desfacă să încapă în lift.
A încăput.  Am cerut sa inspectez că e totul ok înainte de a semna primirea. Au acceptat.  Am fost mulțumit.
Dacă stai să te gândești, au întârziat livrarea cu o zi, dar a fost conform site-ului,  intre 1 și 5 zile.

Și totuși de ce m-am complicat cu ei?
Pai ca voiam uscător de rufe De la Beko, ca așa are colega în care am încredere și ca au garanție 5 ani și am sa detaliez separat care e treaba cu asta.
Și ca e oarece diferența de bani.
Prețul la Ideall.

image

Și la mediagalaxy, care-s lângă mine.

image

Și cam așa e cu prețurile. Nici despre ceilalți din lista nu știu nimic.
La eMAG / Flanco nu aveau produsul.

image

Un lucru nu e chiar cum vreau, certificatul de garanție. Nu are stampila ideall și scrie pe el ca trebuie. Dar nu sunt sigur cum a modificat asta legea care zice că ștampila comercianților nu mai este necesară.

Am scris  doar pentru că restul lumii se deranjează să scrie doar când e de rău.  Dacă e de bine trebuie să  sară cineva cu banul ca să recunoască unul ceva.

30 Replies to “Experiența cu ideall.ro”

  1. De 3 zile citesc toate părerile despre ideall și ca și tine am ținut cont de ani.
    Culmea este ca vreau fix uscătorul care îl ai tu – asta da coincidenta.
    Cu articolul asta m-ai dat de tot peste cap…. tocmai ma hotărâsem ca nu iau de la ei :))))

  2. Și … am riscat!
    Am comandat ieri la ora 14.
    Azi la 11 a fost livrata (la Craiova).
    Totul perfect.
    Multumesc Ideall.ro

  3. Nu cumparati de la Ideall.ro .

    Sunt niste tepari nenorociti. Am comandat toamana trecuta o combina frigorifica care mi-a fost livrata stricata. Am observat acest lucru doar a 2 -a zi cand a fost pusa in functiune. Mi-au refuzat returul in cele 30 de zile cu toate ca erau obligati. Au tot trimis echipe de service de la Depanero. A fost reparat de 5 ori pana acum, functionand bine pentru perioade intre 2 saptamani si 6 luni. Am facut si reclamatie la ANPC, dar sunt mana in mana cu magazinele si nu isi fac treaba. Le-am propus celor de la Ideall chiar sa imi faca upgrade la alt produs mai scump si am fost refuzat.

    Nu cumparati de la Ideall.ro !

  4. te-ai apucat sa scrii acelasi lucru pe toate site-urile de pe internet unde se vorbea despre ideall.ro? Avand grija si sa folosesti cuvinte cheie gen “nu cumparati de la…” si asa mai departe? Mai sa fie… Daca au trimis echipa sa iti repare mizeria de 5 ori inseamna ca sunt o firma ultra-serioasa… Ce era stricat la combina? Ca nu poti returna orice produs cu orice defect. Daca tu ii dai un ciocan combinei frigorifice la o ora dupa ce ti-a ajuns…ti s-ar parea ok sa poti linistit sa o trimiti inapoi si sa iti iei banii? Pai ce ar face atunci toate site-urile ce vand online? Hai sa comandam toti orice…cand ajunge sa folosim cateva zile…trantim produsul de toti peretii…apoi il trimitem stricat praf inapoi si cerem banii. Ca doar sunt cele x zile de retur. Plin de idioti pe internetul asta.

  5. Am cumparat de la Ideall ,in luna august,o combina frigorifica Beko,tancul de apa nu este etans,curge apa din el,acum nu se mai inchide usa frigiderului.Nu recomand Ideall.

  6. Interesanta concluzie. De ce nu recomanzi Ideall? Inteleg ca e o problema cu frigiderul. Nu este in garantie? Ca daca da, atunci presupun ca in certificatul de garantie e trecut si numarul de telefon de la service-ul Arctic .
    Inteleg supararea si daca nu recomanzi Beko – nici eu nu mi-as lua frigider de la ei , lol.
    Da’ ma astept ca aia de la Ideall sa fie vinovati de ceva mai mult decat faptul ca Beko face frigidere proaste si nu au departamentul de control al calitatii foarte bun, nu?

  7. Mega teapa acesta firma. Am cumparat de la ei o combina frigorifica, plata la livrare si cu rugamintea sa anunte cu o ora inainte de livrare pt ca nu locuim la adresa. Au venit neanuntati si, pt ca i am facut deja sa astepte, am platit si am semnat fara sa verificam produsul. Cat se poate de gresit! Dupa ce au plecat curierii, am constatat ca frigiderul are gratarul din spate desprins si urme de lovituri. In plus, nu are certificat de garantie, desi ne au spus ca il vom gasi in interior. Am anuntat printr un email ca vrem alt produs si ne au raspuns abia dupa ce am sunat la nr de pe site. Emailul este halucinant. Pe langa faptul ca trebuie sa suportam costurile transportului, ideall.ro ni l va repara pe cel returnat si ni l va trimite inapoi dupa ce vom achita contravaloarea reparatiei. Dc vreau banii si renunt la comanda, o sa trebuiasca de asemenea sa platesc reparatia. La telef de pe site nu raspunde decat un reprezentant vanzari, iar pt recalamatii nu au pe nimeni. Extrem de obraznica, operatoarea mi a spus ca e vina noastra ca nu am deschis coletul la primire si ca ei au trimis marfa in stare perfecta dar ca se mai intampla accidente la transport.

  8. NU LUATI NIMIC DE LA EI – sunt niste TEPARI !

    Ce am patit eu: am comandat un produs de la ei si pe site era DISPONIBIL IN STOC !
    Dupa cateva minute am primit un e-mail de confirmare a comenzii.

    Bine ca nu am facut plata cu cardul pentru ca, a doua zi dimineata am primit urmatorul mesaj:

    Buna ziua,
    Comanda dumneavoastra contine produse care nu mai sunt disponibile.
    Ne cerem scuze, comanda nu poate fi livrata si va fi anulata automat.

    Daca aveti nevoie de ajutor in a gasi alternative la produsele
    comandate, nu ezitati sa ne contactati la telefoanele de mai jos sau
    prin email.

    Echipa Ideall.ro

    Pta Valter Maracineanu 1-3, sect 1, Bucuresti
    Telefoane: 021 205.39.90
    Email: contact@ideall.ro

    NO COMMENT !
    P.S. Si acum produsul este pe site-ul lor !!!
    (dar nu il au in mod sigur !)

  9. Inteleg ce spui si ingrijorarea ca, daca plateai cu cardul, banii tai ramaneau blocati si ramaneau la ei o perioada, fara sa aiba un motiv bun – din moment ce nu au produsele.

    Inteleg si ca nu vrei sa cumperi de la unii care afiseaza in stoc produse pe care nu le au, foarte bine! Pentru ceea ce conteaza, sa stii ca am patit asta si la eMag/PCGarage…etc. Asa ca am ajuns sa cumpar cel mai mult din afara tarii, plm, astea-s optiunile. Nu functioneaza pentru electrocasnice mari, insa.

    Doar ca ce-ai patit nu-i chiar teapa. Tu ai facut o comanda iar ei nu au confirmat-o pentru ca nu au produsele in stoc. In fapt, daca plateai cu cardul , cred ca le dadeai o mica teapa tu, ca pierdeau ceva bani cu tranzactia( sunt comisioane).

  10. patania mea de sfantul black friday
    am comandat o hota de la ei, sincer de calic ca era cu vreo suta de lei mai ieftina decat pe alte siteuri de unde cumpar in mod frecvent si nu am avut probleme, pe care am primit-o in cursul zilei de astazi.
    livrarea s-a facut la sediul curierului, pentru ca domnii de le ideall nu au binevoit sau le-a fost sila sa-mi scrie adresa pe colet, si m-au fortat sa fac si un drum in plus, jenant, pe banii mei.
    la curier am vrut sa cert cu ei crezand ca este o chichita a lor pentru a mai scapa de niste transpoarte pe carca clientilor, dar cum am scris si mai sus vina nu era a lor.
    la curierat m-a luat o fatuca care m-a dus in depozit, unde era intuneric si frig, de am zis ca am ajuns pe lumea cealalta, mi-a aratat coletul si a zis sa ma uit la el.
    mi-a adus un cutter am deschis scotch-ul cu care era lipit coletul si am inspectat vizual hota.
    totul in regula, fara zgarieturi, fara lovituri am bagat-o si in priza functiona.
    am ambalat-o inapoi, am semnat si am plecat spre casa.
    am montat hota propriu zisa, iar cand sa montez masca din dreptul cosului, am constat ca lipsesc tablele de montare a cosului.
    nu-i nimic zic, sun la ei si le spun problema si se rezolva, ca de suntem si noi in europa si cica ne-am mai civilizat.
    cu am zis sun si-mi raspunde o duduie pe care o salut si se repede pe un ton nervos de parca era vina mea ca nu este acasa si este la serviciu, spunandu-mi ca ce problema am. Ok zic, ii spun problema care o am, si pe cuvantul meu daca va mint, mi-a zis ca nu are cu ce sa ma ajute si sa scriu un mail la sesizari, si sa atasez si poze si mi-a inchis. nu mi-a zis maill, nu am apucat sa-i zic ca nu am cum face poze la ceva care nu-l am s.a.m.d.
    am scris un mail si l-am trimis D-zeu stie daca ajunge bine, unde l-am trimis eu. o sa mai incerc si maine si daca nu reusesc sa ma lamureasca cineva ma duc magazin de bricolaj sa caut ceva similar. dar nu mi se pare normal la o hota de 1000 lei sa fiu tratat asa si sa o carpesc.
    imi pare rau ca am luat de la ideall, sunt un fan al cumparaturilor pe internet, iar siturile de unde am cumparat nu am avut nicio problema pana acum, si totul pentru 100 lei. saracia asta bate-o vina.

  11. Naspa, aiurea, cam nasol.
    Pe de alta parte, ai platit in avans? Sau de ce ai mers sa o ridici de la curier. Eu n-as face asta.
    Bine, nu ca ar fi contat. Si daca ti-o aduceau acasa nu te-ai fi prins din prima ca lipseste ceva.
    Insa, da, ma astept ca se poate intampla asta. Din pacate. Inteleg ca am avut noroc :).

    Aparte pentru hote, eu am gasit acum multi ani pe unii si mai ieftini , tonis.ro :D. Sunt din Constanta. Hota a venit cu toate piesele, doar ca m-am cam zgarcit eu ( am luat una de vreo 500 de lei 😛 ) si nu prea face fata.
    Apropo, stii ca ai dreptul s-o returnezi in 10 sau 15 zile ? Aparte ca nu are toate piesele, tot ai dreptul s-o returnezi . Bine, pot iesi discutii legate de faptul ca ei pot insista ca ti-au trimis tot pachetul .

  12. M ati speriat de a dreputul… !!! Eu azi am pus comanda la aceasta firma si nu stiu ce o sa primesc. Sper sa fie bine! Chiar nimeni nu este multumit de ei?????

  13. Pai, dupa cum vezi, eu am fost multumit in 2016, inca cineva in 2017. In rest, se pare ca nu :). Ne spui tu mai incolo, daca ai fost multumita sau nu, lol.

  14. Duminica 3 decembrie seara ,m-am hotarat sa comand un televizor de la ei avand cel mai bun pret. Dupa plasarea comenzi am primit mailul de confirmare cu plasarea comenzii. M-a asteptam ca a doua zi sa fiu contactatde cineva pentru a-mi trimite comanda. Nu s-a intamplat asa. S-a facut marti dupaamiaza cand m-am hotarat sa-i sun.Zis si facut numai ca nu a raspuns nimeni ,desi au un robot vocal ce iti spune ca esti pe o lista de asteptare si vei fi preluat in curand. Dupa 5 min. robotul iti spune ca vei fi contactat de catre ei cand vor fi disponibili. Am zis ,OK,ca poate or fi ocupati. Dupa vreo doua ore ,vazand ca nu ma suna nimeni i-am sunat din nou.S-a intamplat acelasi lucru. Dupa alte doua ore am primit un mail de la ei spunandu-mi ca plasarea comenzi va dura intre 5 si 7 zile datorita volumului mare de comenzi. Vazand asta le-am raspuns la mail spunandu-le ca vreau sa anulez acea comanda si ca doresc confirmarea primiri acestui mail. Nu s-a intamplat nimic pana miercuri la ora 10 cand m-am hotarat sa-i sun din nou. Cand aproape sa renunt din cauza asteptarii,o voce feminina mi-a raspuns .I-am spus ca doresc anularea comenzii,mi-a multumit si aici s-a incheiat colaborarea mea cu ei. Trageti voi concluziile. Probabil au personal redus,ca altfel nu inteleg comunicarea greoaie,lucru care te face sa iti pierzi increderea si rabdarea.

  15. Plita cu inductie, comandata in data de 22.11.2017…. astazi 18.12.2017, am anulat comanda pentru ca, dupa aproape o luna si vreo 10 telefoane (date de mine) nu sunt capabili sa-mi spuna cand/daca vor livra in 2017. Singura informatie primita, a fost la inceputul lunii decembrie, cand mi s-a spus ca, produsul nu se afla in depozit si se asteapta livrare de la furnizor (Informatia am primit-o deoarece am insistat ca voi lua personal plita de la ei din depozit, daca au probleme cu livrarile din cauza sarbatorilor)
    De ce produsul nu apare cu lipsa stoc la ei pe site???? Chiar si astazi produsul pe site apare ca putand fi comandat…
    Am colaborat cu ei si prin 2012, atunci nu am avut probleme….

  16. Ce căcănar de om. Sper sa îți iei și tu o țeapă de la un pseudo-magazin ca mizeria asta de ideall.ro și ANPC să se facă că plouă. Sa ramai fara banii dați. Sa vezi ce bine e sa nu te ajute nici dracu. De când am început să dăm vina pe clienți că strică produsele? Sper că te-au plătit aia de la ideall altfel ești penibil rău.

  17. De ce le faci reclama la teparii astia ? Tu nu vezi ca toata lumea are pronleme cu iei si te ai gasit tu acuma sa te dai cum ca sunt cinstiti?

  18. Nu le fac reclamă și nu ”mă dau că sunt cinstiți”, lol. Eu am comandat de la ei (acum 2 ani) întâmplător, înainte să citesc pe net despre ei, la recomandarea unei colege. Dacă apucam și citeam căutam pe alții că mă speriam cu siguranță. Și din moment ce au fost, nu excelenți, dar decenți mi s-a părut ok să menționez asta. Tu ai ceva de relatat sau doar observi că ”are lumea” probleme cu ei?

  19. Nu recomand Ideall.ro,am comandat o plită, a venit defectă și de o luna tot trimit pe mesaje sa vina cineva sa remedieze problema dar de ajuns nu mai ajunge nimeni…

  20. Eu am cuparat de ei in valoare de 6500 lei. Livrearea a fost ok. In schimb chiuveta Franke (Pachet Franke 114.0366.421) este stramba din turnare, nu se lipeste cum trebuie pe blat. Am incerat sa ii fac retur, se face pe banii tai.
    Am inceract sa las un comentariu in zona de review, dar a doua zi au scos cu totul produsul de pe site, astfel incat sa nu mai poata vedea si alti clienti. Daca vrei sa faci returul pesonal te trimit prin Dragomiresti, Ilfov. Cumperi din Bucuresti si returul este undeva pe coclauri.
    Nici eu nu recomand acest magazin.

  21. Si eu am cumparat de la ei o combina frigorifica samsung . Plata in avans, produsul a fost livrat la timp. Dupa 2 zile de la primire am vrut sa sterg combina pentru a o putea folosi. Am scos lada de fructe si legume si surpriza, o mare pata galbena iar materialul parea umflat prin unele zone si dezumflat prin altele. Imediat am sunat la ei dar evident ca nu a raspuns nimeni. Le-am scris pe site si au raspuns cerand poze. Am trimis, si ei au dat mai departe la garantie. Si aici s-a terminat interventia lor! Din 26feb si pana azi inca nu am reusit sa rezolv nimic. Am incercat iar sa vorbesc cu ideall.ro si raspunsul lor fost incredibil:

    Stimata doamna,

    Produsul trebuia verificat in prezennta personalului care a facut livrarea !
    Daca sesizati nereguli trebuia refuzat .
    Acest produs a fost receptionat in perfecta stare conf. facturii semnate la livrare .

    O zi buna .
    Desi legea spune cu totul altceva si il reaponsabilizeaza pe vanzator (nu pe producator) fata de cumparator in astfel de situatii.
    Exista oare cineva care la livrare demonteaza produsul ? Cine scoate lada de fructe ca sa verifice?

    In cazul meu livrarea a fost rapida , dar in cazul in care ai o problema cu produsul ei nu raspund pentru nimic.
    Am facut reclamatie la ANPC sper ca pana “la vara” sa am un frigider utilizabil.
    Nu recomand acest site.

  22. Dar oare tu esti angajatul lor, Catalin?? Mare coincidenta ca si pe un mare boss de-al lor il cheama tot asa…e destul de ciudat ca tu tot spui ca povestim aici fiecare experienta lui, cu riscul de a ne lua teapa dar sa trecem mai departe…pentru fiecare persoana ai avut un raspuns in favoarea lor, chiar daca nu era cazul. Poate intr-adevar esti si tu client, dar e prea mare deranjul sa iti dedici atat timp doar ca sa spui tuturor ca ai comandat de la ei, ca a fost ok comanda ta si sa duci o lupta cu restul. Revenind la marele boss, Angajat care spune foarte usor ca asta este…sa raman cu produsul defect, sa fac ce vreau eu cu el, sa merg la opc, sa ii dau in judecata ca degeaba… ei nu schimba produsul. Si sa incepem…am comandat 3 produse, le-am primit in scurt timp, nu am avut posibilitatea sa deschid coletele in momentul livrarii, nici nu ma gandeam ca o sa am probleme cu produsele( increderea acordata site ul ), si in caz de ceva ma gandeam ca fiecare companie isi asuma si rezolva problema. Unul din produse, o plita , are gratarul lovit, smaltul sarit iar baza ei este indoita. Ei refuza sa inlocuiasca produsul, asa cum spun si ceilalti, m-au trimis catre service ul producatorului, iar eu le tot explic ca nu am comandat un produs care sa fie repart, ci unul nou…bineinteles ca am facut reclamatie si la ANPC. Si dupa cum se observa, majoritatea persoanelor spun ca primesc produs defecte iar ei refuza returnarea/ inlocuirea lor. Angajatii sunt jalnici, duduia din call center te pune si la punct daca soliciti mai multe informatii, cel de la depozit nu raspunde, iar ” marele” boss… iti spune clar cum sta treaba, fara ocolisuri.ai luat produsul, ramai cu el indiferent de starea lui, ei nu il primesc inapoi. Ca si concluzie… NU COMANDATI DE LA EI. Riscul sa va luati teapa este mult mai mare decat sa primiti un produs nou, care sa nu aiba nicio problema. Si apropo…nr de telefon nu gasiti nicaieri, decat cel din call center, in care te si expediaza rapid ca ei sunt de la vanzari si sa trimitem mail cu orice problema avem, iar de pe mil abia daca primesti un raspuns, asta dupa mult timp si cu multe insistente.

  23. Da, eu sunt marele Bo$$, Catalin de la Ideall.ro. M-ai prins, pula mea. Prostia doare? Iei pastile?
    Presupun ca vorbesti de Catalin Ciolpan , din ce vad pe google.

    Bai, tanti, eu am cumparat de la magazinul ăsta o singură dată, nu ai citit mai sus? Fără să știu că au renume prost, că dacă știam nu cumpăram. Vezi mai sus ce și cum. După ce am făcut comanda am văzut și eu review-uri și am cam stat cu morcovul în cur, am înregistrat apeluri telefonice, tot. Cumva s-a dovedit OK.
    De atunci – poți să vezi că-s doi ani, nu am mai comandat vreodată.
    Am vrut să comand acum o lună o mașină de spălat vase, dar citind review-urile voastre am spus pas. Nu-i nimic, am luat-o de la Altex si-a venit stramba.

    Am scris despre asta, că așa fac eu, scriu ca să rămână scris. Și cumva ți-am oferit și ție și altora un spațiu în care să vă spuneți experiențele. Un spațiu care-i neutru, că dacă te uiți pe site-ul ăsta, vaco, ai să vezi că nu e nicio reclamă DE LA NIMENI. Și ai să vezi că nu-i decât articolul ăsta despre ideall, că o singură experiență am cu ei.

    Și că v-am permis tuturor să scrieți experiențele voastre negative, pentru că consider că e ok să vă exprimați părerile care-i pot ajuta pe alții. Am cerut detalii uneori, ca să înteleg eu mai bine situația și uneori mi-am spus părerea. Ar fi culmea să nu am voie în spațiul meu.

    Dacă nu-ți convine ia caută tu alt loc unde poți să-ți scrii părerea negativă, să-ți fie aprobată , să apară în cautări pe google, un loc în care să nu fii instrumentul cuiva într-o mișcare de PR. sau marketing negativ.

  24. Nu cred ca domul Catalinx este angajatul lor, ci chiar patronul care face reclama mascata, ca sa ne ia si ultimul leu muncit cu greu si castigat cu sudoarea fruntii. De fapt, nici nu ne vinde produsele prezentate, ci unele contrafcute de niste chinezi mici cu puta mica pe un vapor mare. Si mai are o firma, domnu’ Catalinx, pe care vinde suplimente alimentare contrafacute, io am cumparat Viagra de la el, doar ca nu era albastra, era verzuie asa … si cu un gust foarte naspa. De facut isi facea efectul, doar ca erau si niste efecte mai ciudate, la cinci minute dupa ce le inghiteam, incepeam sa strig isteric: Medicamente! Medicamente!

  25. Da, dar as putea avea 70 de ani, scutece de adulti si ochelari mai mari cu doua numere decat ii am deja. Si-as putea fi chel si cu burta. Cam ce fel de …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.