Experiența cu ideall.ro

Credeți că zic de rău, nu-i așa?
Păi ar cam trebui să credeți asta, dacă vedeți ce scrie lumea despre ei. Și pentru că așa e corect,  deși nu am informații de veridicitatea surselor am să le menționez aici:
Trustpilot.com

Blogul lui Claudiu Ionica – nu știu cine e, articolul e din 2012.

Softpedia, informații din 2007-2009

Delaunu.info susține,  ca Ideall cumpără recenzii pozitive pe price.ro -2014.

Lookfor.ro – zice “nu, nu și iarăși nu.” în 2011

Eu, de obicei, citesc așa ceva înainte să cumpăr de la un magazin de la care nu am mai cumpărat.

De data asta am mers scurt pe mâna unei colege care a cumpărat fix ce aveam eu de gând să iau tot de la ei. Și a zis ca și-a luat toate electrocasnicele de la ei. În mod normal vreau un vânzător credibil și cu renume bun, pentru servicii de garanție,  v-am spus cum e cu plăcile de bază.   Cu electrocasnicele treaba stă un pic altfel, că ai garanția de la producător.

Așa că am comandat de la ăștia și tot ce pot spune e că am fost foarte “inteligent”  și am plătit cu cardul în avans,  că așa se face când comanzi de la unii de care nu ai auzit.

După care am citit în linkurile de mai sus și ma simțeam ca unchii mei cu banii la caritas.
Că de asta nu îmi vine mie să plătesc înainte “ca la curve”, ca suntem toți o națiune de hoți și de țigani,  indiferent ce zice culoarea pielii și când ne vedem cu sacii în căruță parcă ne-apuca brusc durerea în pulă.

E bine că avem “social media”,  “social marketing”.  Problema e ca plecând de la datele de mai sus dezvolți fără doar și poate prejudecăți și nici nu aș putea să spun că e rău, doar ca ajungi ca în bancul cu iepurele care voia sa facă clătite și merge sa ii ceara ursului tigaie.

Eh și ce spun eu:
Am făcut comanda și nu știu ce nu a mers în aplicația lor pușcata de la Banca Transilvania dar comanda s-a înregistrat . M-au sunat ca nu a mers plata, au anulat-o am făcut alta imediat și de data asta a mers plata și au zis ca livrează miercuri sau joi. Era luni. Am zis ca bine. Pe site produsul apărea ca disponibil în 1-5 zile cu livrare gratis în București. Am primit mail ca ma contactează ei în ziua livrării. 
Pana joi la prânz,  nimic.
Atunci s-au activat în mine toate chestiile citite în linkurile de mai sus:  ca întârzie cu săptămânile, ca aduc produse zgâriate,  strâmbe,  sau DOA și ca nu le mai primesc înapoi că e unul bulangiu la ei la depozit care nu semnează returul, etc.

Am sunat am stat niște minute la telefon și au zis ca ma sună ei înapoi cu un status. Aham. Nu i-am crezut. După o ora le-am trimis mail formal, voiam sa mai aștept o zi și sa renunț la cumpărare. După care am sunat din nou și mi s-a spus ca vor livra vineri seara.  Nu data și ora erau importante cât încrederea.  Gen, nu am cerut sa le primesc instant, doar am întrebat când și ma aștept să se întâmple atunci.
Cu morcovul în cur am zis ok ( am înregistrat toate convorbirile telefonice,  etc) . Am fost sunat încă o data sa mi se confirme livrarea vineri seara. Vineri dimineață am primit și update pe mail că voi primi marfa seara sau sâmbătă.
Zic, nu e bine.

Vineri seara m-au sunat ca vin.
Când au ajuns m-au sunat sa vin sa văd că e pachetul sigilat în caz ca aveau nevoie sa îl desfacă să încapă în lift.
A încăput.  Am cerut sa inspectez că e totul ok înainte de a semna primirea. Au acceptat.  Am fost mulțumit.
Dacă stai să te gândești, au întârziat livrarea cu o zi, dar a fost conform site-ului,  intre 1 și 5 zile.

Și totuși de ce m-am complicat cu ei?
Pai ca voiam uscător de rufe De la Beko, ca așa are colega în care am încredere și ca au garanție 5 ani și am sa detaliez separat care e treaba cu asta.
Și ca e oarece diferența de bani.
Prețul la Ideall.

image

Și la mediagalaxy, care-s lângă mine.

image

Și cam așa e cu prețurile. Nici despre ceilalți din lista nu știu nimic.
La eMAG / Flanco nu aveau produsul.

image

Un lucru nu e chiar cum vreau, certificatul de garanție. Nu are stampila ideall și scrie pe el ca trebuie. Dar nu sunt sigur cum a modificat asta legea care zice că ștampila comercianților nu mai este necesară.

Am scris  doar pentru că restul lumii se deranjează să scrie doar când e de rău.  Dacă e de bine trebuie să  sară cineva cu banul ca să recunoască unul ceva.

Author: admin

Un om insurat.

17 Replies to “Experiența cu ideall.ro”

  1. De 3 zile citesc toate părerile despre ideall și ca și tine am ținut cont de ani.
    Culmea este ca vreau fix uscătorul care îl ai tu – asta da coincidenta.
    Cu articolul asta m-ai dat de tot peste cap…. tocmai ma hotărâsem ca nu iau de la ei :))))

  2. Nu cumparati de la Ideall.ro .

    Sunt niste tepari nenorociti. Am comandat toamana trecuta o combina frigorifica care mi-a fost livrata stricata. Am observat acest lucru doar a 2 -a zi cand a fost pusa in functiune. Mi-au refuzat returul in cele 30 de zile cu toate ca erau obligati. Au tot trimis echipe de service de la Depanero. A fost reparat de 5 ori pana acum, functionand bine pentru perioade intre 2 saptamani si 6 luni. Am facut si reclamatie la ANPC, dar sunt mana in mana cu magazinele si nu isi fac treaba. Le-am propus celor de la Ideall chiar sa imi faca upgrade la alt produs mai scump si am fost refuzat.

    Nu cumparati de la Ideall.ro !

    1. te-ai apucat sa scrii acelasi lucru pe toate site-urile de pe internet unde se vorbea despre ideall.ro? Avand grija si sa folosesti cuvinte cheie gen “nu cumparati de la…” si asa mai departe? Mai sa fie… Daca au trimis echipa sa iti repare mizeria de 5 ori inseamna ca sunt o firma ultra-serioasa… Ce era stricat la combina? Ca nu poti returna orice produs cu orice defect. Daca tu ii dai un ciocan combinei frigorifice la o ora dupa ce ti-a ajuns…ti s-ar parea ok sa poti linistit sa o trimiti inapoi si sa iti iei banii? Pai ce ar face atunci toate site-urile ce vand online? Hai sa comandam toti orice…cand ajunge sa folosim cateva zile…trantim produsul de toti peretii…apoi il trimitem stricat praf inapoi si cerem banii. Ca doar sunt cele x zile de retur. Plin de idioti pe internetul asta.

  3. Am cumparat de la Ideall ,in luna august,o combina frigorifica Beko,tancul de apa nu este etans,curge apa din el,acum nu se mai inchide usa frigiderului.Nu recomand Ideall.

    1. Interesanta concluzie. De ce nu recomanzi Ideall? Inteleg ca e o problema cu frigiderul. Nu este in garantie? Ca daca da, atunci presupun ca in certificatul de garantie e trecut si numarul de telefon de la service-ul Arctic .
      Inteleg supararea si daca nu recomanzi Beko – nici eu nu mi-as lua frigider de la ei , lol.
      Da’ ma astept ca aia de la Ideall sa fie vinovati de ceva mai mult decat faptul ca Beko face frigidere proaste si nu au departamentul de control al calitatii foarte bun, nu?

  4. Mega teapa acesta firma. Am cumparat de la ei o combina frigorifica, plata la livrare si cu rugamintea sa anunte cu o ora inainte de livrare pt ca nu locuim la adresa. Au venit neanuntati si, pt ca i am facut deja sa astepte, am platit si am semnat fara sa verificam produsul. Cat se poate de gresit! Dupa ce au plecat curierii, am constatat ca frigiderul are gratarul din spate desprins si urme de lovituri. In plus, nu are certificat de garantie, desi ne au spus ca il vom gasi in interior. Am anuntat printr un email ca vrem alt produs si ne au raspuns abia dupa ce am sunat la nr de pe site. Emailul este halucinant. Pe langa faptul ca trebuie sa suportam costurile transportului, ideall.ro ni l va repara pe cel returnat si ni l va trimite inapoi dupa ce vom achita contravaloarea reparatiei. Dc vreau banii si renunt la comanda, o sa trebuiasca de asemenea sa platesc reparatia. La telef de pe site nu raspunde decat un reprezentant vanzari, iar pt recalamatii nu au pe nimeni. Extrem de obraznica, operatoarea mi a spus ca e vina noastra ca nu am deschis coletul la primire si ca ei au trimis marfa in stare perfecta dar ca se mai intampla accidente la transport.

  5. NU LUATI NIMIC DE LA EI – sunt niste TEPARI !

    Ce am patit eu: am comandat un produs de la ei si pe site era DISPONIBIL IN STOC !
    Dupa cateva minute am primit un e-mail de confirmare a comenzii.

    Bine ca nu am facut plata cu cardul pentru ca, a doua zi dimineata am primit urmatorul mesaj:

    Buna ziua,
    Comanda dumneavoastra contine produse care nu mai sunt disponibile.
    Ne cerem scuze, comanda nu poate fi livrata si va fi anulata automat.

    Daca aveti nevoie de ajutor in a gasi alternative la produsele
    comandate, nu ezitati sa ne contactati la telefoanele de mai jos sau
    prin email.

    Echipa Ideall.ro

    Pta Valter Maracineanu 1-3, sect 1, Bucuresti
    Telefoane: 021 205.39.90
    Email: contact@ideall.ro

    NO COMMENT !
    P.S. Si acum produsul este pe site-ul lor !!!
    (dar nu il au in mod sigur !)

    1. Inteleg ce spui si ingrijorarea ca, daca plateai cu cardul, banii tai ramaneau blocati si ramaneau la ei o perioada, fara sa aiba un motiv bun – din moment ce nu au produsele.

      Inteleg si ca nu vrei sa cumperi de la unii care afiseaza in stoc produse pe care nu le au, foarte bine! Pentru ceea ce conteaza, sa stii ca am patit asta si la eMag/PCGarage…etc. Asa ca am ajuns sa cumpar cel mai mult din afara tarii, plm, astea-s optiunile. Nu functioneaza pentru electrocasnice mari, insa.

      Doar ca ce-ai patit nu-i chiar teapa. Tu ai facut o comanda iar ei nu au confirmat-o pentru ca nu au produsele in stoc. In fapt, daca plateai cu cardul , cred ca le dadeai o mica teapa tu, ca pierdeau ceva bani cu tranzactia( sunt comisioane).

  6. patania mea de sfantul black friday
    am comandat o hota de la ei, sincer de calic ca era cu vreo suta de lei mai ieftina decat pe alte siteuri de unde cumpar in mod frecvent si nu am avut probleme, pe care am primit-o in cursul zilei de astazi.
    livrarea s-a facut la sediul curierului, pentru ca domnii de le ideall nu au binevoit sau le-a fost sila sa-mi scrie adresa pe colet, si m-au fortat sa fac si un drum in plus, jenant, pe banii mei.
    la curier am vrut sa cert cu ei crezand ca este o chichita a lor pentru a mai scapa de niste transpoarte pe carca clientilor, dar cum am scris si mai sus vina nu era a lor.
    la curierat m-a luat o fatuca care m-a dus in depozit, unde era intuneric si frig, de am zis ca am ajuns pe lumea cealalta, mi-a aratat coletul si a zis sa ma uit la el.
    mi-a adus un cutter am deschis scotch-ul cu care era lipit coletul si am inspectat vizual hota.
    totul in regula, fara zgarieturi, fara lovituri am bagat-o si in priza functiona.
    am ambalat-o inapoi, am semnat si am plecat spre casa.
    am montat hota propriu zisa, iar cand sa montez masca din dreptul cosului, am constat ca lipsesc tablele de montare a cosului.
    nu-i nimic zic, sun la ei si le spun problema si se rezolva, ca de suntem si noi in europa si cica ne-am mai civilizat.
    cu am zis sun si-mi raspunde o duduie pe care o salut si se repede pe un ton nervos de parca era vina mea ca nu este acasa si este la serviciu, spunandu-mi ca ce problema am. Ok zic, ii spun problema care o am, si pe cuvantul meu daca va mint, mi-a zis ca nu are cu ce sa ma ajute si sa scriu un mail la sesizari, si sa atasez si poze si mi-a inchis. nu mi-a zis maill, nu am apucat sa-i zic ca nu am cum face poze la ceva care nu-l am s.a.m.d.
    am scris un mail si l-am trimis D-zeu stie daca ajunge bine, unde l-am trimis eu. o sa mai incerc si maine si daca nu reusesc sa ma lamureasca cineva ma duc magazin de bricolaj sa caut ceva similar. dar nu mi se pare normal la o hota de 1000 lei sa fiu tratat asa si sa o carpesc.
    imi pare rau ca am luat de la ideall, sunt un fan al cumparaturilor pe internet, iar siturile de unde am cumparat nu am avut nicio problema pana acum, si totul pentru 100 lei. saracia asta bate-o vina.

    1. Naspa, aiurea, cam nasol.
      Pe de alta parte, ai platit in avans? Sau de ce ai mers sa o ridici de la curier. Eu n-as face asta.
      Bine, nu ca ar fi contat. Si daca ti-o aduceau acasa nu te-ai fi prins din prima ca lipseste ceva.
      Insa, da, ma astept ca se poate intampla asta. Din pacate. Inteleg ca am avut noroc :).

      Aparte pentru hote, eu am gasit acum multi ani pe unii si mai ieftini , tonis.ro :D. Sunt din Constanta. Hota a venit cu toate piesele, doar ca m-am cam zgarcit eu ( am luat una de vreo 500 de lei 😛 ) si nu prea face fata.
      Apropo, stii ca ai dreptul s-o returnezi in 10 sau 15 zile ? Aparte ca nu are toate piesele, tot ai dreptul s-o returnezi . Bine, pot iesi discutii legate de faptul ca ei pot insista ca ti-au trimis tot pachetul .

  7. M ati speriat de a dreputul… !!! Eu azi am pus comanda la aceasta firma si nu stiu ce o sa primesc. Sper sa fie bine! Chiar nimeni nu este multumit de ei?????

  8. Duminica 3 decembrie seara ,m-am hotarat sa comand un televizor de la ei avand cel mai bun pret. Dupa plasarea comenzi am primit mailul de confirmare cu plasarea comenzii. M-a asteptam ca a doua zi sa fiu contactatde cineva pentru a-mi trimite comanda. Nu s-a intamplat asa. S-a facut marti dupaamiaza cand m-am hotarat sa-i sun.Zis si facut numai ca nu a raspuns nimeni ,desi au un robot vocal ce iti spune ca esti pe o lista de asteptare si vei fi preluat in curand. Dupa 5 min. robotul iti spune ca vei fi contactat de catre ei cand vor fi disponibili. Am zis ,OK,ca poate or fi ocupati. Dupa vreo doua ore ,vazand ca nu ma suna nimeni i-am sunat din nou.S-a intamplat acelasi lucru. Dupa alte doua ore am primit un mail de la ei spunandu-mi ca plasarea comenzi va dura intre 5 si 7 zile datorita volumului mare de comenzi. Vazand asta le-am raspuns la mail spunandu-le ca vreau sa anulez acea comanda si ca doresc confirmarea primiri acestui mail. Nu s-a intamplat nimic pana miercuri la ora 10 cand m-am hotarat sa-i sun din nou. Cand aproape sa renunt din cauza asteptarii,o voce feminina mi-a raspuns .I-am spus ca doresc anularea comenzii,mi-a multumit si aici s-a incheiat colaborarea mea cu ei. Trageti voi concluziile. Probabil au personal redus,ca altfel nu inteleg comunicarea greoaie,lucru care te face sa iti pierzi increderea si rabdarea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *