E clar, cumpăr altă baterie.
Iar am uitat un bec aprins, iar am golit bateria. Morții ei de veață.
Și totuși îmi atrase tata atenția că becul ăla are maxim 5w iar bateria mea ar trebui să aibă 100Ah, adică 1200w. Prin urmare , ca să o golesc blană ar trebui să meargă becul pulii circa 10 zile. Nu cred că e cazul.
Prin urmare, cred că îmi caut baterie nouă.
Am să caut una de 100kwh, de aia de tesla Tesla, futu-i morții ei, că-mi vine să jumol becurile alea din plafoniere.
inainte de a sparge becurile din plafoniere, iti atrag respectuos atentia ca daca o baterie Pb/acid se descarca cu mai mult de 30% din capacitatea totala, nu mai are destul curent pentru pornirea masinii. Stiu ca stii, numa zic…
Da, nu era vorba că nu mai avea curent de pornire. Nu mai avea deloc. Nu se mai deschideau ușile din cheie, nu se mai aprindea bordul și măsura, la borne vreo 3 Volți știi ce zic ?
Vezi varta silver 🙂 Eu d`aia am pe subaru.
Cum de nu m-ai sunat? 🙂
La un moment dat intervine o chestie numită rușine , doar nu ești la dispoziția mea 24/7 . Am sunat la unii cu tractări . In 15 minute era un nene acolo 🙂 .
Varta Silver de 100 e cu 5 cm mai lungă decât spațiul alocat 🙁 .
In fine, am mai măsurat și pare ok bateria . Cred că am uitat becul ăla aprins nu de 2 zile ci din weekendul trecut când am fost la tine.
Fery: fals. Dacă o baterie Pb-acid se descarcă mai mult de 30% din capacitatea totală poate porni mașina. Un electromotor trage cam 140-150 A timp de 2-3 secunde. Bateria are 60 Ah, adică 60 A timp de o oră, sau 1 A timp de 60 de ore. Calculează la numărul de secunde și vezi că are destul.
Dacă o baterie Pb-acid se descarcă mai mult de 30% din capacitatea totală, începe să se sulfateze. Capacitatea scade. Se încarcă prost, fiindcă nu facem drumuri destul de lungi. Sulfatarea continuă, bateria se degradează și mai mult, până rămâne o cărămidă inutilă.
Eu fac drumuri destul de lungi. Doar că și bateria face acuși 5 ani 🙂