…voiam sa scriu ceva vulgar , dar ma rezum la a zice ca ai ce pierde. Mama , ce steril suna.
Adica , ma rog , poate e 2.0 GTI si-atunci, ok , e mai bun, dar altfel motorul asta e best buy pentru ca:
-Am reusit cu el cel mai mic consum atunci cand am mers la consum. Da, da, mai mic decat cu Golf 1.2 , care poate scoate consum mai mic , cred ca doar in oras. Am scos 4.3 la suta pe un drum de 168km ,din care 110 de autostrada, unde am mers cu viteze intre 100-140 km/h, deci ca in Romanica. Incearca asta cu Golf 1.2 sau 1.6 TDI. Si cred ca se poate si mai putin , dar totusi…
-Am reusit sa-l conduc , pe doua benzi , cu mirobolanta viteza de 230 km/h.
– In viraje luate cu viteza prea mare, derapeaza superb, adica controlabil, si toata masina , nu supra sau sub viratoriu. Cred ca asa fac si celelalte dar trebuie sa ai si ceva putere in motor , sa poti compensa derapajul prin acceleratie.
-Rapoartele cutiei cu 6 trepte sunt facute pentru motorul asta , nu pentru altul. E absolut stimulant ( pentru un Golf, nu comparati cu WRC ) sa schimbi treapta a IVa la 120 , a Va la 160 , a VIa de la 200 incolo. Sigur , computerul de bord zice sa schimbi a VIa la 80, dar cui ii pasa ce zice ala. Chiar si condusa in felul asta ( saptamana trecuta) masina nu a scos un consum mai mare de 8.5l/100 km. This is madness! This is Sparta.
Da’ sigur, puteti sa va luati 1.2 pentru ca taxe si eco….ca niste labari ce sunteti. Na, ca tot mi-a scapat..
-.
Deci ce motor e? Ca nu ma prind 🙂
2.0 TDI 150 cai, cutie manuala.
Asta http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines#2.0_R4_16v_TDI_CR_81-135kW.
Daca despre Golf vorbesti