A apărut o știre cum că pun ăștia o taxă de minim 900 de lei ( 9 milioane lumee) pentru rablele mai vechi de 15 ani. Ca program de innoire a rablelor etc. Că vor să dea o lege care să permită primăriilor să aplice impozitele ăstea mărite dacă vor. De minim 900 de lei. Îmi ziseră ei mie care plătesc deja 2300 de lei, lol.
Nu contează. Unele primării ( cum ar fi alea de pe la București) au să, altele n-au să. Ghici unde vor fi inmatriculate majoritatea rablelor care circula în raza primăriilor care măresc taxele. Sigur – pot să-i facă pe micuți la locurile de parcare publice . Așa cum și trebuie. Nu ai loc de parcare daca nu ai mașina înregistrată la impozit la municip’.
Nu s-a propagat bine știrea și au dat-o la întors. Că stai, că să vedem , că nu știm.
Că dom’ne ne forțează Germania să rezolvăm problema rablelor, cum ar veni probema pe care lor le-o rezolvă românii cumpărând rable SH că ălea noi sunt prea scumpe în România.
E amuzant că atunci când românii au avut o lege care îi proteja de învechirea parcului auto, cât de cât , ( muie Tăriceanu), Uniunea Europeană a fost aia care a ridicat infringement pe temă.
Eu cred că o să ne lase în continuare să le cumpărăm rable vechi, iar noi vom fi eco atunci când vor vinde europenii masiv primele loturi de mașini electrice, prin 2045 așa.
Până atunci mai mult gargara, înmatriculări pe Bulgaria, astea. Să nu uităm că romulanii au unele din cele mai discrepante impozite auto ce țin de poluare, pe principiul să luăm de la bogațila centimetrul cub.
Ceea ce este posibil să se întâmple și nu m-ar surprinde ar fi să mă pună tot pe mine să plătesc în plus ăia 900 de lei, lol .
Limita tolerantei a ajuns deja la motorul pe care il am eu 3000cmc – pentru nehibride.
Practic mai mult decat dublu pentru mai putin de 200cmc in plus.
Daca e hibrid, mai merge.
Neata
Se bate fierul mult si zgomotos sa utilizam transportul public, insa :
– transportul public este infestat de shutzi
– transportul public se tareste in intersectii pe acelasi drum cu restul masinilor ( la tramvaie sunt dueluri cu beemveuri)
– fara AC, sau frig sau alte mizerii
Asadar
Lumea cumpara masini, chiar foarte vechi, dar nu sta la batjocura “transportului public”
2045 pt rable electrice? Dar ce in V au toti Tesle? Ca am inteles ca doar Tesla scrie ca duce 500km, dar de fapt tine 600+, la ceilalti scriu ca duce 400 dar cu *** , adica 400, dar nu in oras, nu in aglomeratie, si daca se poate la vale… Transportul public e o masina de facut bani grei pt primarii. Un autobuz, chiar si turcesc, a costat pe Firea ~ 250000 euro. Oare ce spaga o fi facut Firea la 400 bucati. Au AC dar nu toti soferii le pornesc, probabil inca mai e la moda trasul de… Read more »
@un domn: In Romania, transportul public este pentru saraci – punct. Nu numai din cauza conditiilor, ci si datorita/din cauza pretului subventionat si infim si posibilitatii de a merge chiar si fara a plati, cu scutiri oficiale, sau nu. Rapid nu e , conforabil nu e, stabil nu e ( cu mici exceptii) – adica pentru saraci, aia n-au ce comenta, sa-l foloseasca si de aia se si bate fierul. Lumea cumpara masini, chiar foarte vechi, dar nu sta la batjocura “transportului public” Da si de aia si discutia despre taxe, ideea e ca saracii sa stea la coada la… Read more »