Rabla: Probleme pentru soluții

A apărut o știre cum că pun ăștia o taxă de minim 900 de lei ( 9 milioane lumee) pentru rablele mai vechi de 15 ani. Ca program de innoire a rablelor etc. Că vor să dea o lege care să permită primăriilor să aplice impozitele ăstea mărite dacă vor. De minim 900 de lei. Îmi ziseră ei mie care plătesc deja 2300 de lei, lol.

Nu contează. Unele primării ( cum ar fi alea de pe la București) au să, altele n-au să. Ghici unde vor fi inmatriculate majoritatea rablelor care circula în raza primăriilor care măresc taxele. Sigur – pot să-i facă pe micuți la locurile de parcare publice . Așa cum și trebuie. Nu ai loc de parcare daca nu ai mașina înregistrată la impozit la municip’.

Nu s-a propagat bine știrea și au dat-o la întors. Că stai, că să vedem , că nu știm.

Că dom’ne ne forțează Germania să rezolvăm problema rablelor, cum ar veni probema pe care lor le-o rezolvă românii cumpărând rable SH că ălea noi sunt prea scumpe în România.

E amuzant că atunci când românii au avut o lege care îi proteja de învechirea parcului auto, cât de cât , ( muie Tăriceanu), Uniunea Europeană a fost aia care a ridicat infringement pe temă.

Eu cred că o să ne lase în continuare să le cumpărăm rable vechi, iar noi vom fi eco atunci când vor vinde europenii masiv primele loturi de mașini electrice, prin 2045 așa.

Până atunci mai mult gargara, înmatriculări pe Bulgaria, astea. Să nu uităm că romulanii au unele din cele mai discrepante impozite auto ce țin de poluare, pe principiul să luăm de la bogațila centimetrul cub.

Ceea ce este posibil să se întâmple și nu m-ar surprinde ar fi să mă pună tot pe mine să plătesc în plus ăia 900 de lei, lol .

Limita tolerantei a ajuns deja la motorul pe care il am eu 3000cmc – pentru nehibride.

Mai pune 200 cmc si explodeaza.

Practic mai mult decat dublu pentru mai putin de 200cmc in plus.

Daca e hibrid, mai merge.

3 Replies to “Rabla: Probleme pentru soluții”

  1. Neata
    Se bate fierul mult si zgomotos sa utilizam transportul public, insa :
    – transportul public este infestat de shutzi
    – transportul public se tareste in intersectii pe acelasi drum cu restul masinilor ( la tramvaie sunt dueluri cu beemveuri)
    – fara AC, sau frig sau alte mizerii

    Asadar

    Lumea cumpara masini, chiar foarte vechi, dar nu sta la batjocura “transportului public”

  2. 2045 pt rable electrice? Dar ce in V au toti Tesle? Ca am inteles ca doar Tesla scrie ca duce 500km, dar de fapt tine 600+, la ceilalti scriu ca duce 400 dar cu *** , adica 400, dar nu in oras, nu in aglomeratie, si daca se poate la vale…

    Transportul public e o masina de facut bani grei pt primarii. Un autobuz, chiar si turcesc, a costat pe Firea ~ 250000 euro. Oare ce spaga o fi facut Firea la 400 bucati.
    Au AC dar nu toti soferii le pornesc, probabil inca mai e la moda trasul de motorina cu furtunul, de ce sa consume mai mult cand ar putea omul sa plece si el cu un bidon acasa?
    Si cica in curand se va dubla pretul biletelor in Bucuresti si la metrorex si la ratb. :)) Sauna la 1 euro chiar nu mai gasesti pe nicaieri. Foarte convenabil, doar sa nu uiti prosopul acasa.

    Mie imi place cum se agita UE ca dom’le pana in 2050 noi sa nu emitem decat bashini, in timp toti ceilalti una zic si alta fac, si nici americanii nu cred ca vor avea toti Tesla prea curand.

  3. @un domn: In Romania, transportul public este pentru saraci – punct. Nu numai din cauza conditiilor, ci si datorita/din cauza pretului subventionat si infim si posibilitatii de a merge chiar si fara a plati, cu scutiri oficiale, sau nu.
    Rapid nu e , conforabil nu e, stabil nu e ( cu mici exceptii) – adica pentru saraci, aia n-au ce comenta, sa-l foloseasca si de aia se si bate fierul.

    Lumea cumpara masini, chiar foarte vechi, dar nu sta la batjocura “transportului public”

    Da si de aia si discutia despre taxe, ideea e ca saracii sa stea la coada la autobuz, nu sa incurce traficul. N-o spun cu vreun dispret. am folosit cativa ani buni musai transportul in comun, ca nu eram capabil de mai mult.

    2045 pt rable electrice? Dar ce in V au toti Tesle?

    N-are importanta. Daca masinile SH pe care le poti cumpara din Germania si Olanda in 2045, cu vechime de 10 ani sunt electrice , de alea cumperi si punct. Bune-rele, alea sunt, ca n-ai bani de una noua ( in 2035, nici in 2045) asa ca cumperi electrice conduse de batranici.

    Au AC dar nu toti soferii le pornesc, probabil inca mai e la moda trasul de motorina cu furtunul, de ce sa consume mai mult cand ar putea omul sa plece si el cu un bidon acasa?

    Daca ai informatia asta la prima mana, adica te-ai deplasat cu autobuzul fara AC, cand intalnesti situatia, poti intreba soferul in timp ce-l filmezi, eventual, daca poate sa porneasca aerul conditionat, iar raspunsul il trimiti sa STB, sau mai bine il dai pe twitter @Clienti_stbsa

    Si cica in curand se va dubla pretul biletelor in Bucuresti si la metrorex si la ratb. :))

    Asa si trebuie. Daca ar pune si controale mai des si mai competente ar fi superb.
    Si daca ar elimina gratuitatile.

    Mie imi place cum se agita UE ca dom’le pana in 2050 noi sa nu emitem decat bashini, in timp toti ceilalti una zic si alta fac, si nici americanii nu cred ca vor avea toti Tesla prea curand.

    Americanii nici nu prea vor asta.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.