Mereu mă fascinează rablele ăstora din Asia că simt că parcă sunt făcute pentru mine. Nu, nu limuzine LWB de care vezi prin China, dimpotrivă, cutii cubiste pe drumuri strâmte cu circulația pe partea stângă, ca în UK .
Cele mai multe mașini pe care le-am văzut în Bali sunt astea de mai jos, mai puțin Defenderul cela și mai e un coteț într-o poză mai jos.
In principiu Toyote – de care jur că n-ați auzit ( Fortuner, Rush, Kijang Innova , Avanza ( și Avanza Veloz) ) și Mitsubishi Expander. Expanderul l-am văzut de afară, dar am mers ca pasager în Innova și Avanza Veloz.
Mașina mea stop! Continuarea după poze.
După ce am mers ca pasager in Avanza mi-a lăsat gura apă și nu știu unde să găsesc așa ceva. E o ieftineală de tip taximetru cu 7 locuri, doar 5 sunt Ok , ultimul rand e mai de intervenție așa, dar încap sumă se bagaje acoloșa.
Ăștia le cumpără SH, că sunt scumpe de noi. Mă rog, în măsura în care 15-20,000 de euro e scump pentru o rablă că asta.
Sunt pe benzină aspirate, cu motor de 1300cmc, superfiabile, construite de Daihatsu și doar cu brand Toyota. Daihatsu Xenia.
Benzina la ăștia e 90 de eurocenți, preț întreg, dar toată lumea o cumpără subvenționat la 40 de eurocenți pe litru. Subvenția e până la mașini cu 1500 cmc – fără turbo și până în 400mil rupii, adică 26,000 de euro .
Partea interesantă e că au o coloană cu guri de ventilație AC , sus in dreptul locurilor din spate.
Va spun, nu știu de unde să cumpăr așa ceva , că eu sunt vândut!
si cei de la ssang ong au ceva in aceeasi idee:
https://www.ssangyong.ro/files/SY_Rexton_G4_Y450_Lista_Preturi_22_sept_1_v1.pdf
(diesel din cate am vazut)
poate gasesti second hand si pe la voi.
Nu e deloc aceeasi idee. Rexton e un SUV mare si pe lungime si pe latime, cu ditai motorul si dotari premium. Premium pentru saraci care n-au bani de brand premium, dar orisicat.
https://www.zigwheels.ph/car-news/toyota-avanza-2014-vs-toyota-avanza-2015-whats-better-and-how-21118893
Avanza si Innova sunt niste masini mai stramte si mai scurte si nu premium. Adica relativ ieftine.
https://www.zigwheels.ph/car-news/toyota-avanza-2014-vs-toyota-avanza-2015-whats-better-and-how-21118893
mitsubishi delica
Au aparut pe strada si Joggere. N-arata rau pe afara, par spatioase pe dinauntru.
Da. Misto alea.
Bai, nu ca nu arata rau. Imi chiar place si chiar ma tenteaza asa pe un ochi , dar are doua mari probleme si chiar daca eu as trece peste, desi nu prea-mi vine la 19 mii dă do..lire, cred ca dorm pe pres.
1. Nu vad cutie automata la optiuni sau pe piata.
2. 1 stea la NCAP si nu e numai pe tehnologie si protectie pentru pietones.
A primit o stea ca nu are atatea brizbrizuri si chestii de asistenta https://m.youtube.com/watch?v=9-UCTGiuFV8 In rest tot fiare… daca intra tirul in tine si cu jogger si cu alea de 5 stele tot acordeon te face. Parca NCAP ciocneau rablele frontal la 40mph/ 64kmh ceva de genul. Iar din lateral la si mai putin. In conditii reale in Ro, si in localitati vor avea ceilalti viteze mai mari de-atat. Intre uba cu 70% vs una cu 100%, daca se dubleaza viteza impactului cred ca nu vor fi mari diferente… vor fi acordeon ambele rable. Si nici nu trebuie sa intre… Read more »
A primit o stea ca nu are atatea brizbrizuri si chestii de asistenta Tu vezi ce am încercuit in poza aia? Lasă briz-brizurile. Are 70% pentru adulți, 69% pentru copil. Alea sunt din crash test. Dacă avea spre 90 la alea ,nu îmi pasa de restul, dar nu are, e o troacă la siguranță și nu bagateliza că “dacă intră tirul”, că pe stradă cele mai multe mașini nu-s tiruri și accidentele nu sunt numai cu tiruri. Doar ce am pus poze și link. tin minte acum ceva timp fost ceva semipersoana publica de-a dat coltul ca a iesit cu… Read more »
Hmm, era doar o parere… la viteza pe care cam toti o au in afara din localitate, intre 70 si 90% nu mai e asa mare diferenta. Pana si Ford F-150 (camioneta aia mare) ia destul de mult damage la viteza de test (https://m.youtube.com/watch?v=_KCLyPip2Iw)
Uite din stirile de azi, masina de 90%+ la impact frontal, a intrat in copac pana la a doua bancheta din spate….
https://m.youtube.com/watch?v=XZLoTmincKI
Cel mai safe e sa conduci preventiv si sa anticipezi prostiile altora pe drum.
Era “doar o parere” fondata pe exceptii. Nu inteleg ce tot aduci in fata faptul ca daca intri in copaci sau in tiruri, mori indiferent de clasa de siguranta ( aparte ca rabla aia e un audi din anii 2000). E ca si cum ai spune ca exista o posibila conditie care invinge orice sistem de siguranta. AȘA ȘI? Asta nu inseamna lipsa sistemelor de siguranta sau lipsa lor de utilitate cata vreme majoritatea accidentelor nu se intampla cu pomi sau tiruri. Eu ti-am zis ca o stea NCAP nu e o chestiune de imagine si de lipsa de brizbrizuri… Read more »