S-a dat dracu’ lumea, “nu mai avem bani” nici pentru asiatici ieftini pe joburi de suport – în ghilimele că numărul miliardarilor și milionarilor a tot crescut.
Erau vremuri când icneam nervos, supărat pe angajații idioți, sau poate durimpuliști de la support de pe unde cumpăram produse sau servicii și le uram să fie înlocuiți de roboți, că nu mai vreau să lucrez cu oameni.
Perfect. Dorința mi s-a îndeplinit, cine ar fi crezut că roboții sunt și mai durimpuliști decât oamenii .
Dacă n-aș fi fost atât de prost mi-aș fi imaginat că ”pe vremea aia era mai bine” – în sensul că era rău, dar cumva te descurcai din situații neprevăzute în modelul de business.
Și dacă nu mă descurcam , înjuram ca un animal grobian, o domniță de la suport și puteam simți în tonul vocii ei că a fost afectată într-un fel și asta nu mă făcea musai să mă simt mai bine sau mai rău, dar mă făcea să sper fals, că va duce mai departe nemulțumirea transferată emoțional către management care vor face ceva să schimbe situația.
Și au făcut, evident. Au înlocuit acești oameni vulnerabili și plătiți prost să fie înjurați de clienții care primeau servicii proaste, de banii pe care îi plăteau adică, cu roboți invulnerabili, pe care îi doare în pulă de orice nemulțumiri.
Procedurile sunt mai bine puse la punct, însă problemele rămân mai nerezolvate și roboții pe care ne bazăm vorbesc cu alți roboți, din când în când un omuleț mai intervine, mai ia cârma, dar poți simți lipsa de implicare și faptul că și acțiunea umanului este tot lansarea unei proceduri automate, robotice, nici mailurile trimise nici comunicarea nu mai au personalizare sau amprentă emoțională, iar conținutul este golit de orice detalii până la informarea minimală care urmărește strict scopul comunicatorului, nu musai pe-al beneficiarului informației.
În concret, acum vreo o lună comandam de la emag o imprimantă. Care era pe stoc . Mă rog, de la emag de pe marketplace, de la un partener, de fapt, o firmă de buzunar, una mai mică decât cele pe care le administrez eu. Nu asta e problema.
Nici faptul că după două săptămâni încă nu au livrat, eu am făcut fire and forget, am comandat și am plecat în concediu la mare.
Și ei tot la fel.
Aproape de jumătatea lui august am zis ”să sun” la emag să aflu care-i treaba. Suni la pula mea, că nu se mai poartă telefoanele de o grămadă de vreme.
Sincer, nici mie nu-mi plăceau, am zis că îmi era lehamite să vorbesc cu oameni. Acuma aș vorbi și n-am cu cine.
Hai pe chat cu roboți. Că se ocupă ei că….
Până pe 18 august, când mi-a sărit țandăra, n-au reușit să afle unde exact se află produsul și când se va livra.
Sătul de roboți și de cât de mult se gândesc ei la soluții, zici că joacă șah cu Kasparov, nu au o livrare de rezolvat, am zis să mă dea pe mâna unui om care știe să dea un telefon, ca să aflăm repede situația exactă nu trageri de timp roboțești, că nu suntem la fotbal.
Nu știu exact ce au făcut, dacă au transferat comanda, sau mi-au făcut upgrade la un robot mai bun , gen de la ChatGPT 3.5 la 4.0, că de la o vreme nici oamenii nu mai vorbesc ca oamenii , așa că e greu să îmi mai dau seama care suntem care.
Îmi doresc să păstrez legătura … se numește threading – adică să nu mai deschidem ALT CHAT, ce fac eu mereu, că nici eu n-am mai multă minte în cap, să-mi vreau binele inechivoc .
E clar că nu mai fac parte din lumea asta, am luat-o înspre bătrânețe, dacă am ajuns să vorbesc cu dumneavoastră cu roboții, iar ei cu mine la pertu. #CustomerService2023
legat de curier.. sa vezi fun când vrei sa ridici coletul și au easybox-ul stricat (ecran / tableta ieșită în bălării)
ontopic: de ce Canon și nu Brother? 🤔
Că are un prieten, a printat multe zeci de mii de foi si merge bine. Și am încredere mai tare in prieteni decât în orice reclame. Și am avut si eu una, prima imprimanta si am fost multumit de Canon.
În fine, am reparat-o pe aia Lexmark, între timp , nu mai cumpăr nimic, momentan. N-a fost să fie – așa a vrut Dumnezeu.
Nu te supara dar chiar esti dus ! :)) De ce n-ai scris pe chat cum isi permite sa te tutuiasca. Scurt. Zici : mie-mi vorbesti politicos; eu sunt dvs. pt tine.
Daca platesti ramburs(cum fac eu) refuzi coletul cand vine. Daca mai vine!
N-am scris, că nu îmi pasă prea tare. Dar de observat observ.
Stiu, dar nu platesc ramburs din motive obiectve – unu ar fi ca trebe sa ma duc la oraș să scot cașcavaleți – lucru care ar trebui să-l fac oricum.
Al doilea motiv mai important e că eu dracu știe pe unde sunt și mie îmi primește tata comenzile și nu vreau să-l încarc cu plăți.
Fac comandă , plătesc cu cardul și vin dubele și livrează, că dacă mă caută pe mine și-așa nu mă găsesc și mă înjură de mă spurcă.