Am plecat să prospectez lunca Kennett-ului, cu mâinile la spate, am apucat-o pe potecă fluierând. După 5 metri mă întrebam pe unde a venit unul cu bicicleta, că noi am terminat turul de forță.
Poteca.
Luat mașina și plecat pe partea ailaltă, înspre Burghfield.
Icișea pe luncă, pe Valea Kennettului , unde mergeam eu să beau o bere vara și primăvara, mai mult înainte să ne mutăm unde ne-am mutat, era frumos, Kennettul curge la fel de lin ca berea în halbe.
Și acuma tot frumos e, atâta că curge și prin curtea cârciumii, iar partea din spate e la vreo jumătate de metru sub apă așa.
Am ieșit să văd cât de tare vâlvâie râul și dacă mai are mult până la mine. Mai are, trebuie să mai crească nivelul vreo 30-40 de metri până ajunge viitura la mine; huh! Mi s-a luat o piatră de pe inimă.
Aș fi rămas să beau o bere, că pub-ul era deschis, jur – în Anglia ca în România, fie apa cât de mare , tot bei o țuică la cârciumă, în picioare.
Dar soției îi era frig și mă aștepta cu geaca pe ea în mașină, plus că o domnișoară, care a ieșit din bar in niște cizme de cauciuc trecute de genunchi, mi-a zis ca nu am unde mă duce încălțat, civil , în bocancii de lucru.
Și a plecat zâmbind, agitandu-și ceaiul in paharul de carton și flencănindu-și cizmele, în mintea mea trăgând un cal imaginar de căpăstru.
Ați cam exagerat cu mâncarea în perioada sărbătorilor și sunteți prea grei, se scufundă arhipelagul 😜
Incalzirea globala loveste din nou.
V-am zis sa nu va mai luati diesel-uri vechi, dar voi nu si nu 🙂
Ce parere aveti despre un Mercedes GL320 din 2007?
Motor de 3 litri, diesel, euro 4.
Sunt de parere ca e o masina veche, un motor cu putere cuplu mai mici decat am eu la Hyundai, desi la aceeasi capacitate cilindrica , desi masina e marginal mai grea si ca are cele mai confortabile locuri 6,7 pe care le-am vazut la un SUV si capacitati off-road mult peste ce am eu la Hyundai.
E o masina pe care o cumperi daca ai nevoie de 7 pasageri si cargo, dar e lenta, consuma relativ OK ( 9-10l/100km mediu) si o sa te coste cand e de bagat bani in ea.
in anii aia, motorul de 3l are niste hibe de frabricatie care o sa iti manance zilele si probabil bugetul. as aminti garniturile la coolerul de ulei, turbo, egr, flap-urile pe admisie. s-au rezolvat la facelift aka modelul urmator, prin 2013 = alti bani. daca tot te uiti la GL, uita-te la V8-ul de 4L, in mod paradoxal consuma la fel. al meu ia 10.5-11, desi si asta are probleme, garnituri de chiulasa care pleaca. ambele variante sunt moartea pasiunii pentru mecanici, accesul este teribil, orice se face cu motorul scos. mecanii te vor iubi insa, pentru ca te vor… Read more »
Daca intreaba pentru Romania, motorul de 3litri e cam limita tolerantei la impozit . La 4litri impozitul e de 7000 de lei pe an. Pe langa ca e mult, pentru o masina din 2007 e foarte mult. Gen 10% din valoarea masinii.
aia nu stiu, probabil ca nu are sens in tigania.