Am fost de câteva ori la un fel de Light offroad cu machineta. Pe FB am mai pus o poza doua.
Pe vârful Cozia, cu ocol pe Transfăgărășan și Sibiu. Un pic de alergat pe unde a fost loc, o ora de urcuș la pas pana pe vârf și o ora de coborât pe drum forestier. Cu medie 12.5 km/h. Nu cine știe ce, ca urcau și Dacii. Ok, asta nu e un e un exemplu bun, astea urca oriunde.
Consumul, ala e interesant – 12% de la plin la plin.
Apoi la Vidra, cu ocol pe Transalpina.
Drumul de la obârșia lotrului e relativ plan, dar plin de gropi. Un Logan e mai nimerit dacă vrei sa te miști repede.
Azi fusei un pic și pe Valea Lotrului, pe malul râului. La chestii ușoare nu sunt probleme, la trasee mai complicate n-am avut ocazia încă. Ploi nu am prins, pentru teren prea accidentat nu am încă scuturi și îmi e frica, iar pentru planuri prea înclinate nu am cauciucuri.
În nisip ( pietriș) nu m-am afundat azi.
Practic, nu am avut nevoie de AWD lock + ESP off. Pe unde am fost pana acum as fi reușit și cu Logan, cel mai probabil.
Dar e ok. Simt ca poate mai mult. Doar ca trebuie sa ii pun cauciucuri și scuturi.
Caut ceva de aluminiu, sa fie ușoare.
pune-i scut de tabla, ca sa reziste la lovituri.
eu la ford fiesta i-am pus scut metalic din prima iarna, iar acum cand mai loveste cate ceva pe dedesubt nu imi fac griji. doar cand il dau jos sa schimb uleiul vad ca e plin de zgarieturi de-a lungul