Am văzut articolul ăsta la Radu, nu știu dacă promovare sau altceva, nici nu contează, dar mi-am adus aminte de o poveste recentă, de anul ăsta din primăvară, din familia extinsă. Cineva zbura intern cu moldovenii ăștia , că aveau prețuri bune Timișoara – București. Foarte bine, să aibă, să zboare, să ofere alternative la Tarom și Wizz. Că Blue Air au sucombat.
La una dintre curse a fost anunțată că s-a anulat zborul și că să reprogrameze. Ceea ce a și făcut.
Zici că ”eh, low coști, ce să te-aștepți, se întâmplă și la căsoaie mai mari”.
Soția , care discuta cu persoana despre dacă e pe drum , i-a explicat că nu, că s-a anulat zborul și că a trebuit să amâne pe altă zi, iar soția, pentru că are viză de flotant pe Flightradar24 și deja verifica zborul, i-a zis că nu se poate , că uite, cursa e deja în zbor, n-a fost anulată.
Practic, ăia au făcut overbooking și au desfășurat o schemă mincinoasă care să spună că s-a anulat cursa. Persoana în cauză a mers/ sunat la ei să le ceară socoteală și a primit pula-n brațe un răspuns de tipul ”ați acceptat deja o alternativă, vă putem da ( încă ) o muie, dacă vreți”.
A făcut o reclamație printr-o companie de tipul AirHelp, nu știu care, nici cum s-a soluționat, sau dacă, dar e mai puțin important ( pentru mine). Ce contează e ce fel de companie sunt ăștia și ce practici de business au. Radu zice că acuma operează curse directe în Statele Unite și că ar merge cu ei. Doar dacă vor ei să-l ia.
radu sa suga pula, ca pentru o lingura de ciorba ar vinde-o si pe ma-sa.