Kodiaq -cea mai cerută mașină?

Am primit un răspuns interesant – cu amabilitate – e interesant aspectul ăsta, că uite că în ultimii ani pe lângă expresia care mă râcâie pe creier ca o rindea ”cu drag” – descoper amabilitate reală și în România – GG – de la reprezentanța Skoda căria i-am scris, anume că pe comandă mașina vine în 50 de săptămâni, dacă renunț la cârlig ceva peste 40. În teorie, ar putea fi montat after market, dar oricum 50 de săptămâni e la anu pe vremea asta, cine o mai trăi, iar 44, doar primăvara viitoare, dacă comand acum.

Nu cred că sunt genul să fac asta, dar e interesant că înseamnă că mașina e cerută.
Interesant, că mașina similară de la WW – Tayron ( mamă ce nume de afro-american are) vine la comandă în 3 luni, informație tot de la dealer. Sigur, costă 61,800 EUR – după ceva discount, configurarea mea a dus la un preț de 63 și jumătate.

Pe de altă parte, văd că e prin stocuri pe la dealer la prețuri comparabile cu Kodiaqul.

Știu și de ce , pentru că unde-s butoanele din mașina asta? În tabletă toate?
Și probabil pentru că s-a amânat/ anulat programul rabla de anul ăsta. Aplauze, aplauze!

În fine, nu e mare lucru de aplaudat, că ”n-ai ce”. Și ajung la vorba nu știu cui a scris pe aici, să mă uit iar după ceva XC90 SH, dar să vedem. Mai măsurăm, mai căutăm.
Care știți orice despre mașina asta – că nu am testat-o și nu știu dacă am unde în UK – adică Tayron și despre fiabilitatea și costurile de service ale lui Volvău XC90 2021+, simțiți-vă liberi.
Zic asta că parcă-parcă, decât Tayron, ar face cu ochiul maro un Volvău mild hibrid care văd că e în stoc?

Mă rog, mă violează în suflet că nu e dizăl, dar na. Probabil că se va devaloriza rapid, dar nu asta mă deranjează cât să n-aud cumva că se praștifică sau e praștie motorul pe benzină, sau alte asemenea.


Între noi fie vorba, eu m-aș cam uita la T8, nu la B5, că nu știu ce să zic de 250Cp/350Nm, pare cam leșinătură pe cuplu așa. Dar și prețul bate înspre 80k, oricum peste 75 – mulți bani!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ciprian
Ciprian
16 hours ago

Din research-ul facut pt V60(ca-l aveam si eu pe lista), evita “B”-urile la motoarele pe benzina ca au destule probleme comune. La Volvo fie T-uri(motoarele de pe Plug-in hybrid) fie dieselache.

Catalinx
Catalinx
Reply to  Ciprian
16 hours ago

Ok, mulțumesc. Poți da detalii cu privire la ce probleme comune?

Ciprian
Ciprian
Reply to  Catalinx
15 hours ago

EGR issues, intake issues – water to air intercooler is inside and leaks, camshaft issues, water pump leaks(asta e la o cautare rapida in google/AI – dar bate cu ce gasisem cand am cautat ceva mai in detaliu). Si prin multe locuri am gasit ca it is a matter of when, not if.

Acu depinde si ce rulaj ai, si la cati km cumperi masina si cat planuiesti sa o tii – ca daca o iei ca pe aia din link la 10-20k km si faci 50k in 10 ani probabil sunt sanse mai reduse de probleme foarte dureroase.

Catalinx
Catalinx
Reply to  Ciprian
15 hours ago

Oho, o listă lungă :))
Mai degrabă 150-160k km in 10 ani, dacă continui să locuiesc în 2 țări cu 2 mașini.

Ciprian
Ciprian
Reply to  Catalinx
15 hours ago

Da, asta m-a facut si pe mine sa renunt sa o iau in considerare serios si ramasese doar in caz de backup in cazul in care apare vreun T6 la pret bun.

La 150-160k km clar nu mi-as asuma riscul unui B5.

0040
0040
12 hours ago

Unchimeu are XC60 luat de max 1 an ceva de genul. Nu as putea sa-mi dau cu parerea ca pana acum in afara de ce misto bla bla si faptul ca a dat vreo 50k pe el n-am aflat altele. Aparent inca “tine”. Unchimeu are un stil de condus asa mai de tractorist la CAP… frana acceleratie frana acceleratie asezat cartofii. Si cand te gandesti ca de 50k putea sa-si ia un Nissan Patrol Nismo cu ceva noroc de prin 2018+… Ce pot sa zic e ca in garaj mai are inca un Volvou mai vechi . V60, adus de… Read more »

Last edited 12 hours ago by 0040