Montează ăștia și în România camere fixe, cu monitorizare pe viteză medie . E bun – probabil va scădea rata accidentelor pe străzile acelea.
Pe de altă parte, va scădea și viteza medie de deplasare.
Am observat, când m-am mutat în România că viteza medie de deplasare nu e net mai mică ( cu excepții) față de viteza cu care mă deplasez prin UK, iar UK e plină de autostrăzi cu 3-4 benzi. Și de camere.
Și de soție în dreapta care deschide gura de cum sar de 75Mph de zici că-mi plătește ea amenzile.
România are puține autostrăzi, dar pe drumurile naționale/ europene circul cu 100-120km/h la fel pe europene. Asta e deja viteză de autostradă de UK – cu excepția cazului când sunt peste tot limitări de viteză, sau e aglomerat și n-ai unde. Mai e aglomerat și pe DNurile și DE-urile europene, iar atunci circul mai încet , medii de 70-80km/h, că nu-s sinucigaș, dar alții sunt. Nu mai sunt așa mulți.
70-80km/h înseamnă 45-50Mph și e bun. În UK am mers mai repede, dar în general de la Birmingham în sus. Prin sud, pe o rază de 200km în jurul Londeri – vise, taică, poate la ore mici.
Partea cu lipsa centurilor ocolitoare – în România se circulă mult prin localități. De notat că cele mai multe orașe din drumul meu, prin România, au acum centuri ocolitoare. ( am circulat undeva la 8-10 mii km strict prin România anul trecut și par puțini, dar nu sunt navetist și deși am un pattern am acoperit o zonă destul de mare de drumuri).
Satele nu au, dar prin sate, se cam circulă tot cu 70-80. Și iar scoți timp buni.
După ce camerele plantate pe drumuri vor măsura viteze medii acestea se vor ajusta în limitele legii.
Nu zic că e rău, nu știu dacă e, în mod cert cele mai multe accidente cu morți din Europa e rău.
Ce zic e că abia în punctul ăla se va simți un pic lipsa infrastructurii. Un pic, că în ultimii 5 ani s-au îmbunătățit un pic rețelele de drumuri.
Am inteles ca cei care lucreaza cu(la) SAP sunt obligati sa aiba doar masini electrice 😉
N-am idee, nu știu despre ce vorbești.
“German software giant SAP is banning PHEVs from its fleet of 19,000 company cars. From 2026 onwards, employees will only be able to order BEVs.The Tesla brand is no longer on the group’s order list. ”
https://www.reddit.com/r/electricvehicles/comments/1o16hxb/german_software_giant_sap_is_banning_phevs_from
Lux, dar “din păcate” nu lucrez pentru ei, nu am lucrat niciodată.
Am fost invitat la doua interviuri și știu de atunci că ofereau mașini de serviciu angajaților din București și celor din Londra, în funcție de nivelul de snioritate – ceva gen puleți – VW Golf, Jetta, în sus către Passat, Audi Q – dacă îmi aduc aminte bine.
Prin Londra erau spre BMW, altă cultură – VW fiind mașini de femei de serviciu și mame singure.
Prin urmare sunt vesti bune pentru cine lucrează pentru ei, că le schimbă ăștia rablele cu electricoase.