Viața la țară: Stiloul

După cum am amintit, aveam copiii în grija părinților  de la țară.  După ce mi-am văzut de muncă și alte treburi am revenit  acolo să văd dacă au înmugurit pomii,  dacă vine primăvara și trebuie să sap coacăzii, d-ăstea.

Glumesc, e cea mai grea iarnă pe care mi-o aduc aminte din ultimii 10 ani, cu temperaturi negative cam zilnic de o lună și jumătate,  aproape două,  cu -10 grade noaptea și cu zăpadă peste tot.

Stilou ✒

Aveam opțiunea să vin,  să încarc copiii în mașină și vira înapoi la București să își facă temele copilul cel mare. Dar da-o în pula mea de viață că nu sunt electron.  Aproape zilnic  avion, autocar, taxi,  condus, muncă … Mai iau o gură de aer, nu numai asfalt. Așa că i-am zis nevestei să îi ia caietele și cărțile.  Cumva, ea a ajuns la concluzia că copilul și-a adus și penarul aici când a venit în vacanță.  Copilul avea altă părere. Dar asta după ce am ajuns.

Așa că a trebuit sa plec să caut un stilou.  M-am suit în mașină și am mers până lan un martket din satul vecin,  la vreo 4km.
-N-avem.

Ok, next.

-N-avem. Am avut,  dar când a inceput școala, nu acum.

-Super. Știți unde găsesc?

-În satul vecin.

Am găsit după 18km.

Mare lucru nu costă, e 3.5 lei o pocnitoare de aia. Dar în 36 de km intra și vreo 3 litri de motorină.  Și nervi. Și vreo 50 de minute  cu “drive angry”.

Ca să ajung acasă să văd că copilul doarme.