Cauciucuri de 10

Am citit articolul ăsta la Radu, adică am văzut vlogu’, că i-a fost lene să scrie, despre un tip care a făcut scandal la o companie de cauciucuri că i-au încurcat comanda și în final nu le-a cumpărat pentru că aveau indice de consum “E” față de in reclama “C”.

Lăsând la o parte chestiunile de principiu, lumea crede (și eu credeam la fel) că în general cauciucurile nu prea influențează consumul.

Meh, ce să vezi. Eu știam că am să consum mai mult cu noile cauciucuri, dar mă gândeam că nu prea mult. Adică BFG-urile astea T/A KO2 , au indice de consum “F” ,iar cele pe care le aveam deja ( și de care nu am mai găsit, că altfel îmi trebuiau doar două) erau “E” C.

Mai știți articolele în care mă lăudăm cu consumul meu de pensionar la SUV -ul 3.0 TDI?

Sunt istorie. Acum, cu cauciucurile astea regulamentare și consum regulamentar o găleată la sută de km. Sau mai mult .

Nu merg mai repede (dimpotrivă) sau pe alte drumuri, mașina se afla in aceeași condiție și folosesc același ulei. Observația nu este sporadică ci continuă și pe orice tip de drum am 0.9-1l/100 km in plus de când am montat caucioace astea.

Dar arată într-un mare fel !

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Alex
Alex
5 years ago

Nu va mai uitați la consum. Puneți accent pe siguranță

Alifie
Alifie
5 years ago

Io la trotinetele mele de sirion n-am gasit numa’ cu indice de consum C pentru 165/65/R14 si pentru vara si pentru iarana, asa ca n-am sesizat diferente de consum (exceptand faptul ca cea cu 4×4 si tractiune integrala sta cam pe la 6.7 benzina – 8 gpl si aia cu cutie normala ii cam 5.7 benzina), da’ doamna are ceva continetal cu indice consum A de iarna si toyo cu C de vara si se simte.

Arata fain cauciucurile de 10 si cred ca o sa-si faca toti banii cand vine zapada.