Nici booking.com nu mai e ce era

Eu am început să folosesc booking.com în călătoriile de lucru prin 2012, că mă gândeam că nu am eu încredere să îmi rezerv pe banii mei cu ăștia. De prin 2015 am făcut shift cam total și cred că doar soția mai rezervă vacanțe prin agenții de turism clasice, din alea cu oameni cărora le dai mail și cu care vorbești la telefon .

Eu eram “nu vreau să aud, să moară toate agențiile ( și așa dădeau faliment pe capete în România, anii trecuți ),bookingul e veața mea”.

Am avut de două ori probleme ( în anii ăia ) și i-am contactat pe ăștia telefonic și au fost ganță; o dată am anulat o rezervare pentru că era mizerabilă camera și recepționerul a zis că ori stau în jegul ăla ori altă cameră ei nu au, iar dacă plec mă taxează tot sejurul pe no show. Cum eram la muncă, pe banii firmei, am zis că îmi bag pula și plec. Am sunat, am trimis două poze din cameră și aia a fost, banii înapoi și scuze.

Altă dată au încasat mai mult decât a fost rezervarea și mi-au dat factură pe cât era rezervarea. Vorbit cu ei, ei au negat. Vorbit cu booking, primit diferența inapoi. Simplu.

Asta a fost odată. Acum e altfel, orice pulifrici poate să ofere spre închiriat prin compania asta și poate să se pișe pe clienți.

Odată, demult, pentru că eram genius beneficiam ba de o sticlă de apă moca, ba de early check-in, sau de late check-out. Și acum beneficiez dar de 3 ani eu nu mai primit la fața locului vreo sticlă de apă gratis sau de late /early. Nici când am solicitat. Primesc doar întrebări gen cum a fost sticla de apă gratis oferită de XXXX? Ca mă-ta capră, așa a fost.

Nu-i vorba de o cănuță de apă, dar e vorba de calitatea serviciilor și principii. Nimeni nu mai da doi bani pe renumele booking.com, nici măcar ei.

Astă toamnă, când am venit în UK am stat în două case și voiam să decontez deplasarea pe firmă că am făcut-o să fie și în interes de serviciu, destul de legitim . Și am cerut factură de la proprietari. Primul nici nu a răspuns la mail / telefon. Booking a zis că le pare rău, ei nu oferă așa ceva, ci prestatorii.

Agenția din Reading m-a dus cu fofârlica că îmi dau , că plm. Vreo două luni. Și muie. Booking tot așa, că ei n-au văzut , n-au auzit. Ok, ăstea sunt minore.

Discutam cu un prieten acum vreo o lună și ceva de una mai tare.

Se duce omul la o cazare in Germania ( da, da,nu numai romulanii sunt de căcat, ce crezi ) o agenție , ceva apartament respectabil și cheile găsite la fața locului ( se poartă să le lase în tot felul de cutii și cutiuțe) nu se potriveau. Ghinion. Pula răspuns la telefon, pula orice.

Și , ce crezi, s-a dus omul și a dormit altundeva și i-au adus a doua zi cheile bune. Doar că nici nu au dorit să audă de compensare pentru noaptea neonorată. Un fel de “țeapa ta, fraiere, ce pula mea vrei de la noi, shit happens”.Nu era un privat, era o agenție, iar omul meu nu e vreun căpșunar sau salahor, muncește destul de “white collar” așa.

Ăia de la booking.com l-au trimis la plimbare să vorbească cu proprietarul, că ce pula lor.

Fewo1846 îi cheamă pe ăia, ca să nu vorbim așa în pungă ( am primit permisiunea să scriu asta ).

Și nu, nu era prima oară când i se întâmpla asta, prima oară nu i-au dat cică cod pentru chei, nu l-am mai întrebat cine erau și ăia, da’ plm competență, nu te joci.

După niște discuții cu amenințări cu autorități și alte alea i-au trimis ăia de la booking mail că îl rezolvă. Îl rezolvă de îl umplu de sânge :)).

—-

Dear XXXX,

Thank you for choosing Booking.com.

We are writing to you regarding your reservation XXXX at fewo1846 […]

We apologize for the inconvenience at the fewo1846 – Det gamle Toldhus.

We at Booking.com appreciate you as a guest and would like to offer you a compensation of 25 €. Please confirm that we can transfer this amount today.

Please feel free to contact us with any additional questions.

Kind regards,


Xxxxx
Booking.com Customer Service Team

________

Omu’ plătise 70 de euro pe noapte la ăia, și pe noaptea aia 100 de euro, că na, așa e când rămâi pe afară, și ăia îl rugau cu 25 de euro.

Bă serios, nu știu dacă ăștia se poartă așa doar cu românii, cred că suntem săraci, sau cu toți clienții, cred că suntem săraci. Adică, plm ,omu’ câștigă acolo, nu dau cifre, dar semnificativ mai bine decât mine zilele astea și nici eu nu mor de foame, așa că cu 25 de euro se șterge la cur, dacă rămâne fără hârtie igienică, e vorba de niste principii aici.

După niște reclamații și alte schimburi de emailuri și conversații i-au promis că îi dau 100 de euro, adică că îl despăgubesc cinstit, deși nu prea e cinstit.

I-au promis, acum vreo lună, că de dat i-au dat pula și așa incep să mă întreb și eu dacă mai merită să folosesc servicii din astea de bulk booking din moment ce s-au transformat în chestii low cost fără niciun fel de garanție.

Send to Kindle

6 Replies to “Nici booking.com nu mai e ce era”

  1. De prin 2014 am trecut la hotels.com. Never looked back. La 10 nopți rezervate, una gratis de cit a fost media la alea 10. Daca plătești la ei, factura o listezi de pe site. Elegant. Civilizat.

  2. Da, atâta că oferta lor e mai subțire și le lipsesc deseori locații interesante care sunt în portofoliul booking.com.
    Și, dintr-un motiv care îmi scapă, hotelierii te urăsc mai tare daca faci rezervări prin ei decât prin booking. Dar da, Și eu mai rezerv prin ei.

  3. M-au întrebat si pe mine odată de apa aia si le-am trimis replay cu chitanța. Au zis ca le pare rău si regretă amarnic. M-au secat la coie cu mailul ăla că nu aveam de gând sa ma țigănesc la o apă. In schimb mi s-a pus pata rău de tot la un early check-in. Vroiam sa stau pe buda sa fac o baie si sa ma întind caci veneam tocmai de lângă gaoaza Pământului, adică Ghana, și mi-au dat mumu. Ca da știm, da am dreptul da e hotelul full și muie cu sloboz. De atunci sa imi suga pula booking cu statutul lor, evident i-am contactat si iar mi-au spus cat de rău le pare si cum suferă in tandem cum mine. De draci cand le-am văzut raspunsul i-am mai întrebat ce au mai făcut cu apa aia. Si i-a durut atât de mult sufletul ca mi-au dat nu știu ce facilitate fără rost. In consecință prin țară când mai găsesc ceva ce imi place sun si le la hotel și le spun clar, cat e ba camera la voi, că booking îmi cere atât. Am prins scoruri mai bune decât toate rahaturile oferite de booking că erau mai mult decât fericiți sa nu le mai dea comisionul.

  4. @Schipix: Bai, eu nu prea am intalnit chiar in halul ala de incompetenti in Germania, dar tot ce e posibil
    @Doru Vlad: Cred ca e un pic violare de contract treaba asta, ca din ce stiu booking.com le impune ca nu au voie sa vanda un pachet de servicii in alta parte decat oferta lor. Desi si eu sunam si obtineam o reducere de 5 lire/ noapte fata de pretul de la astia la un hotel/motel prin Oxford acum 2 ani.

  5. si eu am avut prima experienta neplacuta cu booking: am facut o rezervare, dar cand mi-au luat banii de pe card mi-au tras cu 11 euro in plus. cardul e in euro, asa ca nu e nici o conversie valutara. de asemenea hotelul mi-a mai cerut inca 3.6 euro city tax, chiar daca era inclusa in suma rezervarii.

    am deschis ticket la booking. dupa o sapt nu am primit nici un raspuns. am escaladat la ei si le-am zis ca fac refuz de plata si las banda sa se descurce. peste cateva ore mi-au dat cei 11 euro in plus ca si credit in cont, dar taxa de oras nu mi-au mai dat-o.
    o sa contactez direct hotelul. daca nu imi raspund, o sa fac refuz de plata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.