Doo glume, trei

Nu prea e de comentat declaratia  sefului de la drumuri.

Ma intreb daca la anul sarbatorim 101 ani sau, doar 1 in plus fata de centenar.

 

Asta e o gluma mai mult pentru ca nu cred ca le reuseste calendarul la fix.

 

Cel mai tare clip cu protestul l-am vazut la Snoop Dog pe instagram, ceva cu fuck the police:

Yes. F. T. P.

A post shared by snoopdogg (@snoopdogg) on

Cica are concert pe 29 acu in Bucuresti. Am treaba ca dadeam o geana, poate se dadeau jointuri pe jetoane.

A treia e si nu prea.

Un pod s-a prabusit cu un tren de marfa ce cara biodiesel pe la Dolj, cam ca in “The Cassandra Crossing” ( ati vazut filmul la ProTV de cel putin 10 ori sub numele de Podul Cassandra), doar ca in circumstante diferite.

Podul era defect, un sens era in lucru, iar lucrarea era protejata doar de semnale de circulatie pana cand se schimba macazul. Si conductorul era un pic muscat de caine. Cam de 0.73 la mie alcool in aerul expirat, asa.

Lumea se ultragiaza, ca vai, cum sepoate asa ceva. Ba, sincer? La ce infrastructura si resursa umana a mai ramas la CFR, stirile astea ar trebui sa fie norma, eu nu inteleg de ce se intampla asa rar. Am vazut cateva poduri de cale ferata pe sub care treceam cu rabla in timp ce-mi faceam cruce cu limba in gura si  bagam “Tatal Nostru” pe FFD si mi-am fixat o convingere pe tema.

 

7 Replies to “Doo glume, trei”

  1. Narcis Neaga o fost si ii cel mai toxic director al companiei si candideaza cu deosebit succes la titlul de ,,Cel mai tampit dintre pamanteni”.
    Ce-i drept, avem in lucru cate 120 de km de autostrada/an, numa’ ca lucram vreo zece ani la ei, daca in ’89 aveam aproape 200km de autostrada, acum avem aproape 750km, 550 de km in aproape 30 de ani, weeeee epic!

    Am fost coleg de facultate care ii sef de sectie CF. In ultimii doi ani i-o deraiat trei trenuri de marfa si-mi povestea cum se trezeste noaptea din cosmaruri cu trenuri de calatori deraiate. Nu-l inteleg de ce naiba nu pleaca de acolo mai repede.

  2. Bai, da’ cine raspunde pentru pagubele comerciale provocate de deraierea trenurilor. CFR, sau e asa, fiecare isi asigura incarcatura si aia e?

  3. Cred ca raspunde spunde CFR-ul, o sa ma si intreb.
    Marfurile ca marfurile, da’ daca (sau mai bine spus cand) se duce unul de persoane, treba cu raspunsul despagubiri/asigurari o sa fie mult mai complicata.

    Mbine, daca ar fi sa judecam corect lucrurile, in ultimii ani cei de la CRF au ,,remediat” defectiunile de linii prin impunerea de restrictii de viteza pe sectoarele cu probleme, asa ca daca deraiaza un tren de persoane care circula cu 15km/ora, nu ar trebui sa fie mare deranj.

  4. Interesant.
    Accidentul ferat: viaductul ala nici nu avea linii pe el, s-a oprit locomotiva pe la mijloc. Cica locomotiva avea toate mecanismele de siguranta bypassate, si in mod normal tronsonul in lucru trebuia blocat prin macazuri eclisate. Acuma: locomotiva e a GFR, infrastructura a CFR, cine e de vina? Probabil conductorul, ca era beat. Insa se uita faptul ca ala putea face si infarct si sa moara, locomotiva aia nu trebuia sa ajunga acolo nicicum.
    Autostrada: corect cu 120 de km, numa sa nu fie aceiasi 120 an dupa an. Ce retardat e ala – numa ca problema e ca isi permit declaratii de astea in public, dovada ca le pasa din ce in ce mai putin de perceptia publica – pe stil epoca nastase – tara cu banane.

  5. asta am vrut si eu sa zic: ce pula mea de inovatie e asta? faceam fix asa in excel 2007, ce satana.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.