Cică nu așez eu adjectivele corect pe lângă substantive . Nu știți ce vorbiți, bă!
Iarba electrică din gazon crește de zici că e băgată în priză, mai ales de când cu sistemul automat de irigații.
Din an în an se mai fărâmă câte ceva pe la rabla cu motor termic, care altfel face treabă bună. Ascut cuțitul anual, dar uneori se întâmplă chestii mai greu maintenabile, ca de exemplu, anul asta s-au înfundat ceva prin carburator, pentru că tot o las cu benzină în ea. Pentru că e vândută sub brandul Dedeman, nenii ăștia se ocupă direct de garanția produselor. Știu clar că nu e la fel de bună ca cele de la John Gardner, sau Hecht, care au aprindere electrică; nici măcar ca o Makita.
Dar dacă ar fi să vă dau un sfat în a cumpăra chinezării sau ieftineli, v-aș spune să cumpărați cu încredere branduri proprii magazinelor – dacă tot mergeți regulat la ei. Că e mai simplu așa. Am pus rabla în mașină, când aveam drum la ăștia și le-am lăsat-o la reparat, timp in care soția deja tundea iarba cu scula electrica din titlu pe care am cumpărat-o acum doi ani și îi expirase garanția înainte ca eu să o scot din cutie. Asta apropo de increderea mea oarbă, in produse.
Câte ceva despre rabla electrică, deci:
E mică și asta e și bine și rău.
E ușor de manipulat, dacă ai fi femeie gravidă gen și nu poți să o împingi pe cealaltă, mai mare. Din fericire, nu e cazul, huh.
Dar tunde iarba pe o lățime mică, iar asta nu-i amuzant, dacă ai o curte de iarbă. Până pe la 200mp cred că merge. Dacă ești la 300-400 sau mai mult, nu prea.
Apoi, calitatea carcasei și a construcției sunt slabe. Dacă prinzi bolovani în primul rând că se îndoaie cuțitul teribil, pentru că nu e ca ăsta, ci un surogat.
Aceeași formă, dar mai firav.
Șuruburile se desfiletează în mers și se pierd, că le lipsesc șăibi, siguranțe. Nici nu a venit cu toate șuruburile.
Ăsta l-am pus eu.
Din motivul de mai sus și cuțitul trebuie ascuțit mai des.
Motorul este, deasemenea, cam leșinat, nu că ai avea probleme, în general, la lățimea asta de taiere cu el, dar, dacă iarba e prea înaltă și deasă, gen buruieni.
Cu cablul electric e o problemă doar dacă nu ai destul și dacă ești chiar cât se poate de neatent.
In final, bine că au reparat-o pe aia termică, a costat mirobolanta sumă de 48 de lei.
Nu v a zis de ce s a stricat?
Ba da. Știam și eu. A rămas cu benzină în rezervor mult timp, la fel.si in carburator. In timp se acumulează tot soiul de depuneri.