Nu, n-am vazut eu stirea asta de capul meu. Sunt prea sobolan afundat in alte chestii s-o vad. In alte chestii un fel de-a spune, ca eu lucram sa repar un script de instagram cand mi-a zis colegul ca azi e o zi proasta ca nu avem poze pe FB si insta. Iar eu sunt la modul:
-Cum, bai, sa nu avem , pai eu ce fac acum, verific ca avem de toate.
Si aveam , dar vazusem eu o buba, de ieri, nu de azi ( de fapt de cateva zile, dar de ieri mai rau) la robotul meu care crapa, nu mai incarca paginile si nu mai da like-uri cu asa multa abnegatie si lucram sa fac ceva sa repar, ma gandeam ca mi-au taiat aia mie teava la insta.
Dar nu, au taiat-o la toti, lol.
Problema care este maxima e ca pe instagram, cel putin, suntem mai toti roboti. Si fara indoiala ca si pe fb se cam apropie de treaba asta. Vad conturi. Cele mai multe conturi de influensări de insta ( adică aia cu peste 10k urmăritori) au prea multe posturi si prea multe interactiuni ca sa poata fi facute manual sau de un singur utilizator. Practic, sunt fabrici de poze, like, follow, comment. Presupun ca cei mai multi au actiunile automatizate, ca scriptul meu puscat – care e o mizerie, pot inchiria unele mai bune, dar nu vreau sa le dau datele altora si nici banii, ca sunt zgarcit – face niste sute de like-uri pe zi si circa cateva mii de actiuni de browsing si verificare poze.
Un robot bun e serios trecut de nivelul asta.
Si cam de aia le crapa si astora serverele. Ca pe-aici cre’ ca suntem cam toti roboti si au ramas doar fraierii ( consumatorii)care dau click, like si share pe bune.
Și realitatea e că avem nevoie de fb/insta like și share. Nu de alta, dar voi stați toți acolo și pare că în epoca asta, fără like și share nu se mișcă nimic.
Altfel, mie mi-e totuna.
N-am de zis decat ca nu imi pare rau pentru voi, dragilor.
Distractie placuta in continuare. Si pentru mine e la fel de amuzant.
Ma intreb ce parere au cei din departamentele de marketing de toata treaba asta…cum mai discern influencerii care le aduc vanzari.
Nu mi-as face griji de parerea lor. Ei au niste bugete, investesc si calculeaza la sfarsit de campanie daca le convine ROI-ul sau nu. Daca au cifre proaste si continua, inseamna ca-s incompetenti, sa fie sanatosi. Daca au cifre bune, inseamna ca fac ce trebuie.
Daca sunt tinuti cu cifre proaste pe posturile alea inseamna ca au sefi incompetenti, iar nu mi-as face griji.
Poa’ sa fie. Am sters-o de pe acolo, iar pe alte retele de socializare nici nu mi-am facut conturi.
Era oricum de asteptat sa se intample asta. Sunt sigur ca asa le creste profitul destul de mult celor de la FB.
Robot ok, dar merge si sa angajezi vreo 2-3 pulifrici care sa se ocupe de postari si comments ( in loc sa lucreze la mac ). In plus, chestiile astea devin importante pentru ca pot manipula in special pentru voturi.
https://www.bbc.co.uk/news/newsbeat-48952123