Am comandat 2 HDD-uri pentru server, ca unul e fault de 2 saptamani, e pe RAID 1 , nimic important, dar pula mea totusi, sa facem ceva. De pe amazon, normal, ca în România se vând la preț cu 50% mai mare fără vreun motiv important. Aceleași hard-diskuri le-am comandat tot în România anul trecut și au ajuns într-o săptămână.
Acum le-am trimis la frate-meu, le duce el la data center. Puteam sa le trimit direct la ăia, plm, și eu robot. La el nu prea ajung pachetele de la amazon. Cam întârzie. Și ăsta. Amuzant e că am trimis și niște șuruburi de HDD, ălea au ajuns ca focu’.
Astea nu. Zic să-i iau la rost pe amazoni că de ce nu vine, eu vreau să vie.
Eu cred că ăia au roboți la suport, deși din conversația de mai jos ai putea deduce că io-s ăla cu cap de fier. Și mă întreb de o chestie, azi cu tehnologia de acum pe care o au ăia de la amzon disponbilă, când pun o întrebare simplă, cu privire la o comandă care are un singur produs, ăla îmi e afișat mie, în fereastra de chat, și cred că și robotului, când scriu numărul comenzii în chat, de ce pula mea îmi pierzi timpul cu întrebări suplimentare, mai ales când exista șansa de 50-80% să fii și robot, sau să fii ajutat de un robot? De ce?
Mai ales când nu suntem la telefon și nu ai nevoie să tragi de timp?
Am pus o întrebare, cauți răspunsul și mi-l dai, când îl ai. Simplu. Nu.
Me : Hi, The package has not arrived yet.
Me : ORDER # 205-1700737-25XXXXX.
Me : When ?
You are now connected to Amazon Support .
Amazon Support : Hello. I am XXXX your Amazon product support for today. May I get your phone number just in case our chat would be disconnected?
Me : Do not waste my time, answer the question , please. You're in delay, you're at fault. Fix.
Amazon Support : I understand. I apologize that you didn't received your parcel yet. But you don't have to worry, I'd be more than glad to help you!
Amazon Support : Are you referring to Seagate 2 TB BarraCuda 2.5 Inch Internal Hard Drive?
(am coborât să îmi fac o cafea, nu pierd vremea cu roboții)
Amazon Support : Are you still there?
Me : I have given you the order number, you have the product in display and you're wasting my time still
Me : Yes. Answer the question. Stop asking other questions.
Amazon Support : I am sorry that your order didn’t arrive on the promised date. We also didn’t expect and want this to happen. As much as possible, we would like you to receive your order on time. In this case, we expect the item on the next business days.
Amazon Support : Since the item ships internationally, you will received your parcel on or before Tuesday, 22 October 2019 01:00 (BST). Would you mind to wait to received your item? If not, please let me know and I will process a refund.
Me : Yes. I will wait. I was only mislead by the message in my account saying that it will be delivered until 11th. Thank you for answering my question. Have a nice day. Bye.
Amazon Support : I'm so sorry that you have to deal with this matter.
Amazon Support : I will take a note to your account and keep an eye to your parcel just to make sure that it will be deliver to your address. Rest assured that it will be taken care of.
Me : Thank you.
Amazon Support : In the mean time, is there anything else that I can help you with?
Me : No. Bye
Da, e nașpa să lucrezi în vânzări, mai ales la relații cu clienții, am experimentat asta, nu vrei un astfel de job, că te întâlnești cu autiști ca mine pe fir, de aia toți vrem să folosim roboți.
boss, ala e 100% robot. am lucrat la niste chat boti si astia au niste scenarii dupa care lucreaza, printre care si ala sa iti ceara nr de telefon.
ca sa contactezi un operator uman trebuia sa scrii cuvantul “operator” si te transfera pe chat cu un om, chiar daca era din partea cealalta a lumii.
Asa banuiesc si eu.
Azi am folosit si eu chatbox la unii. Deja din al 3 lea rand mi-a dat omul emailul unuia care cica e specialist de la ei, pe ce aveam nevoie. 5 mins later, dupa ce am dat mail mi-a si raspuns. N-aveau…
Dar macar am aflat repede. :))
Cred ca e destul de intalnit scenariul asta cu intarziere incat sa merite automatizat. :))
Ma intreb insa ce-i cu toate greselile astea gramaticale, dupa ce algoritm se compune textul de le-au amestecat asa.
Nu-mi dau seama care mie mi se pare natural. Sau vorbesti de textul scris de mine catre roboti ? 😀
Nu mai, nu tu, nu sunt grammar nazi. Adica nu cu oamenii. :))
Chestii gen “Would you mind to wait to received your item” – corect era to receive, sau “you will received”…
Ah,corect, plm, poate nu era robot .