Modificarea taxei aștia o face cumva mai ok. Sunt doar curios dacă o sa treacă – știu că azi ( eu am scris articolul anterior) se discută.
Aparent, 500 de lei pe an să circuli cu o rablă Euro 4( am și eu d-aia ) prin oraș e o sumă mică. Sau 700 pentru Euro 3. Pentru mine ar fi – nu mă mai interesează momentan de asta prea mult. Dar să nu uităm că bucureștenii nu vor nici măcar să plătească parcare sau alte servicii.
Marele câștig e că pune o condiție clară: Băi dacă ai Euro 2 nu circuli prin centru și gata. Asta e admirabil, că sunt multe alte orașe care nu au tupeul de a face o interdicție clară, ei pun doar taxe. Beam deunăzi o cafea prin Paddington si iși tura un nene un muscle car din circa anii ’70 cu motor Hemi pe el – mișto de altfel, dar în opoziție cu intenția de a avea un aer curat , etc.
Din cate stiu masinile clasice nu platesc taxa Oxigen.
Clasice ca Trabant, Aro 244 si Dacia 1300/1310 ?
Nu, doar cele cu atestat de vehicul istoric. Dacia 1300 cred ca poate lua asa ceva.