Ne-am luat bilete să ne întoarcem în UK după vacanța de vară de astă iarnă, de când m-am enervat că erau zborurile lu’ Wizz prea scumpe din România către UK după orice vacanță semnificativă ( Paște, Crăciun, Vară). Mult prea scumpe, cu 6 luni în avans, în sensul că cumpăram la același preț sau mai ieftin zboruri ne-low cost cu British Airways, ceea ce am și făcut .
Mă așteptam să se anuleze zboruri în perioada asta în perioada în care covidul era pe val ( primul val), dar nu neapărat în avans pentru sfârșitul lui august. Asta nu are sens din punct de vedere al restricțiilor, dar ar putea avea sens din punct de vedere al diminuării cererii, până la zero :), sau al anume probleme financiare ale companiei aeriene.
Și au probleme, știam deja că sunt în ceva meci cu guvernul și că PR-ul lor e departe de cel mai bun, întrucât au concediat angajați deși au fost în ceva măsură ajutați de stat. Ca și Lufthansa.
Pe de-o parte ma doare in pula imi iau bilet la Wizz ca cred ca sunt mai ieftine (un pic ) acum.
Pe de alta, cred ca s-a terminat cu biletele alea la japca, cu preturi de dumping, de 50-60 de euro pe segment de 1500km+; am zburat si eu cu alea.
Probabil trebuie sa uităm de asta și nu, condițiile de pe vremuri, cu scaune încăpătoare, mancare bună și locuri de fumat în spate n-or să revină. Doar prețurile.
CSF.
Man, eu am avut ocazia să dau ochii prin cod al BA. E tăt tăt lipit cu scuipinol și făcut pe vapor. Mă mir sincer că ăia n-au dat faliment de muuuultă vreme, nu mai zic că dacă mai mult de jumătate din pasageri și bagaje ajung măcar în aceeași țară e un succes major.
Am zburat o singura data cu ei , in Egipt. M-am intors cu altii, din motive. Serviciile au fost decente. La un nivel mai ridicat decat ce-a mai ramas pe piata din Europa. Nu umblu cu bagaje de cala, pe cat posibil si nu stiu cum functioneaza astia pe linie de bagaje.