Lamentari de sezon.
Proiectele de migrari de date sunt mereu luate in considerare mai la misto, ca da-le in saracie, sunt niste date, cat de greu e sa le muti.
Dupa care consultantii de migrari de date sunt scumpi ( *isi freaca mainile obsesiv* ) si facem si noi ce putem.
Dupa care merge prost si nu prea mai ai spatiu de manevra si tre’ sa platesti si mai multi bani ( *isi freaca mainile de iese fum din ele*).
Sau nu. Faci ca astia de la Morrisons. Dau mail intai ca schimba ei serviciul de cumparaturi online, bravo. Nu l-am citit evident decat azi cand nu mai merg chestii.
Totul e ok, bam , bam , no problems.
Intru in cont vad ca nu mai am nimic pe acolo, imi cere numarul de telefon ( din nou) – zic, ba , ce pula mea, m-am logat in contul gresit?
Mai vad un mail.
Bineinteles ca nu au mai venit cu alte detalii, vezi tu ce lipseste pe acolo cand sa comanzi, adica tot.
Ba, ce tare. Cel mai misto proiect de migrare, isi baga prostii aia singuri datele inca o data, de ce cacat ai vrea sa platesti pentru asta. Consultantii de migrari am zis ca-s scumpi.
Dar pula mea, eu mizam pe chestia asta, ca altfel n-am bani de cumparaturi, cum ar veni. Ia sa fac eu comanda, atunci, la Tesco mai bine. Pai ce, io muncesc gratis?
asta da protectionism :))