Speculație: Cercul se închide, germanii își cer gunoaiele înapoi

Zic speculație că nu am încredere că modelul de business propus de Adevărul se și întâmplă, e mai degrabă ceea ce-i descris la finalul articolului.

Cică o rețea de traficanți de catalizatoare auto – second hand, să ne înțelegem – a fost destructurată de Poliția Româna și cică MO-ul lor includea vânzarea de catalizatoare în țările din vest că cica acolo le-ar trebui să treacă gazele la ITP-ul lor, iar catalizatoarele noi sunt scumpe. Mai știi?

Ce mi se pare amuzant e să mă gândesc cum vând nemțalocii rablele ( că-și cumpără unele noi, presupun) către români, dar în același timp, după ce mai rulează românii rablele 50-100k km , ăia își vor catalizatoarele SH înapoi. Mi se pare o pierdere de vreme, ar trebui să le vândă românilor mașinile fără catalizatoare, să le oprească de la început, ca piese de schimb, că în România nu-s necesare, poți întreba pe orișicine.

Bine, ar mai fi și faptul că totuși catalizatorul ăla pleacă din Germania cu 350,000 km la bord, după ce rulează 50,000 p-aici se regenerează până la 130,000km, sau câți km dă samsarul înapoi, normal că le vor ăia în Germania înapoi, păi ce, eu n-aș vrea un catalizator de 130,000 km la un preț modic, ce dracului?

Da, e o glumă, ăia scot metalele din ele, ceea ce face tot lanțul ăsta de infracțiuni și mai rizibil, e undeva sub furtul de oglinzi, după părerea mea. Mai mare paguba și munca decât profitul.

3 Replies to “Speculație: Cercul se închide, germanii își cer gunoaiele înapoi”

  1. Am fost surprins, citind articolul din adevarul sa aflu ca si citroen-urile sunt vizate de aceasta schema. Si eu care ma gandeam ca nimeni nu se uita la aceasta marca de masina.

    In alta ordine de idei, abia astept sa vina electricele, sa vedem atunci ce mai reusesc sa fure din ele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.