Atenție la checkinul Wizz în București

Mi-e lene să scriu mai mult că sunt obosit, dar azi probabil că vreo 100 de oameni, dacă nu mai mulți, pierdurăm zborul către Londra, Alicante și posibil și alte destinații.

Am ajuns la coadă cu 2h30-2h40 înainte de decolare. Nu de ajuns de devreme , mai erau vreo 50 de oameni aflati la coadă în fața noastră cărora li s-a închis poarta in față.

Wizz se laudă că deschid checkinul cu 3 ore înainte de zbor, nu știu dacă e fix așa și mai bagă și de la alte curse la care nu se țin cu checkinul, dar treaba e că și dacă eram acolo cu 3 ore nu sunt sigur ce șanse aveam. Estimez că trebuie să mergi și să fii pe viteză când se formează coada.

Problema e că pe destinațiile pentru care ai nevoie să arăți formulare de localizare și alte hârtii de covid nu poți să mai obții cartea de îmbarcare online.

Și merge greu și aveau azi doar câte unul , maxim 2 ghișee pentru cate o cursă. Pentru Luton era un ghișeu, pentru Alicante 2 și mai furau locuri și de la Castillon.

Pe scurt, începe școala, sunt multi călători , cursele pline, iar dacă nu o prinzi pe asta nu știi când mai prinzi.

Așa că sfat general , dar dacă zbori cu Wizz zilele astea vino la Otopenis cu mai mult de 3 ore înainte de decolare, așează-te strategic și pregătește-te de război.

Cât de jegoși au fost Wizz și că pe ăia care administrează aeroportul Otopeni îi doare în pulă nu mai am timp să detaliez acum, dar nu e important. Important e dacă ți-ai luat bilet cu ei, cum faci să ajungi la destinație.

Că nu o să ajungeți toți aia care aveți bilet.

4 Replies to “Atenție la checkinul Wizz în București”

  1. Obisnuiti-va sa faceti diferenta intre compana aeriana (transportator), Aeroportul Hotopeni (proprietar de infrastructura) si compania de handling, cea care
    ” prelucreaza ” toate zborurile unei companii – ce-chin, rampa si load planning, etc. In cazul de fata responsabili cu ce-chinul lent este o firma numita Romanian Airport Services – pe scurt RAS. Site: http://www.handing.ro Astia au generat ce ai vazut. Astia sunt puternic understaffed, ca doar e criza si trebuie sa scoatem untul din angajati subplatiti si deja chinuiti la maximum. Sunt si foarte prost manageriati, pentru ca organizarea e de fapt un mare zero, asa cum ai vazut la fata locului,
    Nu apar pe nimeni, dimpotriva. Trebuie insa clarificat, sa stii pe cine sa reclami la ANPC data viitoare cand se mai intampla mizerii de genul asta. Pentru ca, daca ai pierdut zborul, e numai vina RAS. Chiar daca nu l-ai pierdut si ai suportat inghesuiala aia incredibila din poza, in vechea aerogaura, cu distantare mumu si aerisire evident tot mumu (cladirea aia by default are aerisirea deficitara rau), dar cu covide vesel in curand la pachet, e tot vina RAS.
    Ce chin, ce dor, ce jale.

  2. Nu. Nu e așa. Eu nu interacționez cu RAS . Eu interacționez cu compania aeriană și cu Aeroportul.

    RAS e o companie subcontractată de aeroport și de terți, nu de mine. La alte companii aeriene aveau staff. La Wizz nu aveau. Chiar daca RAS și personal puțin zborurile trebuie organizate și dimensionate în măsura asta. Ei nu se ocupă cu așa ceva, doar oferă personal.

    Contractele dintre ei și companiile aeriene, respectiv aeroport le sunt opozabile , dar nu de către terți.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.