Tocmai când mă pregătesc să vând rableta, de doi ani, m-am gândit c-ar fi util să mut un pic casa de-un colț. Pen’ c-am zis colț și n-am cameră de marșarier, senzorii au făcut doar ”piu”, nu ”piu-piu-piu” și de restul zgomot de plastic polișat cu var.
Și zic, aia e, dacă dau cu cu spatele ca liliacul și nu mă uit în oglinzi, nu mă uit nici când sar banii din cont, deci fuga pe ebay, că nu-s idiot să caut ceva nou. Mă uit frumos la faruri și văd unele așa de ieftine că merită să ies acuma afara și să mai dau o dată și cu partea ailaltă că tot fac efortul să le schimb.
Da, cu partea ailaltă, că am scris dreapta, dar mie îmi trebuie stânga, nu știu ce-am în cap.
Băi, nu prea, sunt mai scumpe în general, stopurile de de spate de stânga. Și m-am întrebat vreo 5 secunde “oare de ce?”.
Oare de ce nu învăț odată să conduc, că am permis de mai bine de 20 de ani FMM.
Acuma dac-o s-o mai repar sau o vând așa, să vedem , a zis orbu’.
…or something like this:
“The left hand taillight is more expensive because it contains more LED lights than the right side, due to the addition of the license plate light on the bottom of the light. The white LED is more expensive to produce also and that adds to the cost of the left hand light because the license plate lamps are white.”
Vad ca al tau nu e led, dar poate totusi are o chestie in plus left fata de right.
N-are. Vorbesc de lampa exterioara din stanga. becurile de numar sunt in afara farului la masina asta, lampile interioare au lumini de marsarier, iar lampa interioara din DREAPTA are bec de ceata.
Cele din exterior sunt simetric egale.