Mai multe cu netul: 3 doamne și hoți 3.

Nu pot concepe că trebuie să aștept 3 săptămâni până repară niște proști o bubă pe care au comis-o alți proști.

Sunat la Virgin să escalez. Ia pula, n-avem ce face.

-Vreau să fac ”formal complaint”, că scrie pe site că pot face la telefon, vreau să fac ACUM, ca să mă duc cu ea la OFCOM.

-Nu se poate, noi nu preluam plângeri.

-LUX! Atunci mă pot duce direct la OFCOM, fă, pentru că îmi refuzi dreptul de a face formal complaint.

-Dar nu vă refuzăm niciun drept, atâta că nu oferim serviciul ăsta la telefon. Se poate în aplicatia Virgin.

-Bine, fă.

Închid, le downloadez jegul, nu se poate face niciun formal complaint în aplicația pizdii. A mai trebuit să-mi mut și contul de google din România în UK, iar acum sunt blocat un an în găoaza asta de internet.

Fac plângere de pe pagină – feedbackul e foarte bun, dar lipsește cu desăvârșire. Ofcomul îi mânâncă, dar nu înainte să mă mănânce pe mine. Coiae, au ăștia niște furci caudine de statul român e copil mic. Le-ar trebui niște vizite de lucru bugetarilor români, pe la privații oferitori de deservicii din UK, că nu prea au învățat nimic, au rămas la futaiurile clasice cu dosar din care lipsesc acte și timbru fiscal de 3.2564 lei, valoare fixă – doar de la poșta din Vitan.

Nu mă las. Văd pe unii de la CityFibre, niște contractori de-ai lor. Merg direct să discut cu ei , să le spun ce-au făcut , să repare. Îi doare în pulă . Răspuns:

-Suntem de la divizii diferite, noi nu știm ce fac ceilalți. Păi era aceeași companie ( n.m subcontractoare).

-Da, dar ăia sunt alții se ocupă de altceva.

-Pai faceți efectiv același lucru dar pe partea cealaltă a străzii.

-Pai, da, noi ne ocupăm de rețeaua ”asta”. Și oricum trebuie să vorbești cu providerul tău, ce treabă ai tu cu noi?

Fuuuuuck….

Am sunat la consiliu și nici ăla nu înțelegea care e treaba lui, dar a fost până la urmă cel mai înțelegător, a preluat reclamația și a zis că o transmite la departamentul cu străzi. I-am explicat omului că proștii ăia dau găuri prin infrastructura altora săpând pe terenul consiliului, activitate pentru care trebuie că sunt autorizați în baza unor condiții, nu la liber așa , și că afecteaza ȘI locuitorii în mod direct, prin întreruperea accesului la utilități. A dat-o un pic pe după copac dar pâna la urmă s-a făcut că a înțeles, dar mi-a zis că CityFibre sunt mari și au oricum autorizare de la autoritatea de stat, care depășește consiliul, ei doar au făcut o formalitate reautorizând furnizorul de infrastructură. În fine, a zis că verifică, dracu știe ce-o să facă.

Am sunat la CityFibre, mi-au zis ăia că ”le pare rău”, cum îmi pare mie rău când ia Steaua bătaie, gen Steaua aia din divizia Ț de care nu știu nimic, dar nu e problema lor, să mă adresez furnizorului meu, că ”e obligația alora să rezolve”.

-Firește că e, dar până una alta voi le-ați tăiat cablul, iar eu n-am internet.

-Da, dar nu ne ocupăm noi de rectificare. Noi doar plătim factura.

-Vreau să fac formal complaint , ce pula mea , reclamagiu.

-Bine.

Mi-a înregistrat plângerea și mi-au trimis un mail că investighează. Timp în care pentru mine situația e la fel.

Din aplicația virgin pot să chem ingineri în neștire, că e pe automat. Am mai chemat pe unul la OHA, care mi-a zis de la obraz că îl chem degeabă că el nu are ce să faccă și că a vorbit cu managerul de serviciu și că ei ar săpa ”și azi”, dar nu îi lasă consiliu, cum ar veni ăia sunt ăia răii, că Virgin a deschis ticket cu ei și ăia au aprobat săpături pe domeniul public doar de pe 26, că sunt ”prea multe lucrări în zonă și sunt localnicii deranjați”. NO FUCKING SHIT. Oricum cred că mă mint. I-am cerut numărul ticketului pe care l-au deschis ei cu primăria să sun eu și să-i citez și să-i iau la pulă pe ăia de la consiliu.

Că nu știe , că nu are, că pula-n pizdă.

Voiam să-l chem pe fiecare zi, că se poate din aplicație, dar m-am plictisit.

Am mai încercat să văd dacă pot prinde semnal cu un amplificator, n-a mers și am făcut cerere de net de la BT ( ăștia dau pe alt cablu). Vin pe 24. Tot e mai repede. Iar ăstora de la Vărgin cred că o să le dau eu muie. Când repară , după ce repară, o să îi zic soției să rezilieze contractul pentru lipsa serviciilor. Dar după ce repară, normal.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Alex
Alex
2 years ago

naspa fara internet

radem, glumim, dar e greu fara internet..mai ales cand painea ta zilnica depinde de asa ceva.

Stropic
Stropic
2 years ago

De ce dupa, depune cerere de reziliere acum. Sigur au ei vreun departament de fidelizare etc, sa te sune cu vreo oferta, si escalezi si problema ta.

Catalinx
Catalinx
2 years ago

Au pe pizda ma-sii. Pana pe 26 nu sapa si gata. Am cerut deja internet de la altii.

0040
0040
2 years ago

Nu mai bine luai 5G si scapai de cabluri?
UK se lauda cu viteze super.

Catalinx
Catalinx
2 years ago

Nu bate bine nici 4G-ul prin casa , ce 5G zici tu acolo. Cablul e sfant.