You will own nothing and you’ll be happy…aha.
De la Volvo am primit prima ofertă.
Nu mi se potrivește, dar nu știu ei.
Ce oferă?
Plătești abonament , primești mașină. Fac ei service, tot ce trebuie, tu ești doar abonat. Nu mai vrei oprești. Vrei sa schimbi mașina, o schimbi. Simplu.
Aaa, cât costă? Ieftin, 1000 de lire pe lună în Volvo XC60 hibrid. Dar fără obligații. Strict abonament la orice.
Îmi permit așa ceva ? In teorie da, dar nu am de ce să plătesc rata / chiria la mașină mai mult decât rata la casă, știi ce zic?
Da, mă laud că am rata mică la casă,aia.
Nu știu cum o să prindă astea acuma pe criza asta, dar eu posibil, că nu mai are lumea bani de mașină full time, cu rate normale. O iau așa pe chirie.
Peste 5 ani le găsești de cumpărat la jumatate de preț și e deja profit.
12 luni * 1000 lire *5 ani * 50% grad de ocupare abonament + cost vânzare mașină peste 5 ani – reparații /casco/revizii, etc =>profit
Masina noua merita sa iti iei doar daca ai firma si vrei sa iti mai deduci cheltuielile (parerea mea).
De asta banuiesc ca s-a si inventat leasing-ul operational. Iar pentru firme e boboc.
Parere care e valabila cata vreme gasesti ”niste fraieri” sa-si cumpere masini noi. Vezi Romania.
Orice masina care are mai putin de 100k km ( pe bune nu date inapoi, nu facute acordeon si luate la pila) costa aproape ca noua , ca toata lumea foloseste intelepciunea asta populara.
Sincer, pentru Romania, daca se hartaneste rabla pe care o am acum sau nu mai merita impozitul ca deja platesc 3000 de lei pe an, ma uit la una noua. E batalie de joc sa platesc cand toti oamenii sunt chibzuiti si stiu ei o fenta.
Dar intrebarea e, primesc o masina noua sau e ff posibil la banii astia sa primesc una uzata?
Ca daca dai si banii astia lunar si conduci si masina la sh….
Un cunoscut a vrut sa isi ia masina mica, de oras.
A gasit o toyota yaris, hybrid, cum le place la japonezi sa faca.
12k euro, de vreo 6 ani vechime.
Ca domle, e toyota, e fiabila…etc
S-a enervat omul meu si si-a luat un hyundai i20, nou, cu livrare in luna aprilie (era deja configurat, comandat de altcineva care s-a razgandit). 15k euro.
Poate ca nu e totdeauna o idee rea sa iei masina noua, mai ales cand nu poti controla exact de unde provine sh-ul la care iti sclipesc ochii.
@Stropic – nu stiu. Dacă e ca la închirieri , bănuiesc că nu neapărat. Important e să fii fericită, nu să conduci mașină nouă și să fie a ta! Poate ca nu e totdeauna o idee rea sa iei masina noua, mai ales cand nu poti controla exact de unde provine sh-ul la care iti sclipesc ochii. Păi aia e. Că în România e destul de dificil să faci asta. Știu fix o persoană care ia mașini printr-o companie care importă din licitații din Germania, sau ceva – n-am reținut, completează el dacă ajunge să citească p-aici, dar mașinile ălea… Read more »
Din ce am vazut acum un an si ceva, diferenta de pret dintre o masina SH(relativ buna) si una noua nu e chiar mare. Din amintirile mele(vagi in momentu; de fata), un ford focus cu aproximativ 100 de mii de km era pe la 12/13 mii de euro. Unul nou – poate mai slab utilat era pe la 18/19 mii. Daca iei masina pe credit, ca majoritatea romanilor, nu merita ce veche. In cativa ani, cu tot ce ai de bagat in ea pentru reparatii, tot la acelasi pret cu una noua ajungi.
ca majoritatea romanilor Ca majoritatea oamenilor, vrei sa spui, ca nu numai pentru români mașinile nu mai sunt ieftine. Lumea e mai săracă acum, raportat la unele resurse, decât anterior și decât lasă să se vadă. Eu mi-am pus la vânzare rabla de approximativ 2,000 de lire. Pun ăia de la autotrader un sticker cu ”Finance available” pe ea. Dracu’ știe de ce, oferă ei produse de finanțare, dar mă așteptam că la sumele ăstea și vechimea asta ( e din 2011 – efectiv o rablă depășită), nu cumpără nimeni cu credit. M-a sunat unul azi, care n-a înțeles schema… Read more »