Că era bună o vacanță și că dacă zburam direct nu era mult mai ieftin nici cu Wizz. Și că prin noiembrie, când am căutat opțiuni erau zborurile la preț de bătaie de joc către Madeira , din Londra. Ceva de genul 70 de lire dus întors cu British. Și de acolo, către România și înapoi , in ziua de Paștele lor încă vreo 100 și puțin lire. Culmea, cu Wizz din UK in București era mai scump, cumpărat tot in Noiembrie.
Nu știu de ce au încasat ăștia “câte o liră, câte o liră” zici că am luat bilete separate, dar na, ideea e că 5 persoane zburați in Madeira și înapoi și apoi în România și înapoi , undeva la 2500 de lire . Poți să spui multe despre British Air și o să spun câteva, dar niste chestii sunt clare.
1) În banii ăștia sunt incluse și locurile, și bagaj de cabină mare + rucsac ( cum ar veni “priority boarding” la Wizz sau alți low coști. Zic cu ghilimele, datorită calității serviciului.
2) Din motive, calitatea pasagerilor, cu care împart locurile și aerul , e net mai bună.
3) Spațiul la pe scaun e mai OK, nu stau cu măselele sprijinite pe genunchi, ba dimpotrivă, picior peste picior , aș putea să deschid un laptop de 15-16 inchi, dar n-am, că mi-am dimensionat aparatura după low coști.
Inițial m-am gândit la o șmecherie, să mergem cu ceva low cost in Madeira ( Wizz, easyJet) , și de acolo să nu ne mai întoarcem în UK ,ci să zburăm prin UE, ori cu Wizz prin Budapesta, ori cu Lot prin Polonia, ori cu Lufthansa prin Germania.
Cu Lufthansa era scump de mori, cu Wizz și Lot era la fel de costisitor dar cu timpi de așteptare mai mari.
Ideal era un zbor direct din Madeira in București, dar nu e, că românii nu ( mai ) merg in Madeira in vacanțe. Anterior era un Blue Air, dar ăștia au sucombat. Wizz ziceau că o să bage, au rămas cu zisul.
In contextul incertitudinilor trasate de greve – greva în Heathrow la dus ( curse anulate la British, am avut un pic de bulan aici ), grevă în Madeira la întors, grevă din nou în Heathrow la tranzitul către România ( greve in Franța și Germania ) – așa măcar , dacă ratam segmentul eram la 1 oră de casă.
Ce e rău la British către Madeira încape în poza asta. Zboară cu un Airbus A320, scaunele ai spătar subțire zici că sunt de la Ryanair și îl simți la spate. Adițional, la fel ca la ăia, nu se lasă scaunele pe spate, dar ai spatiu la picioare mai bun, vezi mai sus , ai loc sub scaunul din față destul pentru un rucsac mai mare, ai locuri la business, care sunt de calitate net superioară. Dar nu la 70 de lire de persoană, așa cum și trebuie să fie.
Suplimentar încă una cu calitatea buzunarelor din care pica tot.
Dacă vrei să mergi în Madeira din România e nașpa. Nu numai că nu ai zbor direct, dar nu ai zbor direct nici măcar până în Portugalia. Și ești nevoit să iei un zbor cu conexiune prin Germania, UK, sau să îți faci propriile conexiuni? Nu știu dacă merită știu că după limbă după port nu fac asta mulți romulani.
Doar ce făcui asta pentru ca am venit acasă din Portugalia. Din Lisabona e un Wizz care merge către Ro undeva pe seară, nu cred ca zilnic, dar e. Compania de crewing a decis că nu e ok cu ăla, aveau de dat mai mult pe taxi si au luat cu escala prin Germania. De platit sunt platit din ușă în ușă. Cum am reușit performanta să plec de dimineață de la vapor dar sa ajung a doua zi pe la 3 noaptea am mai bifat doua zile de plată. De inde trag concluzia că bugetele de plată a muncii… Read more »