S-au ieftinit mașinile electrice

Tot văd în centru la mall expuse mașini electrice , de vreo 1 an. Din ce în ce mai ieftine .

Am tot văzut ieftineli, dar ultima le-a pus capac. E un MG. Un fel de Logan englezesc , care acum e chinezesc. Ca Dacia Spring, dar nu chiar așa coteț.

Nu contează cât costă mașina în sine , 26k lire cea mai ieftină. Contează că le au în stoc și le dau la 99 de lire pe lună*

Cu ceva avans normal . Orișicât, la rata asta e cam mașină de săraci că poate fi mai ieftină decât transportul în comun, ca idee, plătim un abonament de 600 de lire pe an pentru transportul unui copil la școală anul viitor. Nu, nu o să îi luăm mașină electrică și nici nu îl ducem noi să ieșim mai ieftin, că 1 ora și ceva pe zi nu e ieftin, numai zic…

De acum o să fim învățați de mașini cu baterii. La prețul ăsta nu te mai poți plânge că rabla e prea scurtă, că range că pula mea – e 100 de lire pe lună și te duci cu ea la muncă, ce mai vrei ?

Nu vă încurajez să cumpărați mașini chinezești ieftine, doar zic că la banii ăștia se vor vinde.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Alex2
Alex2
10 months ago

From just £25995, the MG4 EV is an affordable electric hatchback packed with innovation, style and an impressive 281 miles of driving range.

Cred ca cer un avans cam marisor (ma gandesc pe la 14-16 000 lire).
Altfel nu ar avea cum sa scoata o rata atat de mica.
Oricum, nu ma intereseaza electricele. Din partea mea, pot sa si le bage in fund si sa le dea foc.

De 14k lire, sigur gasesti sa iei o masina normala, cu banii jos.

Alex2
Alex2
10 months ago

Mai sunt 12-15 ani pana cand vor intra in vigoare restrictille de care zici tu.
Relax. Se pot intampla multe pana atunci.

“Eu am o rabla de mai putin de atat, merge nu ma deranjeaza, dar se vede clar ca e cu cam doua generatii in urma fata de tehnologiile de acum.” –> ma gandesc ca singurele tehnologii care ii lipsesc sunt cele de adas (asisted driver): lane keep + adaptive cruise control.
Nu am astfel de sisteme, dar din cate am auzit si am citit, sunt tzatza de matza 🙂

florin
florin
10 months ago

Chiar si cu ultima generatie de astfel de sisteme nu m-as baza exclusiv pe ele. Am si eu asa ceva (mazda3), isi face treaba, testat pe autostrada singur si gata sa intervin in caz de ceva. Daca era vreo masina de politie in spate sigur m-ar fi oprit (tine masina pe banda, dar corecteaza destul de mult stanga/dreapta mai ales daca vine vreo curba). Daca ar fi fost si alte masini nu stiu cum s-ar fi descurcat si nici nu am chef sa testez asa ceva. E enervant daca esti in spatele unui tir si depasesti axul drumului sa vezi… Read more »

trac1
trac1
10 months ago

Oare aici am gasit niste videoclipuri cu masini electrice chinezesti de luau foc din senin?

florin
florin
10 months ago

Si eu las loc suficient, ce ma enerveaza la sistemul asta este ca franeaza destul de tare, daca il tin dezactivat e suficient sa ridic piciorul de pe acceleratie pana se indeparteaza cel din fata, dar masina nu poate estima asta.

Pe autostrada daca intra unul intre mine si masina din fata franeaza pana pe la 90-100kmh (sau chiar mai jos daca s-a bagat destul de aproape) ca apoi sa accelereze sa ajunga inapoi la 130.

A nu se intelege ca ma plang de ele, ziceam ca ar mai fi loc de imbunatatiri.

animaloo
animaloo
10 months ago

eu in Suedia pe autrostrada apas butonu de lane assist si trag de acc de cand intru pe autostrada. LA – merge perfect. Cat is linii pe jos. Cand nu, mai trage. Ma enerveaza ca astia au drumu drept. Asa ca nu tre sa fac nimic la volan. Si boul imi zice “pune ba mana pe volan”. Asa ca din cand in cand misc putin volanu. ACCul e perfect. Singura data cand m-a franat a fost pe un drum d-ala mic, ca ma apropiam prea tare de unu de facea la dreapta. Distanta pana la masina din fata ti-o poti… Read more »