Dac-o iubești o plimbi tu pe ea

Poveste din ciclul una-i mama la copii alta e pofta inimii. Și rabla pe care am cumparat-o în UK tot plină de jeg. A făcut soția niște eforturi super-umane și-a curățat interiorul cu un Mochet Doctor sau ceva.

Mai trebuie – mă gândesc să merg la ceva detailing, sau să cumpăr alta…

Anyway. Între timpul ăsta pe aia din România o spăl destul de des – e și nevoie și e la a doua sesiune de detailing interior.

Dar cum mergeam eu așa cu gândul la nimic și știam că în mai îmi expiră ITPul la remorca de barcă, dar cum în mai a plouat și n-am avut nevoie de barcă , n-am făcut nici ITP-ul la remorcă – da, plm, așa e legea, așa facem.
L-am făcut acum.

Ce n-am reținut eu bine, a fost anume că îmi expira și cel de la rablă și am mers eu fără ITP așa vreo 3 zile până în București. Nu, nu m-a oprit nimeni, că mă plimbam și cu taxiul altfel, care-i problema. Cu taxiu-ri-le, că nu încăpem într-unul.

Problema e că credeam că dacă mă oprește poliția o să-mi fută o amendă, eu o s-o plătesc și o să merg să fac inspecția aia, că oricum mergeam, nu-s decât un cetățean distrat, nu nesimțit.

Dar cum legea din România s-a schimbat de ceva vreme, nu e doar cu amendă – îți iau ăia numerele și pleci cu mașina pe platformă, pe urmă faci inspecția la RAR și pula mea.

Iar aici legea e un pic cretină din ce văd.

Anume , două amenzi pentru o contravenție. Are sens să ai o încălcare a unei situații – ce e aia amendă expirarea ITP-ului și amendă pentru condusul în timpul suspendării înmatriculării. O amendă, că e o problemă, nu putem vorbi de o problemă cu expirarea ITP-ului până nu circuli cu rabla așa.

În fine, nu asta e important.

Nu riscul amenzii e important, o programam la ITP și o duceam pe roți, că nu s-a stricat brusc mașina când a trecut anul ăla și a expirat o ștampilă. Dar futaiul cu luatul numerelor, du-te la pula mea la RAR , nu mai pot trimite pe cineva cu rabla, că ăia sunt lucrătura statului, la ăia n-ai ce căuta cu delegați, fără procuri notariale și pula mea – la stat, ca la stat. După aia du-te să iei numere înapoi, tot așa nu merge cu delegați că trebuie să le faci procuri înainte…
Așa că na ITP ca la VIP-uri…

E amuzant că rabla ajunge măcar de 2 ori pe an în service pentru diverse . Aș fi putut face ITP-ul atunci, din când în când mai încerc, dar mi se spune de la service : ”dar, dom’nu, mai aveți o grămadă, de ce îl faceți acum? ” De mă-ta, de aia. De-acuma, la fiecare intrare în service, trebuie să se iasă cu ITP, e un overhead de cost, dar nu mă intersează. Mă rog, o să mi se termine spațiul în certificatul de înmatriculare cam repede, dar aia e .

4.3 3 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
Alex2
Alex2
9 months ago

Eu am mai mers și cu itp expirat, dar într adevăr, e cam riscant.