Restricțiile de poluare foarte trâmbițate sunt mai mult de formă: CRIT’ Air

O să menționez aici cum [nu] mă afectează legile din comuna din Paris , și cum restricțiile ăstea de care auziți sunt mai degrabă sperietori și mai de fapt aspecte de bun simț, raportat la densitatea urbelor respective.

Știu că sunteți fanii mei că conduc mașini Diesel și mai și circul cu ele peste tot prin Europa. Până acum singura restricție de care a trebuit să țin cont a fost când am mers în centrul centrului Frankfurtului cu rabla mea Euro4, cu care am avut perfect voie, dar a trebuit să fac comandă de un sticker din Germania, care este verde și are un 4 pe el.

Aparent Euro 4 e verde – aviz căcănarilor care visează restricții în București ca să nu mai ai voie să circulezi cu nimic mai gri decât hibrid. Da, mult succes, voia Firea să vă puna asta, dar mai aveți o șansă, trebuie doar s-o votați la alegerile ăstea, că atunci Nicușor Dan s-a opus.
A se citi în Frankfurt nu ai voie să intri cu mașini Euro3 sau mai proaste*.

Aaanyway, divaghez. Acuma urmează să merg prin Paris cu cealaltă rabla din UK, asta are Euro 6, dar am auzit eu că Parisul e strict și că nu intri așa cum vrei tu prin el cu rable poluante și Dieseloase. Ia uite cum arată aici. Sigur, am tren din Londra, am avion, dar vreau eu să le dau fum francezilor, probleme ?

Drept care am cerut sticker și de la stăpânirea din Franța , plătit 4 euro și ceva, direct de pe site-ul lor , nu de la tot felul de interpuși britanici care cer și de 5 ori prețul ( dar deh, trebuie să știi și un pic de franceză, cerință eliminatorie pentru majoritatea britanicilor).

Și mi-au dat și ăia abțibild cu cifra 2.

Paranteză de hate : N-am înțeles niciodată de ce se scrie cuvântul ăsta așa că toată lumea spune corect acțipild, sau apțipild. Știu etimologia, anume de la francezul Abziehbild, care înseamnă același lucru, dar în limba noastră s-a tradus frumos fonetic și trebuia tratat așa – alo Academia Română, care mai sunteți vii… Am închis paranteza.

Mai ai voie să intri în Paris cu mașina?

Cifra 2 permite rable până la Euro 4 în sus, în mare, iar 3 în jos până la Euro 3 , deci mă calificam și cu rabla din România.
Am mașină nouă, mă, ce dracu! Are doar 12 sau 15 ani, depinde cum numeri, aia din România. Ce tot ziceți voi că nu știu ce.

Habar nu am cine dracului nu are voie în Paris cu mașina sau ce rablamente au ăia de a trebuit să pună restricții de genul ăsta.

*Steluța e că nu ai voie să intri dacă nu ai permis special, sau plătești o taxă, în cel mai rău caz ceva amendă de 100 de euro, adică e oarecum nefezabil.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments