Comerț în UK ca-n România, dar mai rău

România e o țară civilizată că depune rezistența și nu vrea să treacă la plata cu cardul în avans pentru comenzi.

Într-o zi m-am trezit că am nevoie de o mână de țigle, că așa sunt eu, n-am toate țiglele pe casă. De fapt așa mi-a zis contractorul, treabă de înclinație. Și așa iese mereu la mine, că-s cumva înclinat să plătesc în plus.

Și a căutat el și a găsit un furnizor , www.roofingoutlet.co.uk, că să comand eu de la ei. Soția, că ea se ocupă de astea, a avut altă idee, să comande el, că oricum el trebuie să se ocupe de ele. A comandat omul, nu și-a pus markup la prețul lor, și a așteptat livrarea, care s-a amânat o săptămâmă.

Când au venit ăia, incepuseră niște lucrări pe stradă , în fața curții, un pic mai departe de intrare era un semafor.

Și ei au pretins că nu pot livra și valea.

Au pretins că nu i-am văzut la poartă și cred că puteau livra, doar că nu simplu, că am verificat pe cameră cu ce-au venit. Cu un camion cu remorcă dublă, de 25m, să livreze 500 de țigle, care încap într-o dubă mai a cătării. Remorca din spate era goală , și nici prima nu era chiar plină.

DE CE?
Pentru că ăștia cu outletul sunt ca pulifricii români care vând cu dropship pe amazon sau te miri unde. Ăștia au magazinul lor și operează la fel, gen fix la fel. Nu se aliniază înainte cu ce mașină livrează, ce spații au nevoie, că nu știu, că nu livrează ei, ei doar procesează comenzi și pretind bani/

În cazul ăsta, n-au livrat ăia de la fabrică și ăștia au decis cu de la ei putere că fie că vrei re-livrare sau banii înapoi, este un cost de livrare + restocking în valoare de vreo 40% din valoarea comenzii, pentru că de ce nu.

A discutat soția cu ei și-s pur și simplu amuzanți. Inițial au zis că n-au putut livra că era drumul blocat și se vede pe camere că nu era. Apoi că era drive-ul ocupat și era, cu duba muncitorilor, care o puteau muta, dacă veneau și băreau la ușă. Evident, un camion de 25 de metri nu încape în locul unei dube de 7, dar du-te în pula mea .

Apoi au zis că muncitorii nu i-au ajutat să descarce și nu știu ce-or fi vorbit cu contractorul la telefon, mie îmi sună a bullshit total, eu la ușă nu l-am văzut pe șofer și nici nu cred că nu îi ajutau muncitorii să descarce dacă nu se putea altfel.
Pentru că comanda a făcut-o contractorul, ci nu eu pe Revolut, nu pot să le forțez un charge back in bot și să le transmit că pot să mă caute la oo ca să discutăm detalii.

Pentru că nu suntem în România nu putem vorbi de ramburs, cum îmi place mie la faze din astea.
Pentru că nu suntem în România, un avocat e mai scump de 400 de lire, nu poți aplica cheltuieli de judecată, pentru că e considerat small claim – cum și este – și dracu știe cum o merge cu ombudsmanul, un fel de protectie a consumatorului mai laxă.

Tot ce contează e calitatea serviciilor – pula.

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0040
0040
4 months ago
hiqued
hiqued
4 months ago

Ai experienta cu charge-back la Revolut? Ca eu am, am incercat sa anulez o plata la 5 min dupa ce am facut-o (am fost prost, am vazut dupa efectuarea platii ca o ardeau printr-un wallet dubios), si mi-au spus ca nu se poate. Plata inca era in “pending”. M-au sfatuit sa merg la politie si s-o sug si acolo.

Catalinx
Catalinx
Reply to  hiqued
4 months ago

Da. Am făcut charge back de câteva ori, dar nu știu despre ce e vorba când zici wallet dubios, eu am plătit cu cardul un furnizor și am făcut charge back că mi-a dat pula, iar în alt caz unii îmi sugeau bani de pe un card virtual pe care îl folosisiem nu știu pe unde.
Am distrus cardul și am cerut charge back.