Râde lumea de mine când le spun că pe parcursul zborului stau doar cu centura pusă, dacă nu-s în picioare din motive. Și copiii, dar copiii se prezumă proști lor li se permite.
Cu bancurile de rigoare relativ la ce se întâmpla dacă te prăbușești cu centura pusă.
Cei mai mulți oameni sunt din ciclul ”pe mine să mă lăsați să mor” și n-am nimic împotrivă până la riscul sp ucidă pe alții, de aia, când conduc mașina, am pretenția ca cine se află în spatele meu să poarte centura de siguranță, restul pot face ce vor, nu mă face pe mine un parbriz spart în cel mai costisitor caz.
Mă uit la știrea asta.
Tânărul de 28 de ani s-a așezat mai bine și a verificat dacă are centura de siguranță pusă. O avea. Mulți dintre ceilalți pasageri nu au făcut-o, a spus el.
Și
„Deodată s-a produs cădere în gol foarte puternică, așa că toți cei așezați și care nu purtau centura de siguranță au fost aruncați imediat în tavan, unii oameni s-au lovit cu capul de spațiile de depozitare a bagajelor de deasupra, îndoindu-le, au lovit zone unde sunt luminile și măștile de oxigen și au trecut prin ele”, a declarat Azmir pentru Reuters.
Și
Datele de zbor arată că avionul Boeing 777-300ER a plonjat 1.800 de metri în câteva minute. Pasagerii au declarat că a fost atât de brusc încât nu au avut timp să își pună centurile de siguranță.
A fost o experiență terifiantă pentru cei 211 pasageri și 18 membri ai echipajului din zborul SQ321 de la Londra la Singapore.
Un britanic în vârstă de 73 de ani a murit, iar 104 persoane au fost rănite, dintre care 48 sunt încă internate în spitalul din Bangkok, unde Boeing 777 a aterizat de urgență după accident.
Omul care a murit a făcut atac de cord.
Oamenii care s-au rănit , uni-s în spital, se împart așa:
- Unii au avut ghinionul să fie în baie / in drum spre și dinspre baie la momentul cu pricina. Nașpa, nu prea ai ce să faci.
- Cei mai mulți erau pe scaune fără centura pusă, deși avionul începuse deja să se zguduie; a picat repede, dar nu imediat.S-au lovit de tavan/ pereți.
- Ceilalți sunt cei pe care au picat ăia fără centuri din tavan când s-a stabilizat avionul.
Bonus track: Bagaje care au zburat de sub scaune și din cala de baje, e posibil ca asta să ducă la interdicția de a mai căra trollere ca bagaje de mână, un obicei pe care… mna.
nu e nimic de ras, daca esti in cur, ai centura pusa, that simple.
ce minute, 1800m in cateva secunde. daca ai negG, esti efectiv in cadere libera plus un pic. au fost cazuri in care pilotul a fost nevoit sa redreseze prin executia unui roll complet, ca asa e procedura, nearest horizon. si cu centura pusa risti niste chestii, fara esti fix pedala.
iti zice tanti la briefingul de securitate pe care-l ascultam de fiecare data si il ignoram, daca esti pe scaun, fasten seat belt. simple. nici macar nu poti sa ii dai in judecata, lol.
deci daca nu ai centura pusa macar pici pe moale 🙂
Fix așa. M-am obișnuit de la mașină, stau pe scaun>am centura pusă.
ultima data cand am fost in romania am vazut un colocatar…la aterizare, imediat dupa ce l-a verificat stewardesa si s-a asezat femeia, si-a deschis centura. Fix ideea de “cum sa respect eu regulile?”
De ori de câte ori zbor cu avionul oriunde, văd oameni de genul ăsta și nici măcar nu sunt doar români.
Cred că merg pe ideea de “știu eu mai bine” și ” in caz de ceva oricum mor” , lucru care, în principiu, nu mă deranjează, până nu sunt vecini cu mine de scaun, că se lovesc de mine la caz de ceva.
am zburat in maroc. atunci am realizat ca romanii sunt niste domni, comparativ 🙂