Minim săptămânal citesc un articol nou despre cum fumătorii fac trecerea la produse care încălzesc tutunul și care n-au făcut-o , s-o facă dreacului o dată, că e pentru sănătatea lor.
Ultima campanie de peste tot titrează :
Percepţiile pozitive ale fumătorilor care fac trecerea la produse care încălzesc tutunul sunt reconfirmate de la an la an
MUIE. Nu mai fumați. Singurul lucru care merită să fie confirmat e că dacă nu mai fumezi ești mai sănătos.
https://www.digi24.ro/stiri/perceptiile-pozitive-ale-fumatorilor-care-fac-trecerea-la-produse-care-incalzesc-tutunul-sunt-reconfirmate-de-la-an-la-an-2870915
https://www.antena3.ro/continut-platit/perceptiile-pozitive-ale-fumatorilor-care-fac-trecerea-la-produse-care-incalzesc-tutunul-sunt-716286.html
Inclusiv pe site-uri de cu temă sanchi medicală.
https://www.dcmedical.ro/evolutia-produselor-de-tutun-de-la-fumul-traditional-la-optiuni-mai-putin-nocive_650494.html
https://www.news.ro/parteneri/perceptiile-pozitive-ale-fumatorilor-care-fac-trecerea-la-produse-care-incalzesc-tutunul-sunt-reconfirmate-de-la-an-la-an-1924400024002024070721679458
Io nu-s pentru interzicerea fumatului de peste tot, sau a țigărilor, sau a vânzării țigărilor către nu știu ce, sau pula mea. NU. Nici măcar nu-s pentru pus taxe ca la balamuc, deși, într-o anumită măsură funcționează. Trebuie să-i lași omului vicitat portița la metehnele care-i permit să trăiască până mâine și să-și îngroape varii probleme în viciul lui, până se îngroapă cu totul.
Dar sunt pentru interzicerea subterfugiilor de marketing ale producătorilor, care abuzează de portițele lăsate lor mascânduși mesajul sub umbrela awareness-ului și deformând realitatea prin omisiune.
În mod normal portițele ăstea ar avea ele sensul lor și ar trebui folosite cu bun șimț, dar corporațiile le folosesc cu avocați. Și de aia nu poți să lași nimic la discreția bunului simț, că nu există așa ceva în business, există doar companii cu extrem de mulți bani care la orice încercare de a fi
Articol sustinut de…
Asa sunt toate reclamele pe HotNews. Sa vezi pe aia de la MedLife ce baga, zici ca e Romania nr #1 mondial la aparatura, resurse si inovatii in domeniu :))