Lol cred că sunt mai multe consecințe! Printre ele una în care niște băieți trebuiau să aiba vaporul încărcat și să o întindă in după amiaza asta, in schimb ei sunt cu grătarul și vinul pe masă la malul oceanului. Pe principiul când unul trage că să moară, altuia pula i se scoală!
Cred că am pus poza greșită de la altă rablă. Are ecran pe centru sus – tabletă, dar are controale de climă și încălzire în scaune cele mai simulatoare de analogice posibile și cu LCD in ele ai apeși pe LCD să schimbi funcția. Pe cel de mijloc ai viteza la ventilici și, dacă apeși pe el ai direcția pe unde să vină aerul. Pe cele din laterale, are fiecare controlul temperaturii și alternativ controlul încălzirii in scaune. Bă, mașina e plină de controale “bătrânești”. Nu știu ce calitate au, dar cel puțin la prima utilizare par de calitate .… Read more »
Mda. Nu-ți pierde timpul încercând să te raportezi la asta, că, din moment ce trăiesc ( momentan doar în) două țări, sunt când colo – când colo, și , în plus, nici nu-s în real time majoritatea, alte sunt programate intercalat.
De exemplu, pentru tine poate n-are sens că testez în UK o mașina pentru că vreau să îmi cumpăr mașină în România, dar pentru mine are.
Incredibil de precis. Acum reușesc să conduc pe partea greșită în ambele țări. Și în ălea în care merg în vacanță 🙂 . Serios, în general, am doar mici probleme ( mă rog, depinde ce vine din față, că dacă-i tir, sunt mari) în două tipuri de situație. Când plec din UK cu mașina, o las la aeroport, zbor, ajung în România, iau mașina de unde e parcată. Și invers. Al doilea tip de situație e când merg cu mașina direct de pe continent în UK , sau invers. Aia e nașpa, că oricum aș face, la un moment dat… Read more »
Si sa nu imi zici ca nu ai comandat-o inca…bla..bla..bla
Sigur deja ai pus ochii pe ea si deja ai vise umede cu ea (adica, voi doi, singuri in parcare, intr-un colt intunecat).
ca unu de are superbu ala din 2016/7 pot sa spun ca nu prea ma deranjeaza calitatea materialelor. Si, din ce imi zice doamna, nici oameni care coboara de pe audi, bmw si alte rable nu prea s-au plans cand au mers cu ea.
Scaunele alea din poza par destul de comode
Fery
1 month ago
exista o consecinta, se numeste honda, si e pe vine, just in case
Mi-a zis frate-meu de Mazda CX-80. Mă gândeam să o testez, au un motor diesel de 3.3 – dar sare de 65k eur aia bună, în România, iar la motorul de 3.3 ne hibrid , nenimic, mă taie la impozit grav.
Ho ma, io-mi iau generator, masina mi-am luat deja.
Am gasit un fiat punto din 2012, 85k de mile, 1800 de lire. Consuma 4 in medie. Da, cu ulei 10w60, no stress
Vorbind mai serios, generatorul honda – benzină sau motorină?
Și sunt curios – generatoarele ăstea merg G2H – gen să opresc siguranța principală, să bag generatorul într-o priză și să-și ia consumatorii din rețeaua casei , cu limitările de rigoare, gen max 13A, ca să nu dau foc la instalație, sau e no-no?
benzina, need it to start, nu conteaza sa fie economic, e avarie si redundanta. merge cum zici tu, in teorie ar trebui sa ai si separator, nu doar siguranta (aka unele sigurante nu-s si separatie, trebe sa poata tine nu stiu cate mii de volti diferenta de potential intre intrare si iesire), vrajeala. asa e si planul meu, in caz de, dau siguranta mare de la electrica jos si insert un stecher intr-o priza si ar trebui sa aiba toata casa curent, cu limitarea aia de 13A daca stecherul are fuzibil. fara fuzibil ar trebui sa mearga pana in 25… Read more »
Ma gandeam la benzina vs motorina ca disponibilitate nu neaparat economie.
Dar la tine presupun că daca ai V8/10/12 in garaj ai mereu si ceva rezerve insemnate de benzină să mergi cu alea.
O zic în sensul că prefer să stochez motorină prin canistre, față de benzină, aka sunt maniac și vreau să dau foc doar unde și când vreau eu.
Dar nici nu știu cum pornesc generatoarele diesel după timp de nefolosire, că nu am chef să dau la sfoară până mor de foame. Știu că ălea pe benzină, dacă nu sunt pușcării cam pornesc.
la dizelane ai in general demaror pe baterie, ca ai compresie si la sfoara faci brand. alt punct de failure, baterii, bujie incandescenta. sfoara, soc, magneto engage.
de stocat plm, stochezi orice, desi este un argument ca benzina se degradeaza in timp, dar nu e chiar asa de tragic. canistra de metal, no problemo.
Eu am oroare că se degradează în flăcări, nu-i că se perimează.
Dar devine mega interesant, mai ales că invertorul meu de la PV are feed de generator, ca la lanterna cu hand crank – dau niște ore la manivela pe benzină sau diesel, ce nu se consumă poate intra in baterii ( cu niște montaje suplimentare, probabil alte mii de lire, la prețuri de UK, dar se poate).
Vezi daca are invertorul si ceva logica de control de pornire automata a generatorului, atunci merita sa iti iei un dizel mai teapan, cu pornire la demaror si automatizare, nu costa nici alea o avere. Il pornesti o ora pe luna sa-l dezgheti si aia e, esti autonom ca secuii.
Ma obliga legea sa va spui ca pe aici se folosesc cookie-uri. Daca nu-ti convine iti recomand cel mai bine sa iesi frumos de pe site-ul asta ACUM. Sau poti sa faci si niste setari.Primesc. Bagă mare!Nu. Mi-e frică de diabetMai multe pe tema
Privacy Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Moartea Papei, pana de curent, alegerile de la noi…
Treziti-va, oameni buni, nu exista coincidente!
Da-i cu solarul inainte, se mai desincronizeaza din cand in cand, ciare
Nimic. Acuma are și Franța. Lux.
Pe de altă parte, e posibil să fie mai complicat decât “solare” .
https://hotnews.ro/pana-de-curent-masiva-in-spania-si-portugalia-autoritatile-investigheaza-un-posibil-atac-cibernetic-de-amploare-1957832
Lol cred că sunt mai multe consecințe! Printre ele una în care niște băieți trebuiau să aiba vaporul încărcat și să o întindă in după amiaza asta, in schimb ei sunt cu grătarul și vinul pe masă la malul oceanului. Pe principiul când unul trage că să moară, altuia pula i se scoală!
Ah, eu mă gândeam, ca de obicei, numai la mine. :).
Plecasem sa testez o rablă și na, facem testare mai în depth așa.
Și dacă tot, merge și un suc și ceva de vară că sunt 28 de grade.
ce e aia?
Citez :
Sau de mașină mă întrebai? Aia e Skoda Cotcodac 2.0 tedei 4×4.
ba daca n-ar fute ecranul ala fix in mijloc, ar fi o masina decenta.
Cred că am pus poza greșită de la altă rablă. Are ecran pe centru sus – tabletă, dar are controale de climă și încălzire în scaune cele mai simulatoare de analogice posibile și cu LCD in ele ai apeși pe LCD să schimbi funcția. Pe cel de mijloc ai viteza la ventilici și, dacă apeși pe el ai direcția pe unde să vină aerul. Pe cele din laterale, are fiecare controlul temperaturii și alternativ controlul încălzirii in scaune. Bă, mașina e plină de controale “bătrânești”. Nu știu ce calitate au, dar cel puțin la prima utilizare par de calitate .… Read more »
până nu am văzut numărul galben din poza asta nu întelegeam de ce spanac pui pozele mirrored 😀
am rămas defazat românia/anglia/romania … 😛
Mda. Nu-ți pierde timpul încercând să te raportezi la asta, că, din moment ce trăiesc ( momentan doar în) două țări, sunt când colo – când colo, și , în plus, nici nu-s în real time majoritatea, alte sunt programate intercalat.
De exemplu, pentru tine poate n-are sens că testez în UK o mașina pentru că vreau să îmi cumpăr mașină în România, dar pentru mine are.
chiar bah, cum te descurci sa schimbi partea?
Incredibil de precis. Acum reușesc să conduc pe partea greșită în ambele țări. Și în ălea în care merg în vacanță 🙂 . Serios, în general, am doar mici probleme ( mă rog, depinde ce vine din față, că dacă-i tir, sunt mari) în două tipuri de situație. Când plec din UK cu mașina, o las la aeroport, zbor, ajung în România, iau mașina de unde e parcată. Și invers. Al doilea tip de situație e când merg cu mașina direct de pe continent în UK , sau invers. Aia e nașpa, că oricum aș face, la un moment dat… Read more »
aham. Ca mie mi s-au mutat australienii in suedia si momentan, cand is cu mine in masina, sunt aproape sa urle ca de ce merg pe partea gresita 😀
Eu am mers o singura data pe partea ailalta, dar eram cu scuteru, deci nu se punea
Da, în cazul scuter e ”conform așteptărilor”.
Felicitari 🙂
Sa o stapanesti sanatos.
Si sa nu imi zici ca nu ai comandat-o inca…bla..bla..bla
Sigur deja ai pus ochii pe ea si deja ai vise umede cu ea (adica, voi doi, singuri in parcare, intr-un colt intunecat).
Nu nu am vise umede. Revin.
ca unu de are superbu ala din 2016/7 pot sa spun ca nu prea ma deranjeaza calitatea materialelor. Si, din ce imi zice doamna, nici oameni care coboara de pe audi, bmw si alte rable nu prea s-au plans cand au mers cu ea.
Scaunele alea din poza par destul de comode
exista o consecinta, se numeste honda, si e pe vine, just in case
Mi-a zis frate-meu de Mazda CX-80. Mă gândeam să o testez, au un motor diesel de 3.3 – dar sare de 65k eur aia bună, în România, iar la motorul de 3.3 ne hibrid , nenimic, mă taie la impozit grav.
Ho ma, io-mi iau generator, masina mi-am luat deja.
Am gasit un fiat punto din 2012, 85k de mile, 1800 de lire. Consuma 4 in medie. Da, cu ulei 10w60, no stress
ah, credeam că Fiat-ul e generatorul :p.
Vorbind mai serios, generatorul honda – benzină sau motorină?
Și sunt curios – generatoarele ăstea merg G2H – gen să opresc siguranța principală, să bag generatorul într-o priză și să-și ia consumatorii din rețeaua casei , cu limitările de rigoare, gen max 13A, ca să nu dau foc la instalație, sau e no-no?
benzina, need it to start, nu conteaza sa fie economic, e avarie si redundanta. merge cum zici tu, in teorie ar trebui sa ai si separator, nu doar siguranta (aka unele sigurante nu-s si separatie, trebe sa poata tine nu stiu cate mii de volti diferenta de potential intre intrare si iesire), vrajeala. asa e si planul meu, in caz de, dau siguranta mare de la electrica jos si insert un stecher intr-o priza si ar trebui sa aiba toata casa curent, cu limitarea aia de 13A daca stecherul are fuzibil. fara fuzibil ar trebui sa mearga pana in 25… Read more »
Ma gandeam la benzina vs motorina ca disponibilitate nu neaparat economie.
Dar la tine presupun că daca ai V8/10/12 in garaj ai mereu si ceva rezerve insemnate de benzină să mergi cu alea.
O zic în sensul că prefer să stochez motorină prin canistre, față de benzină, aka sunt maniac și vreau să dau foc doar unde și când vreau eu.
Dar nici nu știu cum pornesc generatoarele diesel după timp de nefolosire, că nu am chef să dau la sfoară până mor de foame. Știu că ălea pe benzină, dacă nu sunt pușcării cam pornesc.
la dizelane ai in general demaror pe baterie, ca ai compresie si la sfoara faci brand. alt punct de failure, baterii, bujie incandescenta. sfoara, soc, magneto engage.
de stocat plm, stochezi orice, desi este un argument ca benzina se degradeaza in timp, dar nu e chiar asa de tragic. canistra de metal, no problemo.
Eu am oroare că se degradează în flăcări, nu-i că se perimează.
Dar devine mega interesant, mai ales că invertorul meu de la PV are feed de generator, ca la lanterna cu hand crank – dau niște ore la manivela pe benzină sau diesel, ce nu se consumă poate intra in baterii ( cu niște montaje suplimentare, probabil alte mii de lire, la prețuri de UK, dar se poate).
Vezi daca are invertorul si ceva logica de control de pornire automata a generatorului, atunci merita sa iti iei un dizel mai teapan, cu pornire la demaror si automatizare, nu costa nici alea o avere. Il pornesti o ora pe luna sa-l dezgheti si aia e, esti autonom ca secuii.