Providerul de NET sau “Airbites” – Chapter 2.III

2.III- Manelistii tehnologiei “revine”

Intro:

19.03.2009 20:00 -Sotia ocupa scaunul din fata calculatorului…se joaca rummy online. Vreau sa ma uit la  Tv Online …nu prea merge…

19.03.2009 23:00-Sotia ocupa inca scaunul  din fata calculatorului…vreau sa ma uit la Mircea Badea…online ,fireste.streamul de pe siteul Antena3 merge in frameuri si se aude la fel, streamul de pe cool-tv.net nu merge de loc…Hmm…De la celalalt calculator fratemeu :”-bah , ne merge netu’ prost.D-abia se incarca travianul…”

Oh da, asta asteptam, travianul,  regele suprem al testelor de viteza in materie de internet,lol.

Intriga

19.03.2009 23:38 “Mircea Badea” tot nu merge, ma enervez ca pierd partea cu  tabloide si vedete porno , sotia se plictiseste si pleaca, ma asez la calculator si dau un ping in yahoo…rezonabil.Nu ma multumeste ideea  , intru pe linux dau de acolo ping in yahoo…~200ms, ok. Cand inchid pingul, vad 40% loss. Asta inseamna ( pentru cine nu stie) , ca 40% din pachete se  pierd. Ping in ilink- la fel , ping in Airbites.ro…la fel , ping in gatewayul de la airbites…la fel.Imi zic :-Hmm, careva a calcat pe cablu . Pentru ca din fericire netul inca merge,  cat de cat , intru pe siteul providerului si le dau un mail cu cele constatate,( ca  de sunat nu-i sun, ca nu vreau sa discut cu aia de la call center sa ma intrebe de…decat daca altfel nu se poate) , incluzand extrasele din ping si traceroute, asa ca sa stie si ei ca le merge bine netul.Si ma culc…

Next day…

21.03.2009 08:05 Abia ajuns la serviciu , deschid consola pe linuxul de acasa, mtr yahoo.com  ==> -0.00% loss.  Zic:Parfum , poate au reparat.Incep sa gandesc pozitiv despre airbites.

21.03.2009 ~11:00 AM – Suna telefonu’…-Buna , ziua sunt de la Airbites , am sunat in legatura cu…’

Zic, -Da , am facut o sesizare aseara , in jur de jumatate din pachetele transmise se pierdeau…acum cred ca e ok, stati sa mai verific odata ( m-as fi asteptat la orice). Aveti idee ce a cauzat problema?’ …sugerandu-i omului ca in opinia mea este sau congestie de trafic , sau  o problema cu device-urile

– Cei de la rromtelecom (licenta poetica imi apartine) s-au bagat in switchul nostru , si au avut ceva probleme, dar daca ziceti ca merge , inseamna ca le-au rezolvat…‘ .

Din ce spunea , omul era de la tehnic si cred ca divizia de tehnic este competenta, pana la proba contrarie. Si spun asta  cu toata indignarea mea  pentru  “priceperea” angajatilor de la call center care atunci cand reclam o problema, ma intreaba :”Ce va arata cele doua calculatoare din dreapta jos?“.De obicei in pozitia in care stau pe scaun , in dreapta jos chiar sunt 2 calculatoare…al meu si al fratelui meu…si mai e unu tot in dreapta, dar mai sus si mai departe…ala e gatewayul de linux, si toate arata ca n-am net de obicei…ca d-aia ii sun.Dar NU! ei se refera la astea doua… 2calculatoare

(In postul urmator promit sa fac apologia celor doua calculatoare, insa acum altceva vreau sa spun.)

Continuând dialogul cu domnu’ de la tehnic, ii spun  ca au mai fost probleme cu deviceurile (el recunoaste asta)si ca am mai vazut printre altele si routere puse invers in retea, care dadeau DHCP la  toata lumea , la care imi raspunde:

“-Pai da, astia erau cei de la Romtelecom..”. Imi venea sa ii zic: “Sa mori tu!Ca asta mi-e greu sa cred”,  dar abtinandu-ma:

“-Sunteti sigur?”

-Da, dar se pare ca au rezolvat problema..

No shit!!!Adica RomTelecom? Rom– imi pot da seama de la ce vine si mai pot gasi inca vreo cateva variante, dar telecom? Asta de la ce vine? Ca de la telecomunicatii nu….Ii multumesc omului, si el mie.

21.03.2009 ~13:00 PM Suna Telefonul…Din nou cineva de la Airbites sa ma intrebe daca s-a rezolvat problema. Ma gandesc  , o fi de la call center , baiatul de la tehnic n-a apucat sa  raporteze rezolvarea problemei. Ii spun ca s-a rezolvat ca m-a mai sunat cineva si am clarificat asta.Imi multumeste si inchidem…

21.03.2009 ~15:30 PMSuna Telefonul…Mi-am dat seama dupa numarul apelantului  care aparea aiurea  ca sunt tot cei de la Airbites(deh..VoIPu’ asta saracu).Din nou, aceeasi idee , ma intreaba daca s-a rezolvat,ii raspund ca da si ca m-au mai sunat 2 persoane inainte…Ce sa zic, pana la urma e bine ca par interesati de situatia clientului , dar parca un sistem de ticketare care sa fie si completat la timp ar fi si mai ok. Oricum, va multumesc baieti! Sincer, de data asta.

21.03.2009 ~15:40 PM… Mi-am inchis telefonul pana seara ca nu voiam sa imi schimb din nou impresia despre Airbites , daca o mai fi sunat  vreunu’   sa ma intrebe de sanatate.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments