Nu m-am trezit bine de dimineață , iar în timp ce răsfoiam , pe WC, online-ul, dau de 3 articole legate de reclama aia noua la Coca-Cola , la care nu dau nici link , nici embed , care scriu că – vezi doamne- a ieșit ea așa aluziv-vulgară , neintenționat :
1) Ba pentru că ar fi coordonata de o femeie , și știți voi , femeile sunt naive, nu au simțul vulgarului.
Raspuns: Umm, nu bah , femeile realizează la fel de rapid ca barbații, când o iau in gură voluntar , sau nu , direct sau aluziv. Dacă vor să pară prostuțe , o fac eventual pentru că se bucură de reacția stârnită și de infatuarea masculină. Cele care nu-s retardate , normal.
Și daca accept că se poate să ii scape unei femei o bulă fără să-și dea seama, nu accept că poti sa ajungi sa repeti chestia asta de oricate ori se repeta in cazul unei filmari si sa nu te prinzi. Nu e ca si cum in campania aia de media nu ar fi fost angajat niciun expert in comunicare, zău. Așa proști suntem?
2) Ba ,că nu i-a păsat nimănui , pentru că leafa merge, noi cu drag muncim si bani să fie .
O’Really ? Ba nu, bah . De fapt , a fost gandita de la inceput fix asa. Aluziv vulgara , uitati-va la fața ălia care o spune, mie așa mi se pare, că se exprima. Gen, vino si bagă-mi-o, dar să fie din greșeală, ca eu Cola am cerut. Nu putea sa spună pe fața cum că Coca Cola are gust de muie , din doua motive:
1) Că nu putea sa intre pe TV.
2) Că muia nu are neapărat gust bun pentru o femeie, mai ales daca esti nespalat si nu folosești , eventual , prezervative cu gust de capsuni , sau ceva.
Mai degraba cred că reclama e facuta sa activeze spiritul gibalău masculin și sa asocieze senzatia de a bea cola cu senzatia de a primi sex oral de la o femeie submisivă și prostuță ( bă, serios , Coca Cola , nu e chiar atât de bună ).
Sunt curios ce parere au feministele despre asta , gen , astept reclama Pepsi cu un bărbat care baga limba în pahar și spune ceva gen:
-Pepsi are acel ingredient pe care nu pot sa-l indic, dar imi ridica pe limba o senzatie de exaltare emoțională.
Și-a doua parte de căcat a reclamei e că primești 25 MB de net la Orange la fiecare 500 ml de Cola.
Radu , a calculat ca daca bei o cola pe zi , până la Craciune , strângi 1.5GB de net. La care eu adaug un bonus de 13800 de kilocalorii ( daca bei d-ala clasic rosu ca Rusia) si ficatul praf daca bei d-ala negru ca moartea , de care mai beau eu , gen.
Am minim un coleg care lucreaza pentru Pepsi și care se bucura , probabil , că scriu naspa de Coke.
Pepsi are gust mai nașpa. Hai inchideți repede pagina toti care lucrați la Pepsi , că vă dau aștia afară dacă vă prind .
Pentru cei care nu lucrează acolo și mai apucă să citească și sfârșitul:
De fapt , nu ma enerveaza nici macar reclama – ca si eu tot gibon activat de mizerii d-astea sunt, ci faptul ca internetul ( aka reprezentantii media implicati in campanie), o țin asa langa , cu teoria măicutei nevinovate care se impiedică si cade in pulă , că, întâmplator, n-avea nici chiloti pe ea.
Că noi am fi toți niște proști. Hai sictir , pentru ideea porno de promovare!
Hai , acu’ la munca , ca am o gramada de treaba pe restul zilei de azi.
Poza din “feature” luata de aici