Ştiind ce furtişaguri fac asigurătorii, care îţi iau câteva mii de euro la un camion şi te ţin cu lunile până plătesc daunele, dacă le mai plătesc vreodată, e de mirare că le dau doar claxoane şi nu dau cu camionul peste ei.
Dificil să dai cu camionul peste asigurător. Presupunând ca ai știi cine e, e greu să te întâlnești cu el în poziția potrivită. Poți, maxim să calci niște agenți de asigurări amărâți. Asiguratorii reprezintă business-uri private, problema e la autoritatea care controlează asta și la cadrul legislativ. Atât.
Fery
8 years ago
De ce e o problema cresterea tarifelor RCA la cei care baga milioane de km pe an? Care daca au eveniment valoarea daunelor cauzate este uriasa? Care din asta traiesc, e profesia lor, deci e mai mult decat o simpla asigurare de raspundere civila, mai degraba seamana cu una de malpraxis la un medic? Cat e rca la transportatori in europa de vest, in conditiile in care transportatorii romani au acces direct si nerestrictionat la piata EU? Putina concurenta neloiala? Ce ii impiedica pe transportatori sa transfere aceste costuri catre clientii finali, la fel ca orice afacere normala? Poate ca… Read more »
Catalinx
8 years ago
Legat de de ce tarif mai mic la RCAul transportatorilor: Nu știu cât e un Europa și nu am timp să caut acum, dar estimez că în vest costa oricum mai mult decât la noi orice ar scrie autorii de articole plătite de pe siteurile de presă pe care i-am văzut comparând lamentabil costul RCA la tiruri în Ro cu cel al autoturismelor în UE, doar ca să le dea mai mic afară. Sau poate pentru că sunt idioți. Totuși estimez că stabilirea prețului RCA la transportatori în România se face în stil socialist pentru a menține acceptabile tarifele RCA… Read more »
Fery
8 years ago
De acord ca nu sunt date statistice concrete cu privire la daunalitatea cauzata de diversii participanti la trafic. Eu zic asa insa: in accidentele care implica masini care transporta marfa, sansele sa fie victime umane sunt mult mai mari pur si simplu din cauza maselor implicate, indiferent in care caz de cine cu cine se ciocneste. Si aici sunt costurile foarte mari, nu cand iti da dauna totala pe o masina facuta praf. Aia e fix pedala in raport cu niste costuri de spitalizare, infirmitate pe viata etc. Un accident cu masina cu girofar galben pe care scrie chestii pe… Read more »
Fery
8 years ago
ca sa nu fim total nedocumentati, ia bagati o geana aici:
Pentru ca masini vechi, soferi idioti si o gramada de alte criterii. Dar compania nu are voie sa-i refuze, eventual poate sa le mareasca prima. Păi știi de ce, boss? Pentru că asigurarea aia e OBLIGATORIE. Nu poți să ALEGI nu o faci, iar părerea ta, ca asigurător, legată de calitatea mașinii mele e irelevanta. Atelierele ITP autorizate rar decid dacă mașina are voie să circule. Dacă are voie înseamnă că nu reprezintă un pericol per se, prin urmare refuzul asigiratorului nu se justifică. Plus că dacă toți suntem obligați să cotizam, cu mic cu mare, se presupune ca le… Read more »
Fery
8 years ago
zice asa: “Până nu se stabileşte exact cauza accidentului feroviar, nu putem stabili cine este poluatorul, care, oricum, va trebui să plătească”. Bine, e feroviar, dar ma gandesc ca e la fel si la rutier. Adica “Poluatorul plăteşte şi pe cheltuiala lui se vor executa lucrările de depoluare. Depoluarea a 500 de metri pătraţi de teren va costa enorm, pentru că va trebui excavat pământul şi decopertat terenul până la adâncimea unde a ajuns motorina”, a precizat Rozor”. N-am zis de smurd, ala e clar gratuit. Dar am zis de risc maxim in caz de accident la transportul de marfuri… Read more »
Ma obliga legea sa va spui ca pe aici se folosesc cookie-uri. Daca nu-ti convine iti recomand cel mai bine sa iesi frumos de pe site-ul asta ACUM. Sau poti sa faci si niste setari.Primesc. Bagă mare!Nu. Mi-e frică de diabetMai multe pe tema
Privacy Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Ştiind ce furtişaguri fac asigurătorii, care îţi iau câteva mii de euro la un camion şi te ţin cu lunile până plătesc daunele, dacă le mai plătesc vreodată, e de mirare că le dau doar claxoane şi nu dau cu camionul peste ei.
Dificil să dai cu camionul peste asigurător. Presupunând ca ai știi cine e, e greu să te întâlnești cu el în poziția potrivită. Poți, maxim să calci niște agenți de asigurări amărâți. Asiguratorii reprezintă business-uri private, problema e la autoritatea care controlează asta și la cadrul legislativ. Atât.
De ce e o problema cresterea tarifelor RCA la cei care baga milioane de km pe an? Care daca au eveniment valoarea daunelor cauzate este uriasa? Care din asta traiesc, e profesia lor, deci e mai mult decat o simpla asigurare de raspundere civila, mai degraba seamana cu una de malpraxis la un medic? Cat e rca la transportatori in europa de vest, in conditiile in care transportatorii romani au acces direct si nerestrictionat la piata EU? Putina concurenta neloiala? Ce ii impiedica pe transportatori sa transfere aceste costuri catre clientii finali, la fel ca orice afacere normala? Poate ca… Read more »
Legat de de ce tarif mai mic la RCAul transportatorilor: Nu știu cât e un Europa și nu am timp să caut acum, dar estimez că în vest costa oricum mai mult decât la noi orice ar scrie autorii de articole plătite de pe siteurile de presă pe care i-am văzut comparând lamentabil costul RCA la tiruri în Ro cu cel al autoturismelor în UE, doar ca să le dea mai mic afară. Sau poate pentru că sunt idioți. Totuși estimez că stabilirea prețului RCA la transportatori în România se face în stil socialist pentru a menține acceptabile tarifele RCA… Read more »
De acord ca nu sunt date statistice concrete cu privire la daunalitatea cauzata de diversii participanti la trafic. Eu zic asa insa: in accidentele care implica masini care transporta marfa, sansele sa fie victime umane sunt mult mai mari pur si simplu din cauza maselor implicate, indiferent in care caz de cine cu cine se ciocneste. Si aici sunt costurile foarte mari, nu cand iti da dauna totala pe o masina facuta praf. Aia e fix pedala in raport cu niste costuri de spitalizare, infirmitate pe viata etc. Un accident cu masina cu girofar galben pe care scrie chestii pe… Read more »
ca sa nu fim total nedocumentati, ia bagati o geana aici:
http://www.1asig.ro/Studiu-Milliman-Masinile-de-cilindree-mare-dar-si-cele-detinute-de-soferi-tineri-au-sanse-mai-mari-sa-produca-accidente-articol-3,100-54174.htm
audit cu date statistice, cu link la PDF la final. Deci cine are cea mai mare ‘daunalitate’?
Aici pare să ai dreptate. Ma uit mâine și revin.
Pentru ca masini vechi, soferi idioti si o gramada de alte criterii. Dar compania nu are voie sa-i refuze, eventual poate sa le mareasca prima. Păi știi de ce, boss? Pentru că asigurarea aia e OBLIGATORIE. Nu poți să ALEGI nu o faci, iar părerea ta, ca asigurător, legată de calitatea mașinii mele e irelevanta. Atelierele ITP autorizate rar decid dacă mașina are voie să circule. Dacă are voie înseamnă că nu reprezintă un pericol per se, prin urmare refuzul asigiratorului nu se justifică. Plus că dacă toți suntem obligați să cotizam, cu mic cu mare, se presupune ca le… Read more »
zice asa: “Până nu se stabileşte exact cauza accidentului feroviar, nu putem stabili cine este poluatorul, care, oricum, va trebui să plătească”. Bine, e feroviar, dar ma gandesc ca e la fel si la rutier. Adica “Poluatorul plăteşte şi pe cheltuiala lui se vor executa lucrările de depoluare. Depoluarea a 500 de metri pătraţi de teren va costa enorm, pentru că va trebui excavat pământul şi decopertat terenul până la adâncimea unde a ajuns motorina”, a precizat Rozor”. N-am zis de smurd, ala e clar gratuit. Dar am zis de risc maxim in caz de accident la transportul de marfuri… Read more »