… si completez toata flota. La fel ca domnu’ Ion Susai am inca una la activ.
La cererea cititorilor cititorului, saptamana asta a fost VW Golf. 2.0 TDI. Desi motorul parea a fi la fel ca pe Passat nu cred ca are aceeasi putere, nici nu cred ca ajunge la 240km/h. Maxim un 220 pe bord asa , sa poti atinge, gen 210 realist.
La viata mea am condus doar de doua ori Volskwagen Golf. Odata , acu’ o mie de ani , un Golf II pe motorina. Habar n-am ce motor avea ala , da’ stiu ca mergea mai bine ca Dacia lu’ tata , desi era cu vreo 10 ani mai noua. In rest , o mizerie , normal – masina din ’80. Si alta data , acu vreo 500 de ani un Golf 5 ( o tura mica) care era aproape ca Golf VII de nou , raportat la vremea aia. Ala era, daca imi aduc aminte bine un 1.6 benzina si nu m-a impresionat deloc. Just another car.
Asta , in schimb, pare sa fie ce-a mai buna masina a astora de la VW.Pe care a condus-o Je. Se simte mai fin decat Polo, dar nu asa de soft ca Passatul. Inca mai simti ca ai control si ca e elastic. La viteze rezonabile sta fantastic de bine pe sosea inclusiv in curbe. Daca te-apesi cu nesimtire pe demaraj , instant musca din cauciucuri de-ti baga miros de-ncins in masina.
Cutia de “ 6 inainte “ – e fix aia de pe Passat. Cam stransa, dupa parerea mea. Ma refer la miscarea levierului . Stiu , lumea ii spune sport, nu sunt fan.
Altfel , este cred, cea mai buna potrivire cutie-motor-masina pe care am vazut-o pana acum. La orice viteza exista 2( doua) trepte in care sa te poti afla si sa ai si ceva rezerva de putere la apasarea pedalei , sa nici nu-ti iasa motorul prin capota .
Chiar si asa, imi place mult. Nu am simtit pic de turbo-lag. N-am reusit sa ajung la viteza maxima, ca mai pe tot drumul a plouat si doar n-o sa merg cu 200km/h pe ploaie . Maxim 180. In alta ordine de idei am prins un drum uscat si liber si i-am dat 200, poate si-un pic.
LATER EDIT : Mi-am batut recordul. Pe bord arata 210 dar presupun ca minte. Treaba e ca pe treapta a 6-a de la 190 IN SUS incepe sa traga fantastic ( o simti) , dar nu mai sta bine pe drum. Flambeaza de spate, asa ca m-am bucurat de doua ori cate 5 secunde. Ca un om responsabil, am redus viteza pana ” la limita evitarii oricarui pericol”. Filmele de rigoare , in weekend sau luni, ca n-am cablu de date la mine.
Am observat o chestie interesanta care nu prea imi place . Nu specifica Golfului ci masinilor Hatch, sau Break. Pe ploaie , se umezeste , murdareste luneta, la viteze mari. La orice berlina cu care am mers luneta sta uscata indiferent de cat de tare ploua , sau cat de umed e asfaltul , de la 80km/h in sus. Consum: 29 litri in 430 km. deci cam 6.75/ 100 km. Din nou se poate si mai putin , da’ stii cum e , vreau sa-mi beau si eu ca omu’ o bere la lounch-ul Lufthansa in timp ce astept avionu’ si sa scriu postul asta, nu sa dau graba in poarta de check-in.
L.E.
140-170km/h ploaie
Nici nemtii n-au numai drumuri bune. Aka 100km/h pe benzi de biciclete.
Scurt pana la 200
Filmuletele, unde sunt filmuletele? Navigatia a mers bine?
Am ajuns abia sambata la pranz acasa si nu am mai avut timp de filme. Incerc diseara. Navigatia… am trait sa vad ziua cand google maps merge mi bine ca navigatia masinii. Asta imi tot zicea sa ies de pe autostrada aproape de oberhausen ca e trafic stationar in fata, in timp ce google zicea ca nu , sa merg inainte.L-am ascultat pe google si am vazut trafic stationar ,dar in send invers :).
Hmm, ciudat asta cu traficul, bine in RO nu sunt servicii de info trafic, deci te descurci cu Google, doar in Bucuresti.
Sunt curios cum mergea navigatia pentru perspectiva 🙂
Navigatia merge bine. Fantastic de precis. Asta cu google tine de alegerea rutelor si un pic de Bulan. Nu stiu daca merge la fel si in Romania