Nu, nu mi s-a intamplat nimic mie. Nimic notabil, gen .
Dar îmi dau seama că conduc o mașină de cocalari. Dacă știam aș fi cumpărat dracului un BMW și nu mă mai complicam . Acesta a fost un clișeu, pentru că realizez că inevitabil vor citi acest text și suporteri auto care nu-s capabili să discearnă.
Si cum veneam eu cu copilul în mașină, pe la Muncii trec pe lângă o mașină la fel. Nu am cum să nu observ că nu știu cât de multe sunt în țară, dar eu am văzut până acum 3 ca asta în București și una chiar de aceeași culoare în Vâlcea. Și mă uitam că are o culoare mai mișto, adică metalizat sau ceva. Și am rămas în spate să văd și eu cum se vede mașina pe care o conduc din spate, că serios că nu am văzut până acum.
Ne apropiem de un semafor. Drum cu doua benzi dar banda 1 se termină, că-s mașini parcate, deh București. Toată lumea se face coloană pe banda 2, nenea cu Veracruzul se bagă pe banda 1 merge până unde e blocat, ceea ce e, până la urmă rezonabil, că de ce dracului ai vrea să stea toate mașinile pe o singură bandă de 1 km, dacă-s doua disponibile – după care dă să se bage în fața celui de pe banda 2, care era oprit acolo ,la semafor, în spatele altei mașini.
Eh, asta nu mai e rezonabil. Nu că ar fi avut unde să se bage, că între ăla oprit și primul din fața lui era 1 metru și ceva . Dar pe metrul ăla voia el să-i ia fața. Să fie moțul la căcat. Tipul de pe B2 era unul cu un Ford Focus mai vechi decât SUV-ul. S-a bagat si el să inchidă spațiul dintre el și ăla din față și să-i arate ăluia cu Veracruzul că nu îl lasă, clasic.
Ăla cu Veracruzul s-a mai infipt și el un pic și ăla cu Fordul și, pula mea, s-a făcut verde, au plecat primii, iar noi așteptam ca idioții după ăștia doi că se blocau unul pe altul și nu mai putea să treacă cumva niciunul fără să-l lase ălălaltul.
Și tot stăteam și ei se tot înfigeau unul într-altul câte un centimetru. Chicken game cu doi chickeni. Clasic. În cele din urmă ăla cu Focusul a cedat. Din păcate.
Bă, înțeleg că ăluia cu compacta i-a fost frică de ditai sufrageria ăluilalt, dar a fost prost și să explic de ce, din perspectiva șoferului de sufragerie.
În primul rând că șoferul de Hyundai era un idiot notoriu, probabil că nu știa nimic despre nimic, gen cât costă și cât timp așteaptă să-și repare rabla, sau poate era doar un tupeist infect. În ambele cazuri trebuia sancționat atent prin șlefuirea măcar a aripii, dacă nu și a ușii.
Da, sufrageria e bună, are 5 stele NCAP la testul din 2009, tabla nu e chiar foaie de ceapă, are minim 10 airbaguri, dar băi, e bună să scapi nevătămat, sau cu viață, nu să faci karmageddon cu ea.
Mie mi-e frică să-l ameninț pe unul ca ăla, care își ia maine alt Focus la fel cu 3000 de euro, zău!
Pai, plm , eu dacă îndoi vreo tablă, pe lângă că nu știu cât costă să mi-o aducă de noua din Korea, necum să găsesc la dezmembrări, mai aștept și minim 3 săpămâni o lună pe bară.
Păi, să moară Fram, eu dacă eram în Focus și asta făcea pe șmecherul că mi se bagă în față, oai de pula mea, știi cum treceam prin el? Cu scârț, să-i sara și airbag-urile, că sunt scumpe. Ca prin brânză, chit că mie-mi rămâneau acolo aripa juma de bară și ușa din dreapta, dar n-am dubii că și la Veracruz se șifonează aripa bara și ușa. Nu neapărat să iasă din balamale, dar cât să nu le poți îndrepta fără 2 găleți de chit, deci fix cât să trebuiască înlocuite, dacă-ți trebuie să mai ții mașina aia.
După care strângeam mizeria, îi luam și RCA-ul la prost, probabil nu valora nimic, că era la City sau la Euroins, măcar mă ștergeam cu el la cur, dar până seara eram la dezmembrări să-mi iau bară aripă și ușă , iar de următoarea dimineață când le aveam deja montate, îi uram success cu reparația mașinii.
Bă, atâta vă spun, dacă vedeți unul d-ăsta cu o mașină rară, care se dă șmecher și vă amenință, nu ezitați, intrați în prost, dacă aveți o rablă rezonabil de ieftină, chiar dacă trebuie să-i dați voi asigurarea. Faceți-l fericit!
In ciuda impresiilor puține mașini sunt chiar tancuri.
Euroins si-au revenit de cand au fost preluati (de bulgari?). Am patit-o eu cu Sirion vs BMW. Ma grabem putin sa fiu sigur ca prind verde la semafor (aveam 50~60km/h), l-am prins pe verde mergand inainte (fara sa schimb directia de mers) si un cocalar cu un BMW (parca 320i) care si-o luat carnetul pe nasturi, venind din fata o virat stanga exact cand mai aveam maximum 10m pana in el. Cum Sirion e masina de santier/tavaleala, ieftina si fara pretentii, stiind ca am pieton(t)i stanga iar daca viram dreapta tot in imbecil intram, am tinut tot inainte si am… Read more »
Inseamna ca de aia nu mai sunt aia de la Euroins ieftini, ca si-au revenit. Aveam la ei :). Acu’ am la City :D.
Sirion? Lol, aia e ca un Matiz de mica din ce vad pe google. Dar oricum nu conteaza, tabla pe lateral se stramba si daca dai cu bicicleta.
Cam toata lumea rade de mine cand ma dau jos din pusculita, ca-i greu sa-i zici masina. In schimb ii super manevrabila, la 850 de kg, 102Cp, 0 la 100 km/h – 9.6 se misca/consuma cat se poate de bine pentru o masina de 1000 euro (cu despagubirile o ramas cam de 200 LOL) + fiabilitate toyota. Imi caut una 4×4 cu cutie automata si aia e, pentru santier, ii numa’ buna.
https://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=86
Lol, cotineata aia are mai multi cai putere/ tona decat are rabla mea cu motor de 3l. Tare!