În feat e un crin din grădină fără nicio legătură cu Idea, sau cu băncile. Nicio legătură între astea trei oricum.
Aveam 3 conturi la ei. 1 în GBP, pe care doream să îl închid oricum, 1 în lei, că e obligatoriu, și unul în EUR că așa sunt banii prin pe la noi. La care am atașat și un card.
Problema a apărut când am schimbat banii din lire în Euro, că banii ăia deveneau toți accesibili prin card, care e o idee proastă, vă spun! Dacă nu mă credeți poate îmi arătați și mie cardurile voastre.
Și zic, ok, nu am alt cont de euro, nu ii schimb în lei nici bătut, am să fac un depozit, online. Și ii blochez. Zis și făcut.
După care am semnat contractul nou și m-am apucat de rezervări. Și am avut nevoie de bani. Zic, no problem, lichideze depozitul și fac unul mai mic, oricum dobânda e de doi bani, nu ăsta e șmecheria. Doar că nu a mai mers și lichidarea din aplicația de online banking. Zic, ok, merg la București să rezolv la ghișeu. Îmi zice un prieten că toată lumea are Phone banking acum și că să sun la ei. Era cam vineri seara, după program.
Am sunat, m-au ținut 10 minute să mă identifice, foarte bine, ca să îmi spună că ei sunt, de fapt, suport secundar pe weekend, și că nu mă pot ajuta cu nimic, dar vor transmite mai departe problema și că mă va suna cineva să îmi explice de ce nu merge. De luni încolo. Că eu asta voiam, să știu, de ce nu merge, nu să îmi accesez banii, adorabil.
Am fost luni la ghișeu și am rezolvat lichidarea. Au zis că pot deschide cont în euro din interfața online. Ce ciudat, eu nu văzusem. Am ajuns acasă să văd că nu pot. Deși în manualul de online banking de pe site-ul lor scrie că poți și arată și cum. Vorba aia, RTFM. Doar că sample-uri din manual nu arată deloc ca ce văd eu în interfață, ci mult mai modern. Mă întorc și întreb :”Cumva aveți două interfețe de online banking? Una pentru persoane fizice și una pentru persoane juridice?”
-Aaaa, da!
Se înțelege că la PJ e aia veche și proastă. Mulțumesc, banca asta nu-i chiar de business, carevasăzică.
Mi-au deschis cont la ghișeu și gata. Și gata după ce m-au mai chemat o dată să semnez hârtiile, că nu le ies din sistem chiar pe loc. Noroc că stau aproape. Și că sunt chiar operative doamnele și nu mă țin și mult timp la coadă că muream acolo.
După asta m-a sunat cineva să le explic problema cu online banking că nu au înțeles prea bine de la suport. Le-am explicat s-au uitat în cont și au conclus că a mers, cu nu a mers, că ei văd depozitul lichidat. Le-am explicat care-i treaba și au zis că dacă nu mai există problema nu se poate face nimic, șpaga lor. Enjoy!