Unii poate nu aveți poftă să citiți ce aberez eu aci, așa că vă fac rezumatul la început.
Am întârziat 2 ore și jumătate, când am venit în Copenhaga, din cauză că nu a venit avionul ăstora de la SAS la timp să mă ia din Warsaw, până unde am ajuns cu LOT.
Acu’ trebuia să ajung cu ei până la Frankfurt, de unde mă ducea Lufthansa (alți prieteni de-ai mei) până la Bucale, asta dacă ajungeam și eu ca omul pana pe la un 8 așa. Dar nu ajung că se fărâmă rabla și ratai decolarea. Adică nu eu, echipajul din feat, că eu n-o ratam.
Pe lung, mai întâi nu putui să fac checkin online pe ambele segmente. Zic lasă că fac la aeroport. Acolo au mașinuțe. Să îmi bag pula în toți morții automatizării mă-sii că și aia tot pe un segment îmi dădu bilet. Semn rău, cum ar zice tata. Da, semn de incompetență.
Mă dusei la niște oameni manuali și îmi dădură aia boarding pass d-ala bunul.
Mă imbarcai și când să plecam se futu ceva pe la grupul electrogen care alimentează avionul cât e la sol. Îi mai dădura ei ceva cheie 🔑 și o luă după două restarturi. se mai uitata un pic și ziseră că plecăm cu 15 minute întârziere. Devenea cam la limită pentru mine. Plecăm! Plecăm! Se sui pe pistă, dădu pedala și când să intre mai bine vântul sub aripi dădură ca handicapații în frâne, fără avertisment. Că se fărâmă ceva pe acolo. Pula mea, bine că văzură înainte să zburam. Îmi fu un pic teamă 😖 pe frânare, nu că fu prea brusc, dar, pula mea, nu știi de ce frânează, dacă urmează să te lovești de ceva.
Noroc că aveau cauciucuri de vară și se opriră repede 😉.
E cineva pe aici care nu mai zboară cu avionul :☺. Probabil făcea spume acum. Hihihi.
Ne dădură jos și poate plecam cu altul la 19:45. Legatura mea se duse pulii de suflet :).
Poate mai prind alta, poate nu. Treaba e că nu mai am îndârjirea de acum 3 ani de la Berlin. Nu mă mai fute să ajung acasă ACUM. Plm, viață de consultant.
Dar dacă nu ajung, morții lor, au să plătească, că sunt cetățean european și era un site unde trimit detaliile și îți dau banii. Nici nu ma chinui să mă cert cu ei. Sunt alții care fac bani din asta.
Da, știu dacă fac toți ca mine au să dea faliment (SAS oricum sunt vai de Pula lor) . Și vor fi zborurile mai scumpe, vai! Ehm, mă doare în pulă, la mai multe falimente și automatizări, baby!
Plm, lumea stă grămadă la poartă, că să le dea avion ACUM, ca mie acum trei ani. Aha. Tocmai ne spune ăsta că am belit pula toți cu conexiuni probabil dormim în Frankfurt la noapte 🌃. Shlafen Gut, sau cum s-o zice
Ti-am zis eu… 🙂
Daca nu esti la volan, e naspa 🙂
Nu e nașpa, e bine. Plătesc ei hotelul în Frankfurt și berea :).
Le cer și bani când ajung în România 🙂
Probleme am avut mai multe cu SkyTeam decat cu StarAlliance, dar ce sa zic, frumos. Asta e cand chairman e un roman(la Star ma refer).
Radem, da’ nu prea cred ca are legatura cu asta, SAS aia sunt vai de pula lor. Low cost, au trecut de vreo 2 ori pe langa faliment, nu le merge prea bine. Nu cred ca chairman-ul de la Star le poate repara alora avioanele. Plus, ori pe la ce companii se mai strica una alta. Cand calatoresti foarte mult ajungi sa te lovesti mai des de probleme d-astea.
Pai nu le repara el, dar el aproba marirea intervalurilor de service si tot el aproba innoirea sau nu a avioanelor.
Ma indoiesc. Star Alliance e o chestie comerciala si de customer service. In limita regulamentelor cred ca chestiile astea se decid la nivel de companie. Iar nenea ala e el sef la o companie din grup, Air Canada, dar nu are treaba cu astia. Ce face alianta asta, sau alta, e sa coopteze operatori de zboruri ca sa pot sa imi iau eu bilet Bucuresti Copenhaga si retur sub forma LOT [Otopeni – Varsovia] , SAS [Varsovia – Copenhaga], SAS [Copenhaga – Frankfurt], Lufthansa [Frankfurt- Otopeni], iar biletului aluia sa i se respecte calitatea de calatorie unitara, chiar daca e… Read more »