Când m-am întors data trecută acasă, prin Munich, mi-au schimbat bulangiii locul din Munich în București, din 14A ( 13 nu există la LH) în ceva 🅱, care e aproape mereu ( la avioanele cu 3 locuri unul lângă altul e mereu) la jumătate. Culmea, nici nu era nimeni pe locul A, de pe rândul ăla. Nici nu am observat că mi-au schimbat locul față de ce selectasem eu încă de la checkinul când am selectat locurile pe ambele segmente, până când am intrat în avion cu telefonul în mână. Zic, plm, oi fi greșit eu. Am văzut pe locurile A, B, C din rândul 14 o mamă cu doi copii ce păreau a fi ai ei și nu m-am gândit prea mult la asta. Am zis că și dacă m-au mutat ei, e pentru o cauză bună, sau ceva. Și că trebuia să mă uit atent la checkin.
Acum, când am făcut checkin, m-am uitat bine și am cerut boarding pass offline, că pe alea din aplicația LH le mai pot schimba ei. Și mi-au dat.
Mi-am luat, pe segmentul FRA – CPH, loc bun – 5A, să sar direct din avion, că am ceva ședință la care oricum nu ajung, da’ plm, să fac tot ce pot.
La îmbarcare, dau tot cu telefonul, dar cu cartea de îmbarcare off-line și când să le zic “gotcha!” văd pe ecran: “Please wait” si iese o hârtiuța mică, nici nu știam că aparatele alea pot printa.
Pe care hârtie scrie un fel de “got you right back” . La jumătatea avionului și la mijloc.
Zic, poate o fi de la faptul că tocmai aștept următoarea tranșă de 300 de euro în contul meu pentru nopți dormite în Frankfurt?
Dar o întreb pe stewardesa, gen ce se întâmplă?
-Ummm, sistemul credea că rândul 5 e la business și v-a mutat mai în spate. Că sistemul ne spune cum să facem splitul.
La Lufthansa nu e nicio diferența în construcția scaunelor de business și restul. Pe zboruri în Europa.
Eu: – What system are you talking about?
Stewardesa scurt, răsucit și în inimă:
– SAP.
– Ok, thanks. I am going to my seat now.
Ce să mai zici, aștept banii și de la ăștia și de la angajatori și aia e, bun și locul din mijloc. Decât nimic.