Să ai aproape 1.70 m și să iei la checkin mereu locul ăsta cu spațiu la picioare până în pizda ma-tii, în timp ce ăia de 1.80+ își rod genunchii care pe la business class, care pe unde pot, ăsta e trolaj, nu?
Unde mai pui că era cât pe aici să le iau și azi 300 de euro, să ajung să mă plătească ei pe mine să zbor cu ei.
Cum ar zice unu’, asta înseamnă să fii mafiot, lol. Doar 1 oră întârziere, Lufthansa.
Că zicea Vali, că așa merită aia care și-o fură de la companiile low cost și se plâng.
Așa e peste tot, ei te trollează cum pot, tu la fel. Plm, customer service.
Lol, asta a fost tare, cum le stie el pe toate; mai zicea si ca aia care n-au automata sunt retrograzi. Bai, nu stiu, m-as mai uita in stanga, in dreapta, m-as abtine de la sfaturi gen cu carnati de 30 lei treci saptamana si as lasa coada mai jos.
Ma, ăia care nu au automată cred și eu că-s retrograzi :)). Bine treaba e că sunt mai mult săraci decât retrograzi și că în Europa companiile auto își cam bat joc de clienții care ar vrea mașină nouă cu A/T. Și nu îmi rupe pula cum ai tu ceva sport car gen Subaru WRX sau nu știu ce tunaciune unde chestiile au sens. Majoritatea rablelor de pe stradă ar fi mult mai ok cu cutie automată. Dacă ăsta ar fi standardul. Serios, cum au emis o normă ca toate mașinile din UE să fie vândute cu senzori de presiune… Read more »
La mine a fost simplu, nu am vrut sa scot din buzunar 2000 euro pentru automata, dar asta nu ma face retrograd ci mai degraba sarac sau zgarcit. Am dat totusi 1k pe LED-uri sau 400+ pentru airbaguri laterale spate, insa nu ma mananca undeva ca de ce altii au halogen. Pur si simplu de 2k am preferat sa schimb singur vitezele. Dar na, e usor sa dai din gura cand dai 6k pe o SH pe una “cu de toate”.
Păi, fix ce spuneam. Cred că Vali se referă la ăia care aleg cutia manuală pentru că “e mai bună” și că știu ei că sunt avantaje. Eu, de 2 ani și jumătate nu văd nici măcar 1 avantaj pe care l-am avut anterior. Unu’ de scos în față și de trolat. Da’ banii contează, sunt de acord. Dacă mă întrebi acum, cred că prefer să nu îmi iau mașină nouă, decât să îmi pun problema că nu am bani de cutie automată. Cum a fost și cazul. Și nu e că am devenit brusc handicapat și nu mai știu… Read more »
O trebuit sa vand o automata din doua motive: 1. La munca trebuia sa ma sui numai pe masini cu trei pedale, dupa 3-4 luni le bulibaseam de le lua naiba, la aia personala apasam pe pedale imaginare si ma incurcam la pornit si la oprit, la alea de la munca omoram motoru’ din mers, ceva deosebit. 2. Nu-i placea doamnei, daca o obligam sa conduca masina aia, facea destul de urat. Ma gandesc ca daca mai tineam masina macar 3~4 luni, se imprietenea cu ea. Daca ar fi toate cu cu automata, aia chiar ar fi o solutie buna,… Read more »
@Alifie. 2) Cine facea urat? Doamna sau masina cu cutie automata :).
Da, dupa cum mi-am dat si eu seama, DSG si dublu ambreiaj sunt o solutie technica foarte proasta, ce-i mai rau din ambele lumi.
Legat de sfaturi cu cârnați, m-am gândit la asta, și nu cred că i se aplică lui, da’ sunt cred destui cititori cărora le prind bine astfel de sfaturi, din păcate. Așa că, plm, e ok de trolaj că “hahaha, scrii articole pentru săraci ” of course, da’ cam aia e situația.
Cred că Vali se referă la ăia care aleg cutia manuală pentru că “e mai bună” și că știu ei că sunt avantaje. Bai, nu stiu, eu nu fac apologia cutiei manuale, iar ca avantaje vad vreo doua, ca nu dai bani in plus la achizitionare si nu strangi nici din fund prea tare daca pica. Probabil ca as fi luat-o daca era 1k, in cazul meu era DCT si mai scadea si suta cu vreo 0.3 sec. Nevasta-mea are tot manuala, avem la fel, e usor sa trecem de pe o masina pe alta, doar culoarea difera (lol), poate… Read more »
LOL da, scuipa, zgaria, musca! Masina :))