Nu am a mă mai plânge de nimic. Doar mă amuz si zic sa nu fiu singur.
După ce m-am portat la Oringi, adică ieri, am primit un raspuns la mailul meu din 04 Octombrie. Care suna ca mai jos, adica la fel ca cel de data trecuta.
From: Echipa VODAFONE
Sent: Thursday, October 12, 2017 2:26 PM
To: spameazatare
Subject: Re: Roaming, coaie, dati si voi?
Buna ziua,Regretam timpul mare de asteptare pentru solicitarea transmisa prin e-mail Serviciului de Relatii Clienti. Aceasta perioada este una deosebit de aglomerata datorita numeroaselor solicitari atat la *222 cat si pe e-mail.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va asiguram ca facem tot posibilul sa raspundem solicitarilor clientilor nostri in cel mai scurt timp posibil.
V-am contactat pentru a discuta situatia transmisa si pentru a-mi oferi numarul de telefon in cauza. Din pacate nu am reusit sa discutam.
Pentru a va ajuta cu rezolvarea, va rog sa ne oferiti un numar de contact, un interval orar in care va putem contacta si numarul pe care ati intampinat situatia.
Noi va ramanem la dispozitie si va ajutam de fiecare data cu mult drag!
M-as bucura sa imi spuneti parerea dvs despre modul in care am interactionat completand formularul de aici:
https://www.vodafone.ro/feedback-email/?id=XXXXXO zi frumoasa va doresc,
Original Message:
From: spameazatare
Sent: Wednesday, October 04, 2017 4:41:54 PM
To: consumer.voice_ro
Subject: Roaming, coaie, dati si voi?Nume:Catalin XXX
Adresa de email:spameazatare
Numar telefon mobil:0723XXXXXX
Client:Utilizator de cartela
Selecteaza tipul solicitarii:Cartela Vodafone si servicii de voce
Descrie solicitarea cu cat mai multe detalii:Draga serviciule de asistenta clienti si, pula mea, care mai cititi mailul asta, Ma, baieti, voua va merge roamingul, sau va bagati toata pula in clienti? Serios, intreb sa stiu daca imi iau numarul si ma car la altii, sa nu va mai consum voua timpul si mie banii, degeaba. M-ati futut la cap ca nu e optiunea buna, ca nu-s aliniate planetele, ca sa iau nu stiu ce optiune cu 8 euro. Am luat de toate, vedeti atasamentul. Am 8 euro cu “ce vreau eu” + multa muie, valabile international si in roaming, am acum si 4 euro in cont. M-ati pus sa va dau o declaratie scrisa ca locuiesc in Romania, ca daca nu, nu stiu ce-mi faceti. In afara de ce-mi faceti deja, nu stiu ce-ati mai putea face in plus, probabil sa ma sunati noaptea la misto, doar ca sa ma enervati. Ghinion si pentru voi si pentru mine, locuiesc, asa ca v-am dat-o si p-aia. Iar voi imi dati numa’ muia din optinunile si banii platiti. Luni v-am scris din Germania ( eram in tranzit) si nu mergea nici voce, nici internet, desi eram conectat in reteaua partenerea, presupun – aVodafone DE. Mi-ati raspuns din parti. Plm, ok , am sa ma adresez protectiei consumatorilor si pe ei ii va durea la fel de in pula ca pe voi, stiu. Dar, dar aia e, pana plec dracu’ de tot din Romania, ca sa imi puteti face ce le faceti alora care nu mai locuiesc p-aci, va fut la cap pe toti pana miscati ceva. Macar poate vi se face scarba si va dati demisia, daca ceva mai bun nu puteti. Am sa caut mailul CEO-ului vostru si-l spamez si pe el cu problema, asa la misto, nu ca mor de numarul asta, ca serios nu. Am solutii, da’ sunteti magari. Acum incerc sa sun pe numere din Romania din Danemarca si sunt intampinat cu mesajul ca numarul e blocat sa contactez serviciul clienti. Pai, pula mea va contactez, uite ici call samples: Time of Call: 3:13 CET Number Called: 004076XXXXXXX Issue: Call canceled with Voice Prompt: “Subscription has been locked. Please contact your home operator.” Nu merg apelurile nici invers, de la numarul de mai sus la numarul Vodafone +40723XXXXXX. Ce sunteti asa de cacanari, saptamana trecuta mergea, care-i treaba cu voi? E asa de greu sa oferi roaming? Cumva leprele de la Telekom se descurca mai bine decat voi, de fapt toata lumea pare sa se descurce acum mai bine decat voi la treaba asta. Cu totala desconsideratiune si lipsa de respect, CatalinXXX
P.S.: Daca mailul asta nu-i scris destul de formal si de civilizat pentru nivelul vostru, aia e, inteleg ca puteti sa-l ignorati, ca si pe celelalte.
Mda, o zi frumoasa le doresc si eu. Dupa 8 zile, cand nici nu mai sunt in reteaua lor imi raspund unui mail cu aceeasi chestie, aceleasi intrebari tampite, lansand la o parte faptul ca eu am aflat deja problema in timpul asta.
Sincer, deja, nu cred ca e o problema de angajati la suport, nu, nu. Seful serviciului de suport e ala care trebuie concediat, asa din voleu. Serios, stiu cum se face chestia asta, nu de alta dar am facut vreo doi ani, printre altele, si audit intern de serviciu de suport, d-ala cu verificat toate tichetele, citit si evaluat raspunsul catre clienti, propus si imbunatatit procedurile. Si repet, am lucrat pentru niste pulifrici, comparand cu Vodafone. Vorba nevestei, poate ar trebui sa le trimit CV-ul. Doamne fereste!
Oricum, pentru ce conteaza, le-am raspuns cuviincios. Altfel te simti cand nu mai ai nicio miza .
Eu ti-am zis. 😀 Ma mir ca ti-au mai raspuns la mailul asta, era de aruncat direct la gunoi – ca era cumva remiza, ei te-au f00tut, iar tu le-ai fluturat-o un pic mai mult. Dar asa fac corporatiile pe proastele. Acum ca ei au fost primii, ce mai conteaza, probabil doreau sa scape de tine, ca la sfarsitul lunii le dadeai cu minus.
Pai puteau sa-l arunce direct la gunoi din partea mea. In momentul in care decid s-o iau intr-o directie eu sunt pregatit sa-mi asum consecintele, adica deja eram hotarat sa vin acasa si sa mai incerc si la altii, indiferent de raspuns. Ca de rezolvat nu ma asteptam oricum sa rezolve ei ceva.
For what it’s worth, poti sa faci o sesizare pe mail la OPC, ca se ocupa. Eu am facut tot pentru o problemă de roaming (de principiu, asa, ca m-au țepit cu 5 euro, da’ a fost impertinent flăcăul din call center). A preluat OPC si brusc au devenit extrem de profi si politicosi băieții de la Vodafone.
[…] Au trecut vreo 3 saptamani de cand Vodafone mi-au raspuns la plangerea ca nu-mi mergea roamingul, dupa ce ma portasem deja. Cerandu-mi bineinteles detalii. […]