
Hehe, sa vedem si ce zic altii pe tema.
0
0
votes
Article Rating
Aici vorbesc io, cu cuvintele mele. Declaratie….
Hehe, sa vedem si ce zic altii pe tema.
Eu am luat de 2 ori bani de la wizz pe intarziere. In primul rand nu se socoteste ora la care pleaca ci ora la.care ajunge la.destinatie. aia trebuie sa fie jntarziata cu mai mult de 3 ore. Eu mereu le am scris pe site ul lor si am primit raspuns ca nu a fost vina lor si ca a fost ceva neprevazut (tot ceva cu vreme). De fiecare data am facut plangere pe site la protectia consumatorului si cam in 3 sapt am primit mail de wizz in care ma intreaba de un cont in care sa imi puna… Read more »
Eu nu îmi pierd vremea cu Wizz ( cu compania aeriană, în general ) și nici cu protectia consumatorilor. Aia m-au lămurit că nu sunt de încredere deja, să-i fută gunoierii, din partea mea.
Lucrez cu niște recuperatori care știu ce fac și au avocați și tot ce trebuie. Își iau și ei comision, dar se mișcă bine.
Am deja experiență .
cu ei .
Tu citeste ce scrie in directiva EC 261/2004 si baga comisionul avocatilor in buzunarul celalalt.
Lasă, boss, directive că se stă după bani cu lunile și te fut ăia de la liniile aeriene pe toate părțile, de cele mai multe ori și n-am Io poftă să fac hinghereală cu ei. Las’ să facă alții care sunt mai pricepuți la treaba asta, și fac și ei un ban cinstit, ca să meargă treaba bine. De fiecare data am primit banul in cont in 2-3 săptămâni de la plângere. Când eram fraier și le scriam eu , am renunțat in pula mea după trei răspunsuri în două luni ( bine atunci lucram la o firmă, era mai… Read more »